SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Net met Mini-ToT wezen wandelen, krijgen we een bolkbreuk. Net thuis, droge kleren aan en de zon breekt weer door!![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
Net met Mini-ToT wezen wandelen, krijgen we een bolkbreuk. Net thuis, droge kleren aan en de zon breekt weer door!![]()
![]()
Ik las botbreuk, schrokquote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
Net met Mini-ToT wezen wandelen, krijgen we een bolkbreuk. Net thuis, droge kleren aan en de zon breekt weer door!
Trust nobody![]()
Beetje wisselvalligquote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
Net met Mini-ToT wezen wandelen, krijgen we een bolkbreuk. Net thuis, droge kleren aan en de zon breekt weer door!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor het eerst jammer dat ik niet door had de laatste post te hebben 🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan me voorstellen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mannetje is ook besprongen door een blij hondje!Dat was ff schrikken voor hem!
Maar als het een hondJE was![]()
![]()
Je kan de TT aanpassenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Voor het eerst jammer dat ik niet door had de laatste post te hebben 🤣🤣![]()
![]()
Lach jij ToT nu uit?quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar. Ik zal er eens over nadenkenquote:
Hup Holland hupThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die had ik ook gequote 🤣🤣quote:Op zondag 16 juni 2024 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar mijn quote ging over jouw laatste post en dus over de TT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Goeie tt zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je wel geslapenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig wel iets dan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Allemaal juichen vanmiddagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, hm.. Inderdaadquote:
Hm, nah.quote:
Ben sowieso wandelen
Goed kijkplezier aan degenen die gaan kijken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jammer geen Formule 1 dit weekend.
Nu ja. Had toch niet kunnen kijken, mits middagstarttijden![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kijkt niet eens F1?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:23 schreef HappyCharly het volgende:
Gelukkig geen f1
1 sport is genoeg wmb
Vroeger was dat ondenkbaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan gaat t op t forum alleen maar over f1 en voetbalquote:
1 sport per keer vind ik wrl voldoendeTrust nobody![]()
Ik niet vroeger niet nu niet geen successupporter hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan zit je zo lekker op de bank te juichen zodat je kat zich een hartverzakking schrikt?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Harige leeuwenonesie met masker met manen![]()
![]()
Ik herken ditquote:Op zondag 16 juni 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan zit je zo lekker op de bank te juichen zodat je kat zich een hartverzakking schrikt?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Oh vind t prima dat mensen aanhaken wanneer t populairder wordt omdat we n goede kandidaat hebben. Alleen maar leuk voor de sport denk ikquote:Op zondag 16 juni 2024 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik niet vroeger niet nu niet geen successupporter hier.
Vind f1 gewoon oersaai
Net als wielrennen
Speel dan iig nog n spel zoals voetbal.
But to each their own.Trust nobody![]()
Eerder van mijn pakquote:Op zondag 16 juni 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan zit je zo lekker op de bank te juichen zodat je kat zich een hartverzakking schrikt?![]()
Trust nobody![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zie wel een klein leeuwtjequote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
Alhoewel ik zo'n kek schuin tasje wel n goed idee vind
Okquote:Op zondag 16 juni 2024 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh vind t prima dat mensen aanhaken wanneer t populairder wordt omdat we n goede kandidaat hebben. Alleen maar leuk voor de sport denk ik
Vind f1 gewoon oersaai
Net als wielrennen
Speel dan iig nog n spel zoals voetbal.
But to each their own.
Ik heb daar ook niks mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig weer.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo snel mogelijk beëindigen die onzinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook, misschien als ze wat verder komt dat het ook meer gaat leven, ik zie nog weinig oranje vlaggetjes hangen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het wel leuk voor de supporters als we doorgaanIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Het lijkt me momenteel nog prima te ontlopen, er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo snel mogelijk beëindigen die onzinIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Viva hollandiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt vast wel als we echt verder komenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, misschien als ze wat verder komt dat het ook meer gaat leven, ik zie nog weinig oranje vlaggetjes hangen.
Trust nobody![]()
Zo is dat.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me momenteel nog prima te ontlopen, er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.
Voor mij hoeft het ook niet.
Maar @ieniminimuis mag natuurlijk ook zeggen wat ze ervan vindt![]()
![]()
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ek.is niet dagelijksFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zeg ook nergens dat ze dat niet magquote:Op zondag 16 juni 2024 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Zo is dat.
Voor mij hoeft het ook niet.
Maar @:ieniminimuis mag natuurlijk ook zeggen wat ze ervan vindt
Jaaahh... Ik herinner me jouw discussie en mening daar nog wel over.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik niet vroeger niet nu niet geen successupporter hier.
Ik vroeger wel, nu wel, maar ook géén successupporter hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is toch leuk gewoon je kan ook overheen postenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vivaaa hollandiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van mij mogen ze vandaag ook winnenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dit, ik vind F1 geen zak aan, daar scroll ik dan overheen of blijf gewoon even weg.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is toch leuk gewoon je kan ook overheen postenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ik.vind de f1 ook niets maarze posten er hier maar over stoor mij er niet aanquote:Op zondag 16 juni 2024 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, ik vind F1 geen zak aan, daar scroll ik dan overheen of blijf gewoon even weg.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kloptquote:Op zondag 16 juni 2024 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, ik vind F1 geen zak aan, daar scroll ik dan overheen of blijf gewoon even weg.
Het wordt alleen interessant als een bepaald groepje vindt dat bepaalde onderwerpen wel mogen en anderen niet..Trust nobody![]()
Groepjes
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is je geluktquote:Op zondag 16 juni 2024 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dan ook weer niet.![]()
Ik wou het maar even gepost hebben
Ik hoor gelukkig niet bij groepje. Iedereen is ome
Gelukkig valt dat hier wel meequote:Op zondag 16 juni 2024 12:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Het wordt alleen interessant als een bepaald groepje vindt dat bepaalde onderwerpen wel mogen en anderen niet..
Leven en laten leven
Mooie ui, maar de mijne is mooier shiiquote:Op zondag 16 juni 2024 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb m'n UI aangepast.![]()
Ik herinnerde me ineens dat @:Xilia die nog voor me had gemaakt.
Niet klagen maar dragenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hahahaquote:
Nee.
Ik herinner me dat ik n keer zei dat ik f1 stom vond. Werd nog net niet opgegetenTrust nobody![]()
Letters op scherm
Ahh die is leuk met dat capejequote:Op zondag 16 juni 2024 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik herinnerde me ineens dat @:Xilia die nog voor me had gemaakt.![]()
Trust nobody![]()
Die is cool!quote:Op zondag 16 juni 2024 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik herinnerde me ineens dat @:Xilia die nog voor me had gemaakt.![]()
Ik heb net mijn UI-en even gecheckt, maar heb er geen oranje UI bij
Was mijne van duitsland kwijt. Tot redde mij vanmorgenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is cool!
Kan iemand vast wel voor je makenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is cool!
Die van Shii is leuk![]()
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Incidentjequote:Op zondag 16 juni 2024 12:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha
Nee.
Ik herinner me dat ik n keer zei dat ik f1 stom vond. Werd nog net niet opgegeten
Ik lees het hier niet veel.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Let it go zijn je vrienden in real live nietquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En doorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Waarom Duitsland?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Was mijne van duitsland kwijt. Tot redde mij vanmorgenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Toch blijven hazes en kroes het beste ek wk liedje hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al zoveel jaar hou van hun voetbal mentaliteit.quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het was ook een beetje een hintquote:Op zondag 16 juni 2024 12:55 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Kan iemand vast wel voor je maken
Die van Shii is leuk![]()
Oh sorry. Ik vergeet steeds dat mensen vinden dat je online alles mag zeggen en helemaal niet aardig hoeft te doenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Let it go zijn je vrienden in real live niet
Trust nobody![]()
Dat zeg ik.niet maar dat zou altijd zo zijn en blijven. Erger je er niet aan heb je alleen jezelf meequote:Op zondag 16 juni 2024 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik vergeet steeds dat mensen vinden dat je online alles mag zeggen en helemaal niet aardig hoeft te doenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zeker, die blijven nog steeds hangen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch blijven hazes en kroes het beste ek wk liedje hebben.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat zeg ik.niet maar dat zou altijd zo zijn en blijven. Erger je er niet aan heb je alleen jezelf mee![]()
Dag heTrust nobody![]()
Aub stop ermee . Is niet nodigquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Let it goooooquote:Op zondag 16 juni 2024 12:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Aub stop ermee . Is niet nodigTrust nobody![]()
Jij ook fijne dag je hangt erinquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Frank Rijkaard ookquote:Op zondag 16 juni 2024 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Al zoveel jaar hou van hun voetbal mentaliteit.
WilhelmusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat vanquote:Op zondag 16 juni 2024 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch blijven hazes en kroes het beste ek wk liedje hebben.
Vivaaaaaa hollandia![]()
Trust nobody![]()
Ik heb nergens moeite meequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als mensen onaardig doen doe je onaardig terug of negeer je het..Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat zeg ik.niet maar dat zou altijd zo zijn en blijven. Erger je er niet aan heb je alleen jezelf mee![]()
Na laatst
KnapTrust nobody![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ligt ook van aan hoe je het leestquote:Op zondag 16 juni 2024 12:58 schreef CrazyMind het volgende:
Als mensen onaardig doen doe je onaardig terug of negeer je het..
Het begint sl lekker. Bron de gelderlander
In Hamburg zijn zondag rond het middaguur meerdere schoten gelost. Dat gebeurde vlakbij de plek waar duizenden Nederlandse supporters bij elkaar zijn verzameld voor de wedstrijd van Oranje. Er is een man gewond geraakt. Een omroep roept de Nederlandse fans op vooral rustig te blijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na wat aub zegquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zie hier niemand onaardig doen of mis ik nu iets?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:58 schreef CrazyMind het volgende:
Als mensen onaardig doen doe je onaardig terug of negeer je het..Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:
Ook dat daarom soms handig om een smiley achter een post te zettenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ligt ook van aan hoe je het leest
Ik postte hier afgelopen week die foto nog van hem en Rudi Völlerquote:
Ja of positiever lezenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ook dat daarom soms handig om een smiley achter een post te zettenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Ja die is goudquote:Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik postte hier afgelopen week die foto nog van hem en Rudi Völler![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
In Hamburg zijn zondag rond het middaguur meerdere schoten gelost. Dat gebeurde vlakbij de plek waar duizenden Nederlandse supporters bij elkaar zijn verzameld voor de wedstrijd van Oranje. Er is een man gewond geraakt. Een omroep roept de Nederlandse fans op vooral rustig te blijven.
Hoop dat het daar bij blijft en niet nog erger wordt..Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Zo jammer ditquote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
In Hamburg zijn zondag rond het middaguur meerdere schoten gelost. Dat gebeurde vlakbij de plek waar duizenden Nederlandse supporters bij elkaar zijn verzameld voor de wedstrijd van Oranje. Er is een man gewond geraakt. Een omroep roept de Nederlandse fans op vooral rustig te blijven.
Succes bijt je erin vast.mij boeit t nietquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lol ik krijg nog herinnering dat ik morgen nog 2 huizen mag kijken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ook niet, maar als het gebeurdquote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand onaardig doen of mis ik nu iets?
De achtergrond prollyquote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand onaardig doen of mis ik nu iets?
Maar dat begrijp ik als je hier minder vaak bent
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik postte hier afgelopen week die foto nog van hem en Rudi Völler
En toch blijf je me maar quoten en er op doorgaanquote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Succes bijt je erin vast.mij boeit t nietTrust nobody![]()
Niet leuk.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
In Hamburg zijn zondag rond het middaguur meerdere schoten gelost. Dat gebeurde vlakbij de plek waar duizenden Nederlandse supporters bij elkaar zijn verzameld voor de wedstrijd van Oranje. Er is een man gewond geraakt. Een omroep roept de Nederlandse fans op vooral rustig te blijven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was geniaalFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Lol ik krijg nog herinnering dat ik morgen nog 2 huizen mag kijken
Ik ben hier vaker dan je zietquote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De achtergrond prolly
Maar dat begrijp ik als je hier minder vaak bent
Hopelijk zijn het niet betere aanbiedingen dan die je geaccepteerd hebtquote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Lol ik krijg nog herinnering dat ik morgen nog 2 huizen mag kijken![]()
![]()
Hopelijk zit er wat voor je bijquote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Lol ik krijg nog herinnering dat ik morgen nog 2 huizen mag kijkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toch blijf je me maar quoten en er op doorgaan
Wat ga je doen?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Lol ik krijg nog herinnering dat ik morgen nog 2 huizen mag kijkenTrust nobody![]()
Wat denken jullie grote overwinning?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoop het niet.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hopelijk zit er wat voor je bij![]()
Wie er kampioen wordt geen flauw idee, kan nog alle kanten op..quote:Op zondag 16 juni 2024 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat denken jullie grote overwinning?Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Gok op frankrijkquote:Op zondag 16 juni 2024 13:05 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt geen flauw idee, kan nog alle kanten op..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
1-2 (POL-NED)quote:Op zondag 16 juni 2024 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat denken jullie grote overwinning?
Dat heb ik ook in mijn poule maar sta er niet goed voor. Kroatie deed niet wat hij moest doenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ze vieren ook wel lekker feest in Hamburg zag ik net.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kon de spanning bijna niet aan. Vertel wat je van me vindt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
HylarischFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb niets ingevuld, vind het altijd zo'n karwei en ga morgen op vakantie, dus krijg ik de komende week toch niets mee.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn poule maar sta er niet goed voor. Kroatie deed niet wat hij moest doenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Oh beter waar ga je naar toequote:Op zondag 16 juni 2024 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets ingevuld, vind het altijd zo'n karwei en ga morgen op vakantie, dus krijg ik de komende week toch niets mee.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Hoop dat het daar bij blijft en niet nog erger wordt..Ja te triest.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Samosquote:Op zondag 16 juni 2024 13:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oh beter waar ga je naar toeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Oh je bent gisteren vergeten?quote:
Met je onaardige *maatje* en je opmerking dat je wel even wilde delen wat je van me vond? Waarna @loveyoulongtime een heel relaas ging houden dat dat best mocht.
Grappig. Not.Trust nobody![]()
Lekker. Wens je vast fijne vakantiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Uh je zuigt nu al kwartier. Kom op hou t gezelligquote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh je bent gisteren vergeten?
Met je onaardige *maatje* en je opmerking dat je wel even wilde delen wat je van me vond? Waarna @:loveyoulongtime een heel relaas ging houden dat dat best mocht.
Grappig. Not.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef maily het volgende:
NWS / Duitse politie schiet man met hakbijl neer bij Oranjemars in Hamburg!
![]()
Hakbijlquote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef maily het volgende:
NWS / Duitse politie schiet man met hakbijl neer bij Oranjemars in Hamburg
Trust nobody![]()
R.I.P DTS.![]()
Dankjewel!quote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker. Wens je vast fijne vakantieIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heftigquote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef maily het volgende:
NWS / Duitse politie schiet man met hakbijl neer bij Oranjemars in HamburgFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoor wie t zegt.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Uh je zuigt nu al kwartier. Kom op hou t gezelligTrust nobody![]()
Pardon? Nou laat maar je glas is niet half vol maar leegquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Koekoekquote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef maily het volgende:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Misschien kun je t goede voorbeeld geven?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pardon? Nou laat maar je glas is niet half vol maar leegTrust nobody![]()
Gelukkig hadden ze hem snel.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef maily het volgende:
NWS / Duitse politie schiet man met hakbijl neer bij Oranjemars in HamburgThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan ook nooit eens normaal gaanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
''humor''quote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al af of het bij een café gebeurd zou zijn.
Hak bar....~FEYENOORD~
Dit gaan we nu niet doen. Veel plezier met de wedstrijd straks. Ik ga wat anders doen.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh je bent gisteren vergeten?
Met je onaardige *maatje* en je opmerking dat je wel even wilde delen wat je van me vond? Waarna @:loveyoulongtime een heel relaas ging houden dat dat best mocht.
Grappig. Not.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij was het niet eens met de poule, denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom deed die man dat.. wil eigenlijk geen eng filmpje kijken![]()
Schoenmaker? Hak kenbarquote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al af of het bij een café gebeurd zou zijn.
Hak bar....![]()
![]()
Snap niet waar je het over hebt. Al eerder gezegd lees positief... je leest denk ik verkeerd . Maar goed is aan jouquote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien kun je t goede voorbeeld geven?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet kijken dan.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom deed die man dat.. wil eigenlijk geen eng filmpje kijken
Ook niet Sous la Seine.![]()
Jij lokt uit. Ik was gewoon aanwezig gisteren.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit gaan we nu niet doen. Veel plezier met de wedstrijd straks. Ik ga wat anders doen.![]()
Niet de boel verdraaien.Trust nobody![]()
Knapquote:Op zondag 16 juni 2024 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap niet waar je het over hebt. Al eerder gezegd lees positief... je leest denk ik verkeerd . Maar goed is aan jou
EchtTrust nobody![]()
Nog 1 uur en 24 minutenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb haribo peachesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:15 schreef DJMO het volgende:
Ik heb haribo peachesLekker hoor meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
Likken?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sterk team voetballen goed. Maar ik heb de wens duitslandquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb haribo peachesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik jaren geleden een paintje van gemaakt, volgens mij rond 2015, maar ik kan het ff niet vinden.....quote:![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 05:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je iets voor mij doen? kost je 2 avonden op het forum om mee te kijken ergens anders. Misschien dat ik je op die manier kan uitleggen waarom sommige users nogal overdreven op jou reageren.Het is een wonder dat mijn posts leesbaar waren.quote:Op zondag 16 juni 2024 05:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We kunnen een aantal topics op het forum langslopen, en kan ik je laten zien waarom veel users op een bepaalde manier op een andere user reageert vaak negatief. Dat wil ik je graag laten zien. Ik denk dat het jou ook kan helpen zodat andere users ook op een andere manier op jou reageren. Ik mag je serieus graag HC, we hebben best vaak leuke gesprekken gehad. Maar ik zie hier in dit topic ook wel een reden waarom sommige users zo vijandig op jou reageren.
Misschien als we samen wat topics doorlopen, dat je snapt waarom sommige users reageren zoals ze doen. Maar de keus is aan jou. We lopen ze door en in DM of PM kan ik je zeggen waarom die reacties zo zijn.weinig geslapen , ik kon niet niet eens meer lezen wat ik aan het typen was
![]()
Maar mooi aanbod!! En ik denk zeker dat dat zou kunnen helpen als die persoon daar voor openstaat![]()
Van negatief naar positief is haalbaar als je bereid bent om in alle openheid naar jezelf te kunnen willen kijkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb haribo peachesIk heb de oranje slippers aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P DTS.![]()
Top 4 gok ik.
Frankrijk
Duistand
Spanje
NederlandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Pff, gezelligheid troef hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
👍quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het is een drama Sally, echt een drama.quote:~FEYENOORD~
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:16 schreef maily het volgende:
[..]Ervaring mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hi kerelquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is een drama Sally, echt een drama.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Van @DJMO gekregen speciaal meegenomen dit weekend.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Coolquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van @:DJMO gekregen speciaal meegenomen dit weekend.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lang niet gezien, alles oke?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb haribo peachesDie zijn wel lekkker, maar zou er nooit veel van eten.. sowieso geen een snoep waar ik veel van eet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ja hoor prima, met jou?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lang niet gezien, alles oke?~FEYENOORD~
Zegt de vrouw die zo'n beetje direct tegen me begon te kutten toen ik nieuw was.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
Het is een wonder dat mijn posts leesbaar waren.weinig geslapen , ik kon niet niet eens meer lezen wat ik aan het typen was
![]()
Maar mooi aanbod!! En ik denk zeker dat dat zou kunnen helpen als die persoon daar voor openstaat![]()
Van negatief naar positief is haalbaar als je bereid bent om in alle openheid naar jezelf te kunnen willen kijken
Trust nobody![]()
Ah ok, heb ze nog niet zien voetballen..quote:Op zondag 16 juni 2024 13:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sterk team voetballen goed. Maar ik heb de wens duitslandLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van @:DJMO gekregen speciaal meegenomen dit weekend.
Ik was niet de donateur, enkel de shopper van je kerstpakket.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is een drama Sally, echt een drama.
Ja ook goed zo voetbal kijken?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jazekerquote:Op zondag 16 juni 2024 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ook goed zo voetbal kijken?
~FEYENOORD~
Topper. Kom je vaker langs hier?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Stel je niet zo aan, het kan me geen ene reet interesserenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga ook.
Duidelijk aan welke kant iedereen staat.
Knap~FEYENOORD~
Zo af en toe nog even, niet vaakquote:Op zondag 16 juni 2024 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Topper. Kom je vaker langs hier?
~FEYENOORD~
Aan de zijkant heb je het beste overzichtquote:Op zondag 16 juni 2024 13:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga ook.
Duidelijk aan welke kant iedereen staat.
Knap
Bemoei je er niet mee damquote:Op zondag 16 juni 2024 13:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het kan me geen ene reet interesserenTrust nobody![]()
Bovenkant?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:22 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Aan de zijkant heb je het beste overzicht~FEYENOORD~
Grapjasquote:Op zondag 16 juni 2024 13:22 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Aan de zijkant heb je het beste overzichtTrust nobody![]()
Ik hoor bij iedereen dus ik voel mij aangesprokenquote:
~FEYENOORD~
Oké. Iedereen - jou.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoor bij iedereen dus ik voel mij aangesprokenTrust nobody![]()
R.I.P DTS.![]()
Dit is wel een beetje zoals verwacht : zwart wit denken en altijd anderen de schuld geven, slachtofferen en nooit de verantwoordelijkheid nemen voor jezelf . En je voelt je wederom aangevallen en moet meteen in de aanval.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die zo'n beetje direct tegen me begon te kutten toen ik nieuw was.
Tijd voor zelfreflectie HC
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ow my god houd t niet opFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tot zoquote:
Ow eentje die ik gemaakt had van een Hakkenbar in Frankrijk: ŕ la Hakkenbar en dat er een zooi boze moslims op af kwamen.quote:![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 16 juni 2024 13:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was niet de donateur, enkel de shopper van je kerstpakket.
R.I.P DTS.![]()
Lees mijn reactie. Sterkte verder.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje zoals verwacht : zwart wit denken en altijd anderen de schuld geven, slachtofferen en nooit de verantwoordelijkheid nemen voor jezelf . En je voelt je wederom aangevallen en moet meteen in de aanval.
Tijd voor zelfreflectie HC
Trust nobody![]()
En wat is er morgen danquote:
Je zou toch weg?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lees mijn reactie. Sterkte verder.~FEYENOORD~
Wat is er ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is echt een kut nummerquote:Op zondag 16 juni 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat de opvolger van "Mag ik dan bij jou?"?~FEYENOORD~
kan ook niet vinden helaasquote:Op zondag 16 juni 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow eentje die ik gemaakt had van een Hakkenbar in Frankrijk: ŕ la Hakkenbar en dat er een zooi boze moslims op af kwamen.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: