Er staat een link bij.quote:
Ik heb het over adviezen en jij komt met bepalen aan. Wat is er mis met vrijblijvend goedbedoeld advies?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen vrouw, geen bezit van iemand. Volwassen mensen maken hun eigen keuzes. Iemand die denkt te kunnen bepalen wat ik als volwassene doe krijgen meer als een vijandige houding terug.
Jouw geheugen laat je in de steek: ik heb je nooit uitgescholden, alleen gezegd dat je uit dit zeer gevoelige topic moet opflikkeren.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga over mijn eigen woorden en tot nu toe bejegen ik iedereen hier met respect. IK word uitgescholden en daar hoor ik je niet over. Ik weet dat niet menselijks een mod vreemd is, prima, maar ga aub rechtvaardig om met iedereen ook met users die een mening hebben die haaks op die van jouw staat.
Enfin. Dit soort zaken zijn vaak verhaal tegen verhaal. Soms laat het geheugen mensen ook in de steek. Blijft lastige materie die je zonder bewijs maar moeilijk hard kan maken. Daarom zie je mij meer in de preventiehoek staan.²
Ik had het niet eens over jou, maar nu doe je het weer.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jouw geheugen laat je in de steek: ik heb je nooit uitgescholden, alleen gezegd dat je uit dit zeer gevoelige topic moet opflikkeren.
Ok, dat heb ik dan gemist. Zou je een post kunnen aanleveren waar ik geen respect heb hier voor users? In de zin van dat ik uitscheld of op de man speel? Ik ben daar nl. principieel op tegen.quote:Jij hebt allesbehalve respect getoond, alleen af en toe iets gezegd zoals: ik heb respect voor dit of dat maar jouw woorden en beschrijvingen laten net het tegenovergestelde zien. Je stampt constant tegen de schenen aan, blijft steeds over de grenzen gaan die vrouwen hier aangeven en daarna ga je janken dat ze jou aanvallen.
Dat begrijp ik ook heel goed. Maar het is onzin dat vrouwen daar geen invloed op zouden hebben.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee het is een hele rare reactie wanneer ik aangeef dat vrouwen vaak niet zitten te wachten op opmerkingen als wat zit je haar leuk. Of wil je ze als broer etc. dwingen een hoofddoek te dragen of zo?
Opflikkeren is niet uitschelden. Dat is zeggen dat je weg moet gaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over jou, maar nu doe je het weer.
[..]
Ok, dat heb ik dan gemist. Zou je een post kunnen aanleveren waar ik geen respect heb hier voor users? In de zin van dat ik uitscheld of op de man speel? Ik ben daar nl. principieel op tegen.²
Hou toch je walgelijke mond joh smeerlap.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook heel goed. Maar het is onzin dat vrouwen daar geen invloed op zouden hebben.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |