abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213943230
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 07:38 schreef sp3c het volgende:
Die vergelijking met dat slot op je voordeur is zoals gezegd ook flauwekul trouwens

Wat je eigenlijk zegt is dat je altijd je gordijnen dicht moet doen, het licht uit en nooit iets moet kopen wat niet in je broekzak past want als een dief het ziet dan zou hij het misschien wel eens kunnne willen pikken
Het zijn neutrale voorbeelden. Verder kunnen ook mannen slachtoffer zijn van verkrachting en aanranding. Tevens is de dader (ook bij vrouwen) niet altijd een man.

Als je kinderen waarschuwt dat het gevaarlijk is om midden in de nacht alleen naar huis te fietsen/lopen, wil dat niet zeggen dat ze alleen maar overdag alleen mogen fietsen/lopen.
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 08:27:09 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213943292
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 08:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het zijn neutrale voorbeelden. Verder kunnen ook mannen slachtoffer zijn van verkrachting en aanranding. Tevens is de dader (ook bij vrouwen) niet altijd een man.

Als je kinderen waarschuwt dat het gevaarlijk is om midden in de nacht alleen naar huis te fietsen/lopen, wil dat niet zeggen dat ze alleen maar overdag alleen mogen fietsen/lopen.
Quote jij de juiste post hier :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker maandag 17 juni 2024 @ 08:37:07 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213943331
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:48 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Mannen hebben behoefte aan geslachtsgemeenschap, dat is niks nieuws onder de zon?
Je lijkt wel een incel.
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 08:40:30 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213943350
Mensen hebben aan zoveel dingen behoefte

Enkel zuurstof is gratis
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 08:50:15 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213943411
Wel goed om te weten dat semi naakt gelijk staat aan een open huis

Het is lekker weer dus ik ga zo maar naar het strand
  maandag 17 juni 2024 @ 08:52:41 #231
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213943429
Het probleem ligt bij de verkrachter en niet de diegene die verkracht wordt. Of diegene die grensoverschrijdend gedrag vertoont en niet diegene die het slachtoffer daarvan is.

Het zijn vaak mannen die het woord nee niet snappen of het ter discussie stellen. De kleding maakt echt niet uit :') Vieze mannen die elke vorm van contact zien als dat je ze wilt.
Elke vrouw in hun wereld is een potentieel neukbaar object. Ja je las het goed object, meer zijn vrouwen echt niet in hun ogen.
Het zijn vaak mannen die genieten van hun flirtpogingen, het niet kunnen hebben dat er een vrouw is die met ze in bed wil of gewoon genieten van de macht die ze hebben over vrouwen op het moment van de aanranding.
Mannen die het zelfs leuk vinden dat de vrouwen tegen stribbelen dan wel in woorden dan in lichamelijke acties. Dat maakt de jacht nog iets leuker en dan wilt ze mij echt toch?

En dan maakt het niet uit of je naakt rond huppelt of in de meest bedekkende outfit ever loopt of wel of niet dronken bent.
Dus hou op met vrouwen de schuld geven van hun verkrachting.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_213943475
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 08:37 schreef maily het volgende:

[..]
Je lijkt wel een incel.
Waarom dan?
Omdat ik erken dat mannelijk behoefte hebben aan geslachtsgemeenschap? Dat hebben vrouwen ook, maar het ging over mannen..
  maandag 17 juni 2024 @ 09:02:58 #233
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213943490
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 08:59 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Waarom dan?
Omdat ik erken dat mannelijk behoefte hebben aan geslachtsgemeenschap? Dat hebben vrouwen ook, maar het ging over mannen..
En daarom mag je gewoon in het rondneuken :Y :')
Trotste mama van Ambar
pi_213943551
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
En daarom mag je gewoon in het rondneuken :Y :')
?
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 09:16:24 #235
5428 crew  miss_sly
pi_213943584
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 08:59 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Waarom dan?
Mannen hebben geen behoefte aan geslachtsgemeenschap. Ze hebben behoefte aan een orgasme. En daarvoor kunnen ze ook hun handen gebruiken. Net als vrouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 09:18:57 #236
236264 crew  capricia
pi_213943598
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mannen hebben geen behoefte aan geslachtsgemeenschap. Ze hebben behoefte aan een orgasme. En daarvoor kunnen ze ook hun handen gebruiken. Net als vrouwen.
"Het was de natuur edelachtbare, ik kon er niets aan doen".
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 09:21:15 #237
5428 crew  miss_sly
pi_213943618
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Nog beter excuus dan het korte rokje om 2 uur 's nachts.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213943654
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Jammer dat het verdraaid wordt. Nergens heb ik gezegd dat het verkrachten goed praat. Net zoals ik, en niemand anders in dit topic, heeft gezegd dat korte kleding een goed excuus is om dan maar iemand te mogen verkrachten. Letterlijk niemand heeft dat gezegd, toch lijken jullie wel te doen alsof sommige mannen dat claimen.
pi_213943663
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Huh
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 09:30:26 #240
236264 crew  capricia
pi_213943672
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:27 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Jammer dat het verdraaid wordt. Nergens heb ik gezegd dat het verkrachten goed praat. Net zoals ik, en niemand anders in dit topic, heeft gezegd dat korte kleding een goed excuus is om dan maar iemand te mogen verkrachten. Letterlijk niemand heeft dat gezegd, toch lijken jullie wel te doen alsof sommige mannen dat claimen.
Je kwam zelf letterlijk met een post dat de sharia het antwoord is. Gek he, dat mensen je antwoorden een beetje vreemd vinden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213943682
@Abdullah2, hoewel je er denkwijze op nahoudt die haaks staat op de mijne, wil ik je wel complimenteren voor de tomeloze ernergie waarmee je op een respectvolle manier je standpunten verdedigt.

Over jouw oplossingen: weet of denk je dat deze écht bijdragen aan het verminderen van het aantal verkrachtingen (van vrouwen)? Worden er in Islamitische landen minder vrouwen verkracht? En is dat te linken aan de zaken die jij als oplossing aandraagt?
pi_213943703
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:31 schreef -Spring het volgende:
@:Abdullah2, hoewel je er denkwijze op nahoudt die haaks staat op de mijne, wil ik je wel complimenteren voor de tomeloze ernergie waarmee je op een respectvolle manier je standpunten verdedigt.

Over jouw oplossingen: weet of denk je dat deze écht bijdragen aan het verminderen van het aantal verkrachtingen (van vrouwen)? Worden er in Islamitische landen minder vrouwen verkracht? En is dat te linken aan de zaken die jij als oplossing aandraagt?
Als een vrouw je bezit is dan is het geen verkrachting meer natuurlijk.

Niks sympathieks aan moslim extremisten. Dat de extreme islam uitkomt op dit type mensenhandel en terreur zegt genoeg.

Hoop toch van harte dat gematigde moslims er eens achter komen dat religie geen pretje is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213943726
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks sympathieks aan moslim extremisten. Dat de extreme islam uitkomt op dit type mensenhandel en terreur zegt genoeg.

Hoop toch van harte dat gematigde moslims er eens achter komen dat religie geen pretje is.
Ik heb het dan ook niet over de inhoud maar over de toon waarmee ie hier communiceert.

@Abdullah2, als jouw vrouw écht geen seks wil op een moment waarop jij dat wel wil, dwing je haar dan (met geweld)?
pi_213943727
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Je kwam zelf letterlijk met een post dat de sharia het antwoord is. Gek he, dat mensen je antwoorden een beetje vreemd vinden.
Betekent nog niet dat mijn woorden verdraaid dienen te worden.
  maandag 17 juni 2024 @ 09:40:48 #245
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213943747
Maar waarom zoveel oorzaak proberen te vinden bij de vrouw? Terwijl het overduidelijk de oorzaak van het probleem de man is die zijn lusten niet onder controle kan houden? Waarom moet daar de hele vrouwelijke bevolking voor boeten?

In het extreme geval moet ik naakt voor een man kunnen staan zonder verkracht te worden.
Trotste mama van Ambar
pi_213943759
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weer verdraaien.. Wij geloven niet dat een vrouw bezit is van een man.
pi_213943774
Ik ben benieuwd wat @Abdullah2 van post #206 van Sweet_Jane vindt. Zijn de punten die zij aanstipt inderdaad vanzelfsprekend voor je?
pi_213943775
@-Spring

Bedankt voor de reactie, het wordt gewaardeerd.

Ik zal nu druk zijn maar ik neem voor later op je reactie te reageren.
pi_213943779
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:42 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
In Syrië was dat een ander verhaal, daar zijn honderden van de miljoen moslims in Nederland naartoe afgereisd. Het gros man, jaar of 18-30. Die wisten wel wat daar gebeurde.
Dus van de 100.000 jonge mannen gingen er honderden wel even naar Syrië, het aantal dat support geeft aan die verwrongen ideologie ligt nog hoger.

Je praat echt wel over procenten van de jonge mannen zegmaar, waarbij waarschijnlijk een halve procent dus zelfs is afgereisd naar Syrië om lekker te verkrachten en mutileren.

Dat vrolijk zwaaien met de Palestina vlag na de terreuraanval van Hamas 7 oktober ook even gemist?
Waarom denk je dat dit land zo hard PVV is gaan stemmen de laatste verkiezingen?
Dat ligt niet aan de moslims in dit land en elders in de EU en alle aanslagen en brutaliteiten?

Het is echt gifzwart wat er uit de islam komt. Jij hebt er een positief gevoel bij, dat zal, sommigen hebben dat bij de katholieke kerk, maar die zijn er tenminste nog eerlijk over dat het op sommige plekken een goddeloze pedofiele bende is.
pi_213943781
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:42 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
wil jij echt de sharia? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')