ronaldo eist excuses namens mijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:04 schreef Jane het volgende:
Portugal, leuk land, aardige mensen, vreselijke voetballers.
Het was een training van 10 kilometer maar met zeer variërende tempo’s (intervallen met korte pauzes), dus een echte tijd rende ik niet. Mijn heupen hadden er overigens totaal geen zin in dus het was meer volhouden dan versnellen vandaag.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer in welke tijd? Nog lekkere segmentjes gepakt?
IJdele hoopquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat Ronaldo er nul scoort dit EK
Dat is wel te hopen ja. Anders speelt ie op zijn 62ste nog mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef ashardalan het volgende:
Disclaimer; ik volg buitenlands voetbal helemaal niet...
Is die Ronaldo niet al een tijdje over zijn top heen?
Eentje van Portugal stond al in het nationale elftal toen sommige tegenstanders nog geboren moesten wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eentje van Portugal stond al in de 16 van de tegenstander toen het aftrapje werd genomen
Altijd blessures.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een training van 10 kilometer maar met zeer variërende tempo’s (intervallen met korte pauzes), dus een echte tijd rende ik niet. Mijn heupen hadden er overigens totaal geen zin in dus het was meer volhouden dan versnellen vandaag.
Eet gewoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb snacktomaatjes. Heb wel zin in een toastje met franse kaas maar dan moet je meteen zo'n hele punt opnassen. En over een uurtje lig ik wel op bed.
Net begonnen aan zijn tweede jeugd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef ashardalan het volgende:
Disclaimer; ik volg buitenlands voetbal helemaal niet...
Is die Ronaldo niet al een tijdje over zijn top heen?
Satire verbindt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoort een moderator niet verbindend te werken?
Hoe lang kom je al op FOK!?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoort een moderator niet verbindend te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |