SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
allemaal mindgames van de staat op de burgers hoopvol te houden.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:59 schreef Nattekat het volgende:
Pluim is wel echt een stuk beter nu dan wat het de afgelopen 2 weken geweest is, zo veel is duidelijk.
De zon schijnt, dus ik pak die hoop maar gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allemaal mindgames van de staat op de burgers hoopvol te houden.
Zie alweer genoeg wolken hier. En ook nog steeds een stevige woei. Wel droogquote:Op zondag 16 juni 2024 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volle bak zon, maar zie dat de Belgen wat wolken deze kant op sturen. Eikels.
Ja trekt nu vlotjes dicht helaas, nog ff devlaatste straaltjes zon meepakkenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zie alweer genoeg wolken hier. En ook nog steeds een stevige woei. Wel droog
quote:Op zondag 16 juni 2024 08:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde al bijna een ligbedje op m'n balkon zetten
Nee, volgens mij wordt het eerder normaal, acceptabel en zomer weer. 22-25 graden. Beter dan de afgelopen tegenvallende wekenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:54 schreef Haags het volgende:
Dus over twee weken knallen we de oven in hier.
Leugens.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wordt het eerder normaal, acceptabel en zomer weer. 22-25 graden. Beter dan de afgelopen tegenvallende weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |