abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 11:14:24 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213958169
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 10:25 schreef ToT het volgende:

[..]
Veel BNW-achtige topics, maar wees blij met iemand die zo actief aan het posten is! ^O^ Dat houdt de site wel in leven! :Y
Ik ben blij met iedere user, actief of niet, leuk of niet leuk maakt geen reet uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213958919
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:42 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
Maakt het alleen maar tegenstrijdiger wat Ruth Jager zegt:

Eerst zei ze: Het gesprek was intimiderend en bedreigend
Vervolgens in de gezamenlijke verklaring met Ruperti: Het gesprek was niet intimiderend en bedreigend
Nu weer: Ik sta achter wat ik in de rechtszaal zei

Het is net zo inconsistent als de verhalen van haar cliënten.

Hoe kan een gesprek niet bedreigend zijn, maar de boodschap wel?

In het filmpje hier (35s) wordt Jager specifiek gevraagd over hoe ze het gesprek leest die met haar gevoerd werd: “Het was gewoon onder druk zetten, eigenlijk bijna een bedreiging om met hem in gesprek te gaan, anders zouden er hele nare dingen over haar gezegd worden tijdens de zitting. Dat moest ik ook maar communiceren met haar manager.
Zij is niet inconsistent, maar jij hebt niet goed gelezen. In de gezamenlijke verklaring staat dat het gesprek niet bedreigend voor Jager was. Daar is hier al meermalen op gewezen. Jager verklaart dat ze volledig staat achter alles wat ze heeft gezegd, zowel tijdens de zitting als erna.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213958947
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 08:30 schreef Za het volgende:

[..]
De boeren staan tot hun enkels in het water, kunnen niks inzaaien, complete oogsten zullen mislukken, voedseltekorten dreigen, de spanning met Rusland loopt op, het regent al 10 maanden mogelijk door weer interventies, het vogelgriepvirus slaat wild om zich heen en grijpt steeds meer zoogdieren, de vraag is of vlees, zuivel en eieren straks nog veilig zijn, 300 miljard aan pensioengeld verdwenen, de dollar en euro staan onder druk, onze toekomst ziet er somber uit.

AliB deel 382.
Seksueel grensoverschrijdend gedrag mag wat mij betreft ook in dat lijstje. In die zin ontstijgt dit topic wel de discussie over de haarband van Depay
pi_213958980
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 12:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zij is niet inconsistent, maar jij hebt niet goed gelezen. In de gezamenlijke verklaring staat dat het gesprek niet bedreigend voor Jager was. Daar is hier al meermalen op gewezen. Jager verklaart dat ze volledig staat achter alles wat ze heeft gezegd, zowel tijdens de zitting als erna.
Zij is zeer inconsistent, je wilt het alleen niet zien of horen omdat je er bevooroordeeld in staat, gezien wat ik heb gepost van het interview en ook nog eens vetgedrukt en onderstreept heb. Daarin geeft ze op de vraag van de interviewer hoe ze het gesprek die ze voerde leest heel duidelijk aan: "Het was gewoon onder druk zetten, eigenlijk bijna een bedreiging om met hem in gesprek te gaan, anders zouden er hele nare dingen over haar gezegd worden tijdens de zitting. Dat moest ik ook maar communiceren met haar manager."
pi_213959100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 12:39 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
Zij is zeer inconsistent, je wilt het alleen niet zien of horen omdat je er bevooroordeeld in staat, gezien wat ik heb gepost van het interview en ook nog eens vetgedrukt en onderstreept heb. Daarin geeft ze op de vraag van de interviewer hoe ze het gesprek die ze voerde leest heel duidelijk aan: "Het was gewoon onder druk zetten, eigenlijk bijna een bedreiging om met hem in gesprek te gaan, anders zouden er hele nare dingen over haar gezegd worden tijdens de zitting. Dat moest ik ook maar communiceren met haar manager."
Het was bedreigend voor Ellen ten Damme, niet voor Ruth Jager zelf. Dat neemt bijvoorbeeld de suggestie weg dat ze als advocaat onder druk is gezet door iemand die is gelieerd aan Taghi.

De verklaring roept inderdaad vragen op, maar het viel mij meteen op dat er 'voor Jager' in de brief stond. Daar ben jij eerder al op gewezen, maar dat lijk jij niet te willen zien of horen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 21:02 schreef Forbry het volgende:

[..]
"niet intimiderend richting haar "
quote:
3s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Niet dwingend of intimiderend jegens Jager.
pi_213959175
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 12:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Seksueel grensoverschrijdend gedrag mag wat mij betreft ook in dat lijstje. In die zin ontstijgt dit topic wel de discussie over de haarband van Depay
Over de maatschappelijke relevantie van de aandacht die de zaak krijgt:

twitter

Organisaties krijgen rond proces Ali B meer meldingen over seksueel geweld
pi_213959193
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 12:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het was bedreigend voor Ellen ten Damme, niet voor Ruth Jager zelf. Dat neemt bijvoorbeeld de suggestie weg dat ze als advocaat onder druk is gezet door iemand die is gelieerd aan Taghi.

De verklaring roept inderdaad vragen op, maar het viel mij meteen op dat er 'voor Jager' in de brief stond. Daar ben jij eerder al op gewezen, maar dat lijk jij niet te willen zien of horen.
[..]
[..]

Oh mijn God zeg. :')

Er valt echt niet rationeel te discussiëren met jullie. Ongelofelijk. Zelfs met een officiële verklaring en beeldmateriaal blijf je in een cirkeltje draaien. Ik begrijp nu sommige users dat ze de handdoek in de ring gooiden.
pi_213959208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:02 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]

Er valt echt niet rationeel te discussiëren met jullie. Ongelofelijk. Zelfs met een officiële verklaring en beeldmateriaal blijf je in een cirkeltje draaien. Ik begrijp nu sommige users dat ze de handdoek in de ring gooiden.
twitter
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 13:06:48 #259
236264 crew  capricia
pi_213959225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ x ]

Ik vind het ook helemaal niet slecht dat deze zaak semi-openbaar wordt gevoerd. Dat mensen nu kennelijk eerder aangifte durven doen/melding maken.
Maar ook het bespreken van bepaalde tendensen waarin slachtoffers uitgemaakt worden voor slet of hoer etc. Alleen op fok al een hele discussie over wat victem-blaming is.

Geen slechte bijvangst. Die bewustwording. Nu hopen dat het beklijft.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 13:07:57 #260
236264 crew  capricia
pi_213959236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:02 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]

Wat begrijp je precies niet, dat je zo reageert?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 18 juni 2024 @ 13:08:22 #261
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213959243
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ x ]

Mooi. Dit laat mensen toch nadenken. Heel goed dat er meer vrouwen en mannen zijn die nu wel komen tot het melden van seksueel overschrijdend gedrag.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213959264
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
[ x ]
Die tweet kan je duizend keer herhalen als een mantra, je bevestigd daarmee mijn punt over in cirkeltjes draaien. Kijk naar wat ze in het interview heeft gezegd op de vraag hoe ze HET GESPREK leest die ze VOERDE. "ALS ONDER DRUK ZETTEN EN BIJNA EEN BEDEDREIGING"

Je wringt je hier in allerlei bochten om inconsistenties recht te breien, want daar zijn jullie goed in.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 13:15:20 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213959299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:11 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
Die tweet kan je duizend keer herhalen als een mantra, je bevestigd daarmee mijn punt over in cirkeltjes draaien. Kijk naar wat ze in het interview heeft gezegd op de vraag hoe ze HET GESPREK leest die ze VOERDE. "ALS ONDER DRUK ZETTEN EN BIJNA EEN BEDEDREIGING"

Je wringt je hier in allerlei bochten om inconsistenties recht te breien, want daar zijn jullie goed in.
Niet het onder druk zetten en bedreigen van haar maar van Ellen ten Damme...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 13:15:50 #264
236264 crew  capricia
pi_213959302
quote:

[..]

Als je gaat lopen schreeuwen uit frustratie is dit wellicht niet het goede topic voor je. Relax een beetje O+
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 18 juni 2024 @ 13:18:02 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213959321
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Als je gaat lopen schreeuwen uit frustratie is dit wellicht niet het goede topic voor je. Relax een beetje O+
Komt bijna dreigend over, die caps en bold :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213959366
quote:

[..]

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213959370
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Komt bijna dreigend over, die caps en bold :+
Bedreigend voor mij, hè, niet voor jou.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 13:22:46 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213959381
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik wilde het er niet bij zeggen maar dat was idd wat ik bedoelde.
Misschien er beter wel gelijk bij moeten zeggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213962569
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:D
  dinsdag 18 juni 2024 @ 18:46:23 #270
16715 Mylene
*schatje*
pi_213963103
Nog eentje die zich ermee bemoeide.

https://www.parool.nl/ned(...)rechtszaak~b75cb9db/
pi_213963167
Ach Khalid Kasem.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213963236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:46 schreef Mylene het volgende:
Nog eentje die zich ermee bemoeide.

https://www.parool.nl/ned(...)rechtszaak~b75cb9db/
Wauw.
Ali drijft wel graag zn zin door he
pi_213963243
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:56 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]
Wauw.
Ali zet wel alles op alles om zn zin door te drijven he
Maar dat is inmiddels wel bekend :s)
pi_213963268
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Maar dat is inmiddels wel bekend :s)
Maar kun je dit dan blíjven goedlullen als advocaten?!
pi_213963348
Khalid _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')