Het zijn neutrale voorbeelden. Verder kunnen ook mannen slachtoffer zijn van verkrachting en aanranding. Tevens is de dader (ook bij vrouwen) niet altijd een man.quote:Op maandag 17 juni 2024 07:38 schreef sp3c het volgende:
Die vergelijking met dat slot op je voordeur is zoals gezegd ook flauwekul trouwens
Wat je eigenlijk zegt is dat je altijd je gordijnen dicht moet doen, het licht uit en nooit iets moet kopen wat niet in je broekzak past want als een dief het ziet dan zou hij het misschien wel eens kunnne willen pikken
Quote jij de juiste post hierquote:Op maandag 17 juni 2024 08:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het zijn neutrale voorbeelden. Verder kunnen ook mannen slachtoffer zijn van verkrachting en aanranding. Tevens is de dader (ook bij vrouwen) niet altijd een man.
Als je kinderen waarschuwt dat het gevaarlijk is om midden in de nacht alleen naar huis te fietsen/lopen, wil dat niet zeggen dat ze alleen maar overdag alleen mogen fietsen/lopen.
Je lijkt wel een incel.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:48 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Mannen hebben behoefte aan geslachtsgemeenschap, dat is niks nieuws onder de zon?
Waarom dan?quote:
En daarom mag je gewoon in het rondneukenquote:Op maandag 17 juni 2024 08:59 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Waarom dan?
Omdat ik erken dat mannelijk behoefte hebben aan geslachtsgemeenschap? Dat hebben vrouwen ook, maar het ging over mannen..
?quote:Op maandag 17 juni 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En daarom mag je gewoon in het rondneuken![]()
Mannen hebben geen behoefte aan geslachtsgemeenschap. Ze hebben behoefte aan een orgasme. En daarvoor kunnen ze ook hun handen gebruiken. Net als vrouwen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:59 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Waarom dan?
Omdat ik erken dat mannelijk behoefte hebben aan geslachtsgemeenschap? Dat hebben vrouwen ook, maar het ging over mannen..
"Het was de natuur edelachtbare, ik kon er niets aan doen".quote:Op maandag 17 juni 2024 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mannen hebben geen behoefte aan geslachtsgemeenschap. Ze hebben behoefte aan een orgasme. En daarvoor kunnen ze ook hun handen gebruiken. Net als vrouwen.
Nog beter excuus dan het korte rokje om 2 uur 's nachts.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:18 schreef capricia het volgende:
[..]
"Het was de natuur edelachtbare, ik kon er niets aan doen".
Jammer dat het verdraaid wordt. Nergens heb ik gezegd dat het verkrachten goed praat. Net zoals ik, en niemand anders in dit topic, heeft gezegd dat korte kleding een goed excuus is om dan maar iemand te mogen verkrachten. Letterlijk niemand heeft dat gezegd, toch lijken jullie wel te doen alsof sommige mannen dat claimen.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:18 schreef capricia het volgende:
[..]
"Het was de natuur edelachtbare, ik kon er niets aan doen".
Huhquote:Op maandag 17 juni 2024 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mannen hebben geen behoefte aan geslachtsgemeenschap. Ze hebben behoefte aan een orgasme. En daarvoor kunnen ze ook hun handen gebruiken. Net als vrouwen.
Je kwam zelf letterlijk met een post dat de sharia het antwoord is. Gek he, dat mensen je antwoorden een beetje vreemd vinden.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:27 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Jammer dat het verdraaid wordt. Nergens heb ik gezegd dat het verkrachten goed praat. Net zoals ik, en niemand anders in dit topic, heeft gezegd dat korte kleding een goed excuus is om dan maar iemand te mogen verkrachten. Letterlijk niemand heeft dat gezegd, toch lijken jullie wel te doen alsof sommige mannen dat claimen.
Als een vrouw je bezit is dan is het geen verkrachting meer natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:31 schreef -Spring het volgende:
@:Abdullah2, hoewel je er denkwijze op nahoudt die haaks staat op de mijne, wil ik je wel complimenteren voor de tomeloze ernergie waarmee je op een respectvolle manier je standpunten verdedigt.
Over jouw oplossingen: weet of denk je dat deze écht bijdragen aan het verminderen van het aantal verkrachtingen (van vrouwen)? Worden er in Islamitische landen minder vrouwen verkracht? En is dat te linken aan de zaken die jij als oplossing aandraagt?
Ik heb het dan ook niet over de inhoud maar over de toon waarmee ie hier communiceert.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als een vrouw je bezit is dan is het geen verkrachting meer natuurlijk.
Niks sympathieks aan moslim extremisten. Dat de extreme islam uitkomt op dit type mensenhandel en terreur zegt genoeg.
Hoop toch van harte dat gematigde moslims er eens achter komen dat religie geen pretje is.
Betekent nog niet dat mijn woorden verdraaid dienen te worden.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kwam zelf letterlijk met een post dat de sharia het antwoord is. Gek he, dat mensen je antwoorden een beetje vreemd vinden.
Weer verdraaien.. Wij geloven niet dat een vrouw bezit is van een man.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als een vrouw je bezit is dan is het geen verkrachting meer natuurlijk.
Niks sympathieks aan moslim extremisten. Dat de extreme islam uitkomt op dit type mensenhandel en terreur zegt genoeg.
Hoop toch van harte dat gematigde moslims er eens achter komen dat religie geen pretje is.
In Syrië was dat een ander verhaal, daar zijn honderden van de miljoen moslims in Nederland naartoe afgereisd. Het gros man, jaar of 18-30. Die wisten wel wat daar gebeurde.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:42 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Weer verdraaien.. Wij geloven niet dat een vrouw bezit is van een man.
wil jij echt de sharia?quote:Op maandag 17 juni 2024 09:42 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Weer verdraaien.. Wij geloven niet dat een vrouw bezit is van een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |