quote:Onder aanvoering van superster Kylian Mbappé is Frankrijk de topfavoriet voor de eindzege tijdens het EK voetbal. De ploeg begint het toernooi tegen Oostenrijk. Na het debacle van het vorige EK is de WK-finalist gebrand op een beter resultaat.
Frankrijk begint maar weer eens als topfavoriet aan het EK. Didier Deschamps kan wel drie elftallen opstellen die de titel kunnen winnen, zoveel spelers heeft hij in zijn ploeg om uit te kiezen. De absolute sterspeler is Kylian Mbappé. De aanvaller, die na deze zomer PSG verruilt voor Real Madrid, weet wat het is om te schitteren op een eindtoernooi: zo scoorde hij een hattrick in de laatste WK-finale.
De Fransen zullen erop gebrand zijn het beter te doen dan het vorige EK, toen Zwitserland na penalty's te sterk was in de achtste finale. Tegenstander Oostenrijk kan de borst dus natmaken.
Stadion: Düsseldorf Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 21:00
Die had ik dus wel al genoemd.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en Felix Baumgartner die mafkees die uit die ballon sprong van 31 km hoog.
Zijn de shirts van Oostenrijkquote:
Oh okee. Nou ja dat ontkende ik op zich ook nietquote:
Niet op de Spelen. Denk dat dat wel de beste goudkans is naast Pichardo op de Spelen deze keer.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nooit een wielrenner? af en toe heb je wel een goeie portugees
Dat niet per se, maar dit is wel een snelheidsfoutje jaquote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef FvanS het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die '
Was je zenuwachtig?
Als Oostenrijk scoort is het dan ook 0-1. Ze spelen immers beide uit.quote:
Dat was in 40-45 wel anders.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk weetje: alle landen in deze groep grenzen aan Duitsland, maar geen twee grenzen aan elkaar.
Volgende keer graag op letten.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar dit is wel een snelheidsfoutje ja
Tegen een omgevallen pallet etalagepoppen ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef vaarsuvius het volgende:
oh wacht, Ik vergat Duitsland, die speelden natuurlijk ook goed
Nee.quote:
Of ze nou tegenvallen of meevallen, het blijft vallen.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef Cupfighter het volgende:
Vind Frankrijk erg tegenvallen, vervelende ploeg met dat vallen steeds
André Rieuquote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Vast nog wel een paar mensen uit de Oostenrijkse Nederlanden die nog niet genoemd zijn.
Dat is inderdaad een leuk weetjequote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk weetje: alle landen in deze groep grenzen aan Duitsland, maar geen twee grenzen aan elkaar.
In dit tempo missen die wel een paar man tegen Nederland.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Jankhoofden Van Dijk , Veerman en Xavi gaan die dopingmachine ook niet trekken.
Francoise Hardy (RIP)quote:
Anne marina de Penquote:
Wel een mooi landquote:
Ze missen nu al bepalende spelers , pleuren ze gewoon de volgende Duracell erinquote:Op maandag 17 juni 2024 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In dit tempo missen die wel een paar man tegen Nederland.
Frans Bauerquote:
Ja, jammer dat er Fransen wonen.quote:
Tja was het met Duitsers zoveel beter geweest in Frankrijk dan?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jammer dat er Fransen wonen.
Upamecano genotquote:Op maandag 17 juni 2024 21:36 schreef wimderon het volgende:
Die dommekrachten achterin kun je gewoon vrij laten, die leveren alles in als ze gaan opbouwen
Buitenspel lijkt me dan.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uhm, scheids, dit was gewoon een corner hoor.
Neem aan dat er buitenspel is gezien.quote:
@Coco chanelquote:
Nou, dat was het ook niet, volgens mij.quote:
Scheids is een Spanjaardquote:Op maandag 17 juni 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er gevlagd? Ik zag geen buitenspel.
Nederland is de beste.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:37 schreef fetX het volgende:
Tot nu toe nog niet onder de indruk van Frankrijk.
Vast een streaker in beeld.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:37 schreef Fleischmeister het volgende:
Zo de regie heeft die corner helemaal gemist zeg zo snel was ie
Toen had je ook geen punten.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Françoise Hardy (Parijs, 17 januari 1944 – Neuilly-sur-Seine, 11 juni 2024)
Dat hele land dreigt toch al te gaan imploderenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:37 schreef fetX het volgende:
Tot nu toe nog niet onder de indruk van Frankrijk.
Ja, die scoort nooit.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:maxi-mus bij nader inzien mist Oostenrijk toch een type Trauner.
quote:Op maandag 17 juni 2024 21:38 schreef hhh38 het volgende:
Niet goed genoeg voor Ajax, dan weet je het wel
quote:
Kein geloel behangen.quote:
Ik vond dit duidelijk een goal voor Harry Kane.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit telt als een goal voor Mbappe naar mijn mening.
Gewoon in een stad wonenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kunnen jullie tien seconden voorlopen?
Ze wonen dichter bij Duitsland dan jij.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Virgil van Dijk zat er ook nog even aan.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vond dit duidelijk een goal voor Harry Kane.
ze hebben een speciale verbinding en dan gaan ze met opzet hier spoileren om het plezier van anderen te vergallenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
UHD loopt voorquote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Snelle kabelquote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, gevoetbald wil ik niet direct zeggen.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:40 schreef Felagund het volgende:
Het schijnt dat Wöber voor Ajax heeft gevoetbald.
mijn stream is het snelste van dit topicquote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vals starten bij de Coopertest.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ja hoor, het is bij jou zeker nog 0-1quote:Op maandag 17 juni 2024 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn stream is het snelste van dit topic
Ik kijk bij de Belg.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wij zitten achter het doel.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 17 juni 2024 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze wonen dichter bij Duitsland dan jij.
IPTV ookquote:Op maandag 17 juni 2024 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
NPO Start loopt 30 secondes achter op NOS.nl.
Sind wir er doch incapituliert.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]Net zo makkelijk ingekopt als Wöber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Middenveld van Oostenrijk is een stuk beter dan het Nederlandse, verder niet. Het is wel vervelend dat zo'n Rangick-press wel goed werk tegen traag opbouwende teams als Nederland.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft ook niet zomaar van dit Oostenrijk gewonnen trouwens, nog even los van de potentiële blessures
quote:Like Alert
17-06-2024 @ 21:41:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [17-06 21:00] Oostenrijk - Frankrijk (Groep D) #3"
Dat is hier niet waar.quote:
De haan in het shirt ook niet.quote:
Je internet niet met al je gemiste fipo's hahahahaquote:Op maandag 17 juni 2024 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben van Polen gewonnen en Weghorst zien scoren dus dit EK kan al niet meer stuk.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft ook niet zomaar van dit Oostenrijk gewonnen trouwens, nog even los van de potentiële blessures
Ze lopen dan ook als een kip zonder kop.quote:
Sow.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je internet niet met al je gemiste fipo's hahahaha
Ziggo Next mini ook.quote:
Bij mij had 1 iemand van de 30 de 1-0 van Slowakije goed.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Oostenrijk - Nederland 3-1
Hahahahahahaquote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Oostenrijk - Nederland 3-1
Nu het internet nogquote:Op maandag 17 juni 2024 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hebben nog geen wedstrijd gewonnenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Oostenrijk is een sterke ploeg waarom hoorde ik van iedereen dat ze zeer matig waren?
Spelersnamen maar niet de doping die erin zit.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Oostenrijk is een sterke ploeg waarom hoorde ik van iedereen dat ze zeer matig waren?
Zolang de Duitsers maar niet van Polen winnen, anders begint die ellende weer opnieuw.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben van Polen gewonnen en Weghorst zien scoren dus dit EK kan al niet meer stuk.
Elke week naar Hancko denkquote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij mij had 1 iemand van de 30 de 1-0 van Slowakije goed.
Drie keer raden hoe vaak dat mens per week voetbal kijkt
Gerda van de koffie genot.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij mij had 1 iemand van de 30 de 1-0 van Slowakije goed.
Drie keer raden hoe vaak dat mens per week voetbal kijkt
Ik was een keer in Marseillequote:
er is nog een minuut te spelenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:46 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=9qqlJVpY1x4
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Beetje voetbalmoe ook na het lange seizoenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Saaie helft
EK levert niet tot nu toe (4 potjes voor mij)
Rust is bijna om johquote:
Verkochten ze allemaal loewie vuiton tasjes?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was een keer in Marseille
Geen hond op straat in de ochtend
Eind van de middag zag het er opeens zwart van de mensen
Raar
Wel alweer 6 jaar geleden dat dat voor het laatst luktequote:Op maandag 17 juni 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Frankrijk gaat weer iedereen kwellen door elke wedstrijd matig te spelen maar wel alles te winnen.
Welke Nederlander gaat met een ongelooflijke blunder de wedstrijd tegen Frankrijk weggeven en waarom denk je dat het Dumfries gaat zijn?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Frankrijk gaat weer iedereen kwellen door elke wedstrijd matig te spelen maar wel alles te winnen.
Veermanquote:Op maandag 17 juni 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke Nederlander gaat met een ongelooflijke blunder de wedstrijd tegen Frankrijk weggeven en waarom denk je dat het Dumfries gaat zijn?
"vereniging"quote:Op maandag 17 juni 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zijn een Nederlandse club
Au revoirquote:Op maandag 17 juni 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer even leuk. Veel plezier en tot morgen
Net een bepaalde wijk in de mooiste stad van Nederland @KingRolandquote:Op maandag 17 juni 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 juni 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Te warm overdagquote:Op maandag 17 juni 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar
Het begint bij balverlies van Memphisquote:Op maandag 17 juni 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke Nederlander gaat met een ongelooflijke blunder de wedstrijd tegen Frankrijk weggeven en waarom denk je dat het Dumfries gaat zijn?
Of bijna allesquote:Op maandag 17 juni 2024 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel alweer 6 jaar geleden dat dat voor het laatst lukte
Ik mis de BBQquote:Op maandag 17 juni 2024 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Waar staat die studio van de NOS eigenlijk
In Nederlandquote:Op maandag 17 juni 2024 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Baarn dacht ik.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Truste.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |