quote:Op zondag 16 juni 2024 10:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfushitte over anderhalve week. De oper gaat richting de 30 graden. Gemiddeldes boven de 25 graden.
Al die regen kan me gestolen worden maar het kan wederom niet normaal.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfushitte over anderhalve week. De oper gaat richting de 30 graden. Gemiddeldes boven de 25 graden.
Doe mij maar het prachtige weer van de eerste twee weken in juni!
Bwehquote:Op zondag 16 juni 2024 10:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bij de vooruitzichten van de hitte begin ik al wat melodramatische beelden te ontwikkelen. Dit gaat de verkeerde kant uitquote:Op zondag 16 juni 2024 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
Van klaagberichten over de oneindige herfst naar straks klaagberichten over tyfushitte.
Wat is deze reeks toch een prachtige emotional
[ afbeelding ]
Je hebt het al 8 maanden koel gehad… zeiken is ook een kunst.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:35 schreef pietkanarie het volgende:
Bah, warmte… ik heb daar echt niks mee. Kan er goed tegen maar alles kost veel meer moeite, ik vind het vies en word er inactief van… jammer dat het nu toch nog omslaat waarschijnlijk
Inderdaad amper warm geweest. Vandaag is het ook bij lange na nog geen zomer weerquote:Op zondag 16 juni 2024 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt het al 8 maanden koel gehad… zeiken is ook een kunst.
Daarom juist, ben er helemaal aan gewendquote:Op zondag 16 juni 2024 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt het al 8 maanden koel gehad… zeiken is ook een kunst.
Zie je weleens kanaries op je dak dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
Straks wordt het zo heet dat de mussen kanaries dood van het dak vallen 😱
Vind je het gek, we gaan van herfst gelijk weer naar de oven.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
Van klaagberichten over de oneindige herfst naar straks klaagberichten over tyfushitte.
[ afbeelding ]
Maar het leuke is dat het niet dezelfde users zullen zijnquote:Op zondag 16 juni 2024 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Opbokken met die hitte!quote:Op zondag 16 juni 2024 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het leuke is dat het niet dezelfde users zullen zijn
Er zal wel veel meer positiviteit zijn als de tyfushitte er is.
Laat maar komen, ik ben wel toe aan wat zon op m'n bol.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:03 schreef aloa het volgende:
De echte hitte komt in juli. Eind juni al een voorproefje, dan een klein dipje en daarna begint de tropische zomer![]()
Althans dat is wat de kaarten van gfs nu laten zien.
Echte hitte staat er ook amper tot niet in. Ik zie het nog niet 30+ worden. Donderdag een dagje 26, dus eindelijk eens een zomerse dag. Verder voornamelijk 22-25. Aangenaam zomer weer, maar verre van hitte. Hitte hoeft ook nietquote:
Ik vertrouw die Reinier v/d Berg niet, kraamt veel onzin uit sinds zijn vaccinatie.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vooruitzichten zijn voor het eerst in maanden eens een keer positief. Warmer, maar vooral ook droger, stabieler en zonniger weer
[ x ]
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vooruitzichten zijn voor het eerst in maanden eens een keer positief. Warmer, maar vooral ook droger, stabieler en zonniger weer
[ x ]
22 in Limburg is hier 17 en dus kut.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je het gek, we gaan van herfst gelijk weer naar de oven.
Als het wekenlang 22 graden is met een lage luchtvochtigheid zal werkelijk niemand daarover janken.
Zon op de wangen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik ben wel toe aan wat zon op m'n bol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |