SPOILER: Het weer in Leipzig (voorspelling)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Ronaldo mag zeker weer alle penalty's nemenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
POR - CZE wordt een ontmoeting tussen de beide topscorers van het vorige EK: Cristiano Ronaldo en Patrick Schick scoorden beide vijf keer
#teamleukefeitjes
Voor vanavond: 3-1 POR
Hij is de man, anders was ook deze bondscoach er al lang uit gelegenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
Mag Ronaldo de laatste 10 min invallen of is hij weer de man
Bruno Fernandsjjjjquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:13 schreef Nober het volgende:
🇵🇹 Diogo Costa - Dalot, Pepe, Dias - Cancelo, Silva, Fernandes, Vitinha, Mendes - C. Ronaldo, Leāo
🇨🇿 Staněk - Hole¨, Hranáč, Krejčí - Coufal, ¦ulc, Souček, Provod, Douděra - Kuchta, Schick
[ afbeelding ]
quote:
Als Jan Roelfs het commentaar doet ben ik meteen weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Portugese uitspraken van spelers zijn bijzonder. Jaoa Cansssjjjeloo , Nuno Mendsjjj GENOT
Ik ging sowieso niet kijken naar die aanstellers van Portugal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Als Jan Roelfs het commentaar doet ben ik meteen weg.
Sinds Figo, Maniche en Nuno Gomes en al die klootzakken er niet meer bij zijn is mijn haat aan Portugal geleidelijk wat minder aan het worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ging sowieso niet kijken naar die aanstellers van Portugal.
JAAA dit fragmentquote:
Hoe kun je dat nou niet terugvinden, meest bekeken video met Pepe op YouTube waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JAAA dit fragmentNooit meer teruggevonden
Commentator "Wat een sukkel die Pepe zeg!" Direct rood natuurlijk ook.
@:Marcb1974
Lang geleden ooit een keer naar gezocht en verder niet meerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet terugvinden, meest bekeken video met Pepe op YouTube waarschijnlijk
Deze deed pijn, letterlijk en figuurlijkquote:
vorige keer was het 2-1-2 in de poulefase en verder niks meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie Ronaldo wel weer topscoorder van het EK worden. Een hattrick in de poulefase, misschien nog een goaltje en dan nog twee in de knock-out fase.
Tetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat een lekker wijf schuin achter pi air poahhhh
Moeten er veel penels vallenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie Ronaldo wel weer topscoorder van het EK worden. Een hattrick in de poulefase, misschien nog een goaltje en dan nog twee in de knock-out fase.
7-upquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat pak je?
Ik heb een grote mok thee
Ik hoop dat je vannacht vijf keer je bed uit moet om te pissen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat pak je?
Ik heb een grote mok thee
Minder leuk dan de vorige.quote:
Met name tegen Portugal...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:55 schreef Coco het volgende:
Wij juichen voor Tsjechië en dan met name voor speler Lingr.
Koller doet helaas ook niet meequote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ken maar 2 spelers van Tsjechië
Geen Nedved genot..
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:55 schreef Coco het volgende:
We hebben hier te maken met een kenner.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:55 schreef Coco het volgende:
Vermoeiend, die PSV-supporters die enkel voor een land zijn omdat er een Feyenoorder mee doetquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:55 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een kenner.
Verlies Portugal, daarna nogmaals verlies Portugal, gevolgd door verlies Portugal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
Hup uitslag die het gunstigst is om Portugal te ontlopen
De laatste keer waren we ook aan het juichen voor Tsjechië zodat we Portugal zouden ontlopenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
Hup uitslag die het gunstigst is om Portugal te ontlopen
Mag ook zo langzamerhand wel eens de laatste keer zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lang geleden dat ik CR7 live op tv zie voetballen
Dat er een user mee post die ik erg vermoeiend vind (maar ik zeg niet wie het is).quote:
Detail... 11 tegen 11, 2 keer 45 minuten, bal is rond, Immers mist een kans...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer waren we ook aan het juichen voor Tsjechië zodat we Portugal zouden ontlopen
Ging ook lekker
Maar toen hadden we mongool Drank de Boer aan het roerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer waren we ook aan het juichen voor Tsjechië zodat we Portugal zouden ontlopen
Ging ook lekker
We juichen voor Jan Koller.quote:
hoe groot is de kans dat we een huilende ronaldo zienquote:
Ouwe brombeer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:00 schreef Haags het volgende:
Dit zijn allebei landen waar Nederland liever niet tegen speelt.
Zo kut is het allemaal gewoon.
Potje piknijdquote:
Niet alleen op hem hoor, sowieso op van die figuurtjes die een vaste pose ofzo hebben bij een goal, ipv gewoon juichen. Zo'n Depay met z'n oortjes, Cristiano Ronaldo met z'n rare standje, man man man.quote:
Begint het gezeik al.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eentje van Portugal stond al in de 16 van de tegenstander toen het aftrapje werd genomen
Prima toch? Hij moet daar toch wezenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eentje van Portugal stond al in de 16 van de tegenstander toen het aftrapje werd genomen
Ik zag afgelopen zondag Wijnaldum over het veld hobbelen dus ik ben verre van overtuigd dat Koeman er nog 100% bij is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar toen hadden we mongool Drank de Boer aan het roer
We praten hier wel ABNquote:
Hoeveel kilometer in welke tijd? Nog lekkere segmentjes gepakt?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vrienden, ik ben terug van het rennen.
Geen toeterende Turken tegengekomen @:de_boswachter
Hallo Jane.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:04 schreef Jane het volgende:
Portugal, leuk land, aardige mensen, vreselijke voetballers.
Hallo Zipportal.quote:
ronaldo eist excuses namens mijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:04 schreef Jane het volgende:
Portugal, leuk land, aardige mensen, vreselijke voetballers.
Het was een training van 10 kilometer maar met zeer variërende tempo’s (intervallen met korte pauzes), dus een echte tijd rende ik niet. Mijn heupen hadden er overigens totaal geen zin in dus het was meer volhouden dan versnellen vandaag.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer in welke tijd? Nog lekkere segmentjes gepakt?
IJdele hoopquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat Ronaldo er nul scoort dit EK
Dat is wel te hopen ja. Anders speelt ie op zijn 62ste nog mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef ashardalan het volgende:
Disclaimer; ik volg buitenlands voetbal helemaal niet...
Is die Ronaldo niet al een tijdje over zijn top heen?
Eentje van Portugal stond al in het nationale elftal toen sommige tegenstanders nog geboren moesten wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd blessures.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een training van 10 kilometer maar met zeer variërende tempo’s (intervallen met korte pauzes), dus een echte tijd rende ik niet. Mijn heupen hadden er overigens totaal geen zin in dus het was meer volhouden dan versnellen vandaag.
Eet gewoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb snacktomaatjes. Heb wel zin in een toastje met franse kaas maar dan moet je meteen zo'n hele punt opnassen. En over een uurtje lig ik wel op bed.
Net begonnen aan zijn tweede jeugd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef ashardalan het volgende:
Disclaimer; ik volg buitenlands voetbal helemaal niet...
Is die Ronaldo niet al een tijdje over zijn top heen?
Satire verbindt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoort een moderator niet verbindend te werken?
Hoe lang kom je al op FOK!?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar je eigen kutteam.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt het EK van 2004 wel. CR7, pepe…
Is dat het bejaardenteam?
als je het in een afsluitbaar plastic bakje doet met een GOEDE deksel dan kun je het wel 1-2 dagen bewarenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb snacktomaatjes. Heb wel zin in een toastje met franse kaas maar dan moet je meteen zo'n hele punt opnassen. En over een uurtje lig ik wel op bed.
SOWquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar je eigen kutteam.
Nondeju zegquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat me gewoon genieten van de matchquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pepe speelde pas in 2008 volgens mij. Daarvoor had je Carvalho en Andradequote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stukje warm bad.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)/7305093855945313569
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat me gewoon genieten van de match
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij de Belg?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat me gewoon genieten van de match
Nu heb ik trekquote:
Ik schrik hier van.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)/7305093855945313569
FFSquote:
Geen blessures gelukkig, maar zaterdag een pittige duurtraining gedaan en die voel ik nog wel!quote:
Bij de laatste wedstrijd tegen Tsjechië had ik het idee dat het meer aan De Boer lag (rode kaart hielp ook niet mee) en alle wedstrijden van Nederland op vorige ek waren erg matig en alles behalve overtuigendquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:02 schreef franklop het volgende:
2 NL angstgegners tegen elkaar. NL verliest
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
(wel een like ontvangen van @:ikgeefenkellikes)
Een nieuwe slag om Neurenberg, boh bohquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:16 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je weer n achtste finale op Duitse bodem tussen Nederland en Portugal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poulefase was prima tegen de lamme en de blinde.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:16 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Bij de laatste wedstrijd tegen Tsjechië had ik het idee dat het meer aan De Boer lag (rode kaart hielp ook niet mee) en alle wedstrijden van Nederland op vorige ek waren erg matig en alles behalve overtuigend
Dit kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een nieuwe slag om Neurenberg, boh boh.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht rood voor:quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een nieuwe slag om Neurenberg, boh boh.
Belachelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Zondag 2x een 21:00 wedstrijd.
UEAFAMAFFIA.
Zodat je niks mist als je Max gaat kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Zondag 2x een 21:00 wedstrijd.
UEAFAMAFFIA.
Autorijden is geen sportquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodat je niks mist als je Max gaat kijken
Daarna ook drie dagen die gelijktijdige aids.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Belachelijk
Dan maar twee schermen genot.
Eigenlijk zit zaterdag het leukste deel van het toernooi er al weer opquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarna ook drie dagen die gelijktijdige aids.
SoucekGod.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die Tsjechen, die zijn taai en moet je nooit onderschatten
Nederland speelde de wedstrijden ook nog eens thuis.. Ik besef nu pas hoe slecht we het daar hebben gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Poulefase was prima tegen de lamme en de blinde.
Alsof dat nog uitmaakt met dat beste derdes systeemquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:23 schreef Zorro het volgende:
Mensen die de gelijktijdige wedstrijden niet snappen
Welnee grapjas, boel dichthouden is wat ze doenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:23 schreef vaarsuvius het volgende:
die tsjechen laten zich echt op de slachtbank leggen,
En Khalid Boulahrouz die toevallig op de tribune zit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht rood voor:
Dumfries
Wijnaldum
Ronaldo
Pepe
Mensen die happenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:23 schreef Zorro het volgende:
Die hebben het WK van 1982 gemistquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:23 schreef Zorro het volgende:
Is eigenlijk ook wel achterhaald met de hedendaagse communicatiemiddelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:23 schreef Zorro het volgende:
Ze laten je denken dat je beter bent en vervolgens SLAAN ze toe!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Welnee grapjas, boel dichthouden is wat ze doen
Dat WK heb ik inderdaad gemist.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben het WK van 1982 gemist
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:23 schreef Zorro het volgende:
Maar jij hebt er geen verstand van dus wordt het zo 0-1quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsjechie is echt lachwekkend slecht. Trage spelers ook.
Juist dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof dat nog uitmaakt met dat beste derdes systeem
Ik hoop dat Max degradeert.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodat je niks mist als je Max gaat kijken
Dat liet Slowakije België ookquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tsjechië laat Portugal even uitrazen
Kunnen die communicatiemiddelen voorspellen hoe een wedstrijd die nog bezig is gaat eindigenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel achterhaald met de hedendaagse communicatiemiddelen.
Dan zouden ze eigenlijk al die poulewedstrijden tegelijkertijd moeten spelen, groep F profiteert omdat zij precies weten hoeveel punten nodig is om beste derde te worden. Salonremise genotquote:
ChatGPT vast welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen die communicatiemiddelen voorspellen hoe een wedstrijd die nog bezig is gaat eindigen
Wel een enorm voordeel aan Groep E of F loten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof dat nog uitmaakt met dat beste derdes systeem
Kandidaats dit dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoger economisch en administratief onderwijs?
Ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen die communicatiemiddelen voorspellen hoe een wedstrijd die nog bezig is gaat eindigen
Wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik zet een kopje thee
In de rust kan het niet want dan ben ik druk
Ja die vermorzelden schaduwfavoriet Belgiëquote:
Dat juich ik toequote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen verstand van dus wordt het zo 0-1
Best een idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook eens een kopje thee zetten.
De enige shaduwfavoriet is de DLC van Elden Ring.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die vermorzelden schaduwfavoriet België
En iedereen zou jarig zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was zou iedereen hier wel gezond eten
Wij zitten voetbal te kijken. Jij?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
De enige shaduwfavoriet is de DLC van Elden Ring.
Ter info.
Ik niet nee!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
In feite is iedereen dat ook, alleen niet vandaag
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Ronaldo.'
Waarom mag die man nog meedoen mensen. Met zulke goeie wissels.
quote:Like Alert
18-06-2024 @ 21:31:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [18-06 21:00] Portugal - Tsjechië (Groep F) #1"
Heeft er 85 gemaakt in Saudi-Arabiëquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Ronaldo.'
Waarom mag die man nog meedoen mensen. Met zulke goeie wissels.
Behalve de mensen die nog niet jarig zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
In feite is iedereen dat ook, alleen niet vandaag
WijnaldumIsBestOkequote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft er 85 gemaakt in Saudi-Arabië
Daar spelen supersterren als Wijnaldum en Henderson, dus dat moet je niet onderschatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |