Dit kan je beter in F&L bespreken, open daar een topic over.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik benoem de olifant in de kamer. Om je met je eigen zuur terug te pakken: leuk debat-trucje om niet in te gaan op het daadwerkelijke issue. Maak er dan mannen van. Het gaat me er om dat Islam de oplossing was geweest.
Het gaat mij over de opmerking mbt mening in het Israël-Hamas topic.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ontzettend on-topic Jippie. Als ik zeg men moet verstandig zijn en zich niet in gevaarlijke situaties maneuvreren > VICTIM BLAMING. Er lijkt geen onderscheid gemaakt te worden tussen schuld en verantwoordelijkheid. Vind ik jammer.²
Ik stuur je een hele dierentuin.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik benoem de olifant in de kamer. Om je met je eigen zuur terug te pakken: leuk debat-trucje om niet in te gaan op het daadwerkelijke issue. Maak er dan mannen van. Het gaat me er om dat Islam de oplossing was geweest.
Het is toch echt Ali die Islam bij de rechtszaak betrekt. Dus wel degelijk ontopic.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:36 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Dit kan je beter in F&L bespreken, open daar een topic over.
Meerdere mods en Danny hebben aangegeven dat het hier niet over moet gaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is toch echt Ali die Islam bij de rechtszaak betrekt. Dus wel degelijk ontopic.
Oke. Dan leg ik mij daar bij neer.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:41 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Meerdere mods en Danny hebben aangegeven dat het hier niet over moet gaan.
Die ¤ 500,- klopt wel zover ik weet (toegegeven door Ali B). Maar gaat inderdaad niet over Naomi, Jill, Ellen of Birgit.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
De activistische Chris Klomp mag zich straks ook voor de rechter gaan verantwoorden.
Was dat inderdaad niet een sekswerker?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ¤ 500,- klopt wel zover ik weet (toegegeven door Ali B). Maar gaat inderdaad niet over Naomi, Jill, Ellen of Birgit.
Die Chris Klomp, wie is deze nobody?, lijkt een heksenjacht uit te voeren op Ali B.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
De activistische Chris Klomp mag zich straks ook voor de rechter gaan verantwoorden.
Maakt dat wat uit?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Was dat inderdaad niet een sekswerker?
Mwah. Eerst zienquote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Ja, het vertel wat over het moraal van betreffende persoon en het in algemene zin niet uit de weg gaan van risicovolle situaties.quote:
Een paaldanseres begreep ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik probeer duidelijk te krijgen naar wie die 500 euro ging.
Tsja zou kunnen of wellicht begaat Chris hier een blunder. Laat de rechter er maar naar kijkenquote:
Sowieso matig van Swier om gelijk over een aangifte te beginnen. Wie is hij, advocaat van Ali B, dat hij denkt anderen de maat te moeten nemen?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van die Chris.
Dapperheid kan vaak niet los gezien worden van domheid.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van die Chris.
Dat ze dit nu op sociale media uit gaan vechten.quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dapperheid kan vaak niet los gezien worden van domheid.²
Deze zaak zorgt er wel voor dat rechters uit de bocht vliegen, ook eerder me dat Ruperti gedoe.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ze dit nu op sociale media uit gaan vechten.
Mooi stukje entertainment zo op de zondag.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ze dit nu op sociale media uit gaan vechten.
Rechters?!quote:Op zondag 16 juni 2024 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze zaak zorgt er wel voor dat rechters uit de bocht vliegen, ook eerder me dat Ruperti gedoe.
Advocaten bedoel je?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze zaak zorgt er wel voor dat rechters uit de bocht vliegen, ook eerder me dat Ruperti gedoe.
Dat doet Saskia Belleman toch een stuk beter.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef Antideeltje.. het volgende:
Ik vind wat Swier nu doet niet vreemd. Het is zijn werk als advocaat dat er in de media geen onjuiste dingen over zijn cliënt gezegd of gesuggereerd worden.
Mis ik iets? Dit meen je niet, toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:49 schreef Danny het volgende:
Als je overigens vooraf zegt 'je kunt beter niet in je uppie met een rapper meegaan' en ze doet het toch maar wordt verkracht dan is het effectief hetzelfde. Ze deed het tóch en is verkracht, dus eigen schuld.
Hij probeert nu iemand onder druk te zetten die iets heel normaals zegt.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef Antideeltje.. het volgende:
Ik vind wat Swier nu doet niet vreemd. Het is zijn werk als advocaat dat er in de media geen onjuiste dingen over zijn cliënt gezegd of gesuggereerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |