Dus ik gun jullie kutweerquote:Op zondag 16 juni 2024 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
22 in Limburg is hier 17 en dus kut.
Hier 22 is in Limburg 27 en janken.
De neerslag wordt steeds heftiger jaquote:Op zondag 16 juni 2024 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het begint al, de tropische zomer![]()
quote:
Jij geniet al weken, gun een ander eens wat.quote:
Sinds @INViCTuS in de regio is aangekomen is het minder. Wanneer ben je opgeflikkerd?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij geniet al weken, gun een ander eens wat.
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sinds @:INViCTuS in de regio is aangekomen is het minder. Wanneer ben je opgeflikkerd?
Bij mij uit de regio. Neemt hij zijn grijze treurnis weer mee en is er weer ruimte voor de zonquote:
Ga morgen weer weg. Paar dagen werken en dan zaterdag naar Annecy - Rhône Alpesquote:Op zondag 16 juni 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sinds @:INViCTuS in de regio is aangekomen is het minder. Wanneer ben je opgeflikkerd?
Uiterlijk dinsdag dus weer zonneschijnquote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga morgen weer weg. Paar dagen werken en dan zaterdag naar Annecy - Rhône Alpes
Zoek je fittie kill, zou maar gauw djaai en loesoe. Anders kom ik mijn doekoe halen bij je osso.quote:
Ik zoek dat allemaal niet...quote:Op zondag 16 juni 2024 13:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoek je fittie kill, zou maar gauw djaai en loesoe. Anders kom ik mijn doekoe halen bij je osso.
Fatoe.
Moest wel ff googlen hiervoor
Juist wel chillquote:Op zondag 16 juni 2024 16:34 schreef INViCTuS het volgende:
Fijne oktober temperaturen vandaag weer. Buiten chill voetbal kijken zit er niet in :p.
tentzitten jaquote:Op zondag 16 juni 2024 17:20 schreef svann het volgende:
Echt kampeerweer dit.
Is er al zomer in zicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |