SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
allemaal mindgames van de staat op de burgers hoopvol te houden.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:59 schreef Nattekat het volgende:
Pluim is wel echt een stuk beter nu dan wat het de afgelopen 2 weken geweest is, zo veel is duidelijk.
De zon schijnt, dus ik pak die hoop maar gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allemaal mindgames van de staat op de burgers hoopvol te houden.
Zie alweer genoeg wolken hier. En ook nog steeds een stevige woei. Wel droogquote:Op zondag 16 juni 2024 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volle bak zon, maar zie dat de Belgen wat wolken deze kant op sturen. Eikels.
Ja trekt nu vlotjes dicht helaas, nog ff devlaatste straaltjes zon meepakkenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zie alweer genoeg wolken hier. En ook nog steeds een stevige woei. Wel droog
quote:Op zondag 16 juni 2024 08:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde al bijna een ligbedje op m'n balkon zetten
Nee, volgens mij wordt het eerder normaal, acceptabel en zomer weer. 22-25 graden. Beter dan de afgelopen tegenvallende wekenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:54 schreef Haags het volgende:
Dus over twee weken knallen we de oven in hier.
Leugens.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wordt het eerder normaal, acceptabel en zomer weer. 22-25 graden. Beter dan de afgelopen tegenvallende weken
quote:Op zondag 16 juni 2024 10:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfushitte over anderhalve week. De oper gaat richting de 30 graden. Gemiddeldes boven de 25 graden.
Al die regen kan me gestolen worden maar het kan wederom niet normaal.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfushitte over anderhalve week. De oper gaat richting de 30 graden. Gemiddeldes boven de 25 graden.
Doe mij maar het prachtige weer van de eerste twee weken in juni!
Bwehquote:Op zondag 16 juni 2024 10:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bij de vooruitzichten van de hitte begin ik al wat melodramatische beelden te ontwikkelen. Dit gaat de verkeerde kant uitquote:Op zondag 16 juni 2024 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
Van klaagberichten over de oneindige herfst naar straks klaagberichten over tyfushitte.
Wat is deze reeks toch een prachtige emotional
[ afbeelding ]
Je hebt het al 8 maanden koel gehad… zeiken is ook een kunst.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:35 schreef pietkanarie het volgende:
Bah, warmte… ik heb daar echt niks mee. Kan er goed tegen maar alles kost veel meer moeite, ik vind het vies en word er inactief van… jammer dat het nu toch nog omslaat waarschijnlijk
Inderdaad amper warm geweest. Vandaag is het ook bij lange na nog geen zomer weerquote:Op zondag 16 juni 2024 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt het al 8 maanden koel gehad… zeiken is ook een kunst.
Daarom juist, ben er helemaal aan gewendquote:Op zondag 16 juni 2024 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt het al 8 maanden koel gehad… zeiken is ook een kunst.
Zie je weleens kanaries op je dak dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
Straks wordt het zo heet dat de mussen kanaries dood van het dak vallen 😱
Vind je het gek, we gaan van herfst gelijk weer naar de oven.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
Van klaagberichten over de oneindige herfst naar straks klaagberichten over tyfushitte.
[ afbeelding ]
Maar het leuke is dat het niet dezelfde users zullen zijnquote:Op zondag 16 juni 2024 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Opbokken met die hitte!quote:Op zondag 16 juni 2024 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het leuke is dat het niet dezelfde users zullen zijn
Er zal wel veel meer positiviteit zijn als de tyfushitte er is.
Laat maar komen, ik ben wel toe aan wat zon op m'n bol.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:03 schreef aloa het volgende:
De echte hitte komt in juli. Eind juni al een voorproefje, dan een klein dipje en daarna begint de tropische zomer![]()
Althans dat is wat de kaarten van gfs nu laten zien.
Echte hitte staat er ook amper tot niet in. Ik zie het nog niet 30+ worden. Donderdag een dagje 26, dus eindelijk eens een zomerse dag. Verder voornamelijk 22-25. Aangenaam zomer weer, maar verre van hitte. Hitte hoeft ook nietquote:
Ik vertrouw die Reinier v/d Berg niet, kraamt veel onzin uit sinds zijn vaccinatie.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vooruitzichten zijn voor het eerst in maanden eens een keer positief. Warmer, maar vooral ook droger, stabieler en zonniger weer
[ x ]
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vooruitzichten zijn voor het eerst in maanden eens een keer positief. Warmer, maar vooral ook droger, stabieler en zonniger weer
[ x ]
22 in Limburg is hier 17 en dus kut.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je het gek, we gaan van herfst gelijk weer naar de oven.
Als het wekenlang 22 graden is met een lage luchtvochtigheid zal werkelijk niemand daarover janken.
Zon op de wangen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik ben wel toe aan wat zon op m'n bol.
Dus ik gun jullie kutweerquote:Op zondag 16 juni 2024 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
22 in Limburg is hier 17 en dus kut.
Hier 22 is in Limburg 27 en janken.
De neerslag wordt steeds heftiger jaquote:Op zondag 16 juni 2024 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het begint al, de tropische zomer![]()
quote:
Jij geniet al weken, gun een ander eens wat.quote:
Sinds @INViCTuS in de regio is aangekomen is het minder. Wanneer ben je opgeflikkerd?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij geniet al weken, gun een ander eens wat.
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sinds @:INViCTuS in de regio is aangekomen is het minder. Wanneer ben je opgeflikkerd?
Bij mij uit de regio. Neemt hij zijn grijze treurnis weer mee en is er weer ruimte voor de zonquote:
Ga morgen weer weg. Paar dagen werken en dan zaterdag naar Annecy - Rhône Alpesquote:Op zondag 16 juni 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sinds @:INViCTuS in de regio is aangekomen is het minder. Wanneer ben je opgeflikkerd?
Uiterlijk dinsdag dus weer zonneschijnquote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga morgen weer weg. Paar dagen werken en dan zaterdag naar Annecy - Rhône Alpes
Zoek je fittie kill, zou maar gauw djaai en loesoe. Anders kom ik mijn doekoe halen bij je osso.quote:
Ik zoek dat allemaal niet...quote:Op zondag 16 juni 2024 13:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoek je fittie kill, zou maar gauw djaai en loesoe. Anders kom ik mijn doekoe halen bij je osso.
Fatoe.
Moest wel ff googlen hiervoor
Juist wel chillquote:Op zondag 16 juni 2024 16:34 schreef INViCTuS het volgende:
Fijne oktober temperaturen vandaag weer. Buiten chill voetbal kijken zit er niet in :p.
tentzitten jaquote:Op zondag 16 juni 2024 17:20 schreef svann het volgende:
Echt kampeerweer dit.
Is er al zomer in zicht?
Bij de plaatselijke Jumbo is alles wat er aan zomer activiteiten op het bord voor de aankondiging hing voor deze maand bijna verwijderd. Aankondiging dat een groot scherm klaarstond voor het NL elftal buiten tussen de plaatselijke horeca zag ik ook die kant opgaan. Een lekker biertje in de stortregen is ook niet alles.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:34 schreef INViCTuS het volgende:
Fijne oktober temperaturen vandaag weer. Buiten chill voetbal kijken zit er niet in :p.
Op de buienradar kijken waar je wel moet zijn. Of iets met een dak opzoeken.quote:
Maar het zonnetje gaat bijna weg bij onsquote:Op zondag 16 juni 2024 18:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hhet is inderdaad heerlijk buiten nu met de zon
Nou er was op de buienradar wel iets zichtbaar en er hangt echt een donkere lucht hier (net ten noordoosten van Eindhoven). Je wilt geen paniek en er staan hoge metalen palen op dat veldm dan kan je beter op tijd rustig ontruimen dan dat het halsoverkop en plotseling moet. Met onweer wil je niet op dat veld zijn. Met alleen regen gaat het concert door, gisteravond heeft het ook tijdens geregend en is er niet gestopt. Dan wordt je dus nat, maar dat is het risico van het veld.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:07 schreef RipCity het volgende:
Zien ze bij Guus Meeuwis spoken ofzo? Hele veld ontruimd vanwege naderend noodweer. https://www.ed.nl/eindhov(...)e-noodweer~ad912a1a/
Waar dan?Ze schieten tegenwoordig echt om haverklap in paniekstand als het maar eens iets anders is dan blauwe lucht en zonnetje.
Morgen is ie er weerquote:Op zondag 16 juni 2024 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar het zonnetje gaat bijna weg bij ons
Je zit dan teninste niet met een leeg glas, maar je bier wordt wel evenementenbier to the max.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke Jumbo is alles wat er aan zomer activiteiten op het bord voor de aankondiging hing voor deze maand bijna verwijderd. Aankondiging dat een groot scherm klaarstond voor het NL elftal buiten tussen de plaatselijke horeca zag ik ook die kant opgaan. Een lekker biertje in de stortregen is ook niet alles.
Qua terreur buien valt het meeste weer eens in Deutschland 🇩🇪quote:Op zondag 16 juni 2024 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ziet er best oké uit voor deze komende week.
heb zon paarse lamp gekocht op ali, die verjaagt ze welquote:Op zondag 16 juni 2024 23:06 schreef ACT-F het volgende:
Raam opengelaten met als resultaat dat er nu overal terreurmuggen binnen zijn
Met bomgordels 😱quote:Op zondag 16 juni 2024 23:06 schreef ACT-F het volgende:
Raam opengelaten met als resultaat dat er nu overal terreurmuggen binnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |