SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Net met Mini-ToT wezen wandelen, krijgen we een bolkbreuk. Net thuis, droge kleren aan en de zon breekt weer door!![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
Net met Mini-ToT wezen wandelen, krijgen we een bolkbreuk. Net thuis, droge kleren aan en de zon breekt weer door!![]()
![]()
Ik las botbreuk, schrokquote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
Net met Mini-ToT wezen wandelen, krijgen we een bolkbreuk. Net thuis, droge kleren aan en de zon breekt weer door!
Trust nobody![]()
Beetje wisselvalligquote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
Net met Mini-ToT wezen wandelen, krijgen we een bolkbreuk. Net thuis, droge kleren aan en de zon breekt weer door!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor het eerst jammer dat ik niet door had de laatste post te hebben 🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan me voorstellen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mannetje is ook besprongen door een blij hondje!Dat was ff schrikken voor hem!
Maar als het een hondJE was![]()
![]()
Je kan de TT aanpassenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Voor het eerst jammer dat ik niet door had de laatste post te hebben 🤣🤣![]()
![]()
Lach jij ToT nu uit?quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar. Ik zal er eens over nadenkenquote:
Hup Holland hupThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die had ik ook gequote 🤣🤣quote:Op zondag 16 juni 2024 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar mijn quote ging over jouw laatste post en dus over de TT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Goeie tt zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je wel geslapenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig wel iets dan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Allemaal juichen vanmiddagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, hm.. Inderdaadquote:
Hm, nah.quote:
Ben sowieso wandelen
Goed kijkplezier aan degenen die gaan kijken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jammer geen Formule 1 dit weekend.
Nu ja. Had toch niet kunnen kijken, mits middagstarttijden![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kijkt niet eens F1?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:23 schreef HappyCharly het volgende:
Gelukkig geen f1
1 sport is genoeg wmb
Vroeger was dat ondenkbaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan gaat t op t forum alleen maar over f1 en voetbalquote:
1 sport per keer vind ik wrl voldoendeTrust nobody![]()
Ik niet vroeger niet nu niet geen successupporter hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan zit je zo lekker op de bank te juichen zodat je kat zich een hartverzakking schrikt?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Harige leeuwenonesie met masker met manen![]()
![]()
Ik herken ditquote:Op zondag 16 juni 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan zit je zo lekker op de bank te juichen zodat je kat zich een hartverzakking schrikt?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Oh vind t prima dat mensen aanhaken wanneer t populairder wordt omdat we n goede kandidaat hebben. Alleen maar leuk voor de sport denk ikquote:Op zondag 16 juni 2024 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik niet vroeger niet nu niet geen successupporter hier.
Vind f1 gewoon oersaai
Net als wielrennen
Speel dan iig nog n spel zoals voetbal.
But to each their own.Trust nobody![]()
Eerder van mijn pakquote:Op zondag 16 juni 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan zit je zo lekker op de bank te juichen zodat je kat zich een hartverzakking schrikt?![]()
Trust nobody![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zie wel een klein leeuwtjequote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
Alhoewel ik zo'n kek schuin tasje wel n goed idee vind
Okquote:Op zondag 16 juni 2024 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh vind t prima dat mensen aanhaken wanneer t populairder wordt omdat we n goede kandidaat hebben. Alleen maar leuk voor de sport denk ik
Vind f1 gewoon oersaai
Net als wielrennen
Speel dan iig nog n spel zoals voetbal.
But to each their own.
Ik heb daar ook niks mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig weer.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo snel mogelijk beëindigen die onzinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook, misschien als ze wat verder komt dat het ook meer gaat leven, ik zie nog weinig oranje vlaggetjes hangen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het wel leuk voor de supporters als we doorgaanIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Het lijkt me momenteel nog prima te ontlopen, er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo snel mogelijk beëindigen die onzinIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Viva hollandiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt vast wel als we echt verder komenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, misschien als ze wat verder komt dat het ook meer gaat leven, ik zie nog weinig oranje vlaggetjes hangen.
Trust nobody![]()
Zo is dat.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me momenteel nog prima te ontlopen, er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.
Voor mij hoeft het ook niet.
Maar @ieniminimuis mag natuurlijk ook zeggen wat ze ervan vindt![]()
![]()
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ek.is niet dagelijksFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zeg ook nergens dat ze dat niet magquote:Op zondag 16 juni 2024 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Zo is dat.
Voor mij hoeft het ook niet.
Maar @:ieniminimuis mag natuurlijk ook zeggen wat ze ervan vindt
Jaaahh... Ik herinner me jouw discussie en mening daar nog wel over.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik niet vroeger niet nu niet geen successupporter hier.
Ik vroeger wel, nu wel, maar ook géén successupporter hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is toch leuk gewoon je kan ook overheen postenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vivaaa hollandiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van mij mogen ze vandaag ook winnenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dit, ik vind F1 geen zak aan, daar scroll ik dan overheen of blijf gewoon even weg.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is toch leuk gewoon je kan ook overheen postenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ik.vind de f1 ook niets maarze posten er hier maar over stoor mij er niet aanquote:Op zondag 16 juni 2024 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, ik vind F1 geen zak aan, daar scroll ik dan overheen of blijf gewoon even weg.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kloptquote:Op zondag 16 juni 2024 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, ik vind F1 geen zak aan, daar scroll ik dan overheen of blijf gewoon even weg.
Het wordt alleen interessant als een bepaald groepje vindt dat bepaalde onderwerpen wel mogen en anderen niet..Trust nobody![]()
Groepjes
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is je geluktquote:Op zondag 16 juni 2024 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dan ook weer niet.![]()
Ik wou het maar even gepost hebben
Ik hoor gelukkig niet bij groepje. Iedereen is ome
Gelukkig valt dat hier wel meequote:Op zondag 16 juni 2024 12:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Het wordt alleen interessant als een bepaald groepje vindt dat bepaalde onderwerpen wel mogen en anderen niet..
Leven en laten leven
Mooie ui, maar de mijne is mooier shiiquote:Op zondag 16 juni 2024 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb m'n UI aangepast.![]()
Ik herinnerde me ineens dat @:Xilia die nog voor me had gemaakt.
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: