abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213945946
quote:
quote:
Eeeeeh, wat? Werkelijk niemand beweerde dat Jager zich als advocaat geïntimideerd had gevoeld door Ruperti.
Juist! Dat zei ik ook.

Beetje jammer dat zo iemand publiceert zonder tussenkomst van een redactie. ;( Ik bied me als vrijwilliger aan om de taalfouten en lelijke formuleringen eruit te halen, Chris.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 14:05:33 #227
236264 crew  capricia
pi_213945966
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
[..]
Juist!

Beetje jammer dat zo iemand publiceert zonder tussenkomst van een redactie. ;( Ik bied me als vrijwilliger aan om de taalfouten en lelijke formuleringen eruit te halen, Chris.
Ik hoop dat Chris goed op zichzelf past. Hij heeft al eens stenen door zijn ruit gehad (waar hij woonde met vrouw en jong kind). De wereld kan raar zijn.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 17 juni 2024 @ 14:07:20 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213945982
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik hoop dat Chris goed op zichzelf past. Hij heeft al eens stenen door zijn ruit gehad (waar hij woonde met vrouw en jong kind). De wereld kan raar zijn.
Hij wordt sowieso door een bepaalde groep van van alles en nogwat beschuldigd, gaat echt heel ver.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213945989
quote:

[..]
Inderdaad, vooral vanwege die laatste alinea.
  maandag 17 juni 2024 @ 14:08:11 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213945990
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 13:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me af of dat 'geen nee accepteren', en zeker niet van vrouwen, daar kun je gewoon je zin doordrijven etc, niet ook een stukje cultuur in zich heeft.
Nah, sommige mannen zijn gewoon zo, dat heeft weinig met cultuur te maken maar meer met karakter.
Of vooral het gebrek daaraan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213946014
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, sommige mannen zijn gewoon zo, dat heeft weinig met cultuur te maken maar meer met karakter.
Of vooral het gebrek daaraan.
Karakter, opvoeding en cultuur zijn nauw met elkaar verweven. Als je het hebt over 'cultuur', kun je je wel afvragen welke. De cultuur van bevoorrechte BN'ers? Van Marokkaanse jongens? Van Marokkaanse jongens in Nederland? De cultuur van de straat? De cultuur van mannen? De cultuur van rappers? Een combinatie van dat alles?
pi_213946187
quote:

[..]
Bespeur ik hier een vleugje victem blaming? :+
pi_213946459
quote:

[..]
Ik vraag me af of dat 'geen nee accepteren', en zeker niet van vrouwen, daar kun je gewoon je zin doordrijven etc, niet ook een stukje cultuur in zich heeft.
Nou nee.

Heb een relatie met een Turkse man gehad, meedere jaren. Via hem ook vele anderen leren kennen, Turks en meer.

Heb nergens gezien dat je zin door drijven ook maar een beetje ok was.
Heb juist gezien dames erg snel om hulp konden vragen of zelfs al kregen voordat het mis ging.
Er was veel 'correctie' onderling. Op bv feestjes met wat teveel drank. Als een vrouw te maken had met een man die binnen de normen wat opdringerig was waren er gelijk anderen waren die hem met wat gelach weg haalde. 1 keer meegemaakt (zijdelings) dat een vrouw wel aangerand werd, die man werd niet zachtzinnig weggestuurd.

Heb daar juist veel vaker gezien dat er eerst werd gezegd dat de vrouw beschermd werd. Dat er morgen over gepraat kon worden, maar nu vooral gestopt moest worden.

Veel meer sociale controle in het licht grijze gebied.
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 15:21:05 #234
236264 crew  capricia
pi_213946659
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 15:00 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Nou nee.

Heb een relatie met een Turkse man gehad, meedere jaren. Via hem ook vele anderen leren kennen, Turks en meer.

Heb nergens gezien dat je zin door drijven ook maar een beetje ok was.
Heb juist gezien dames erg snel om hulp konden vragen of zelfs al kregen voordat het mis ging.
Er was veel 'correctie' onderling. Op bv feestjes met wat teveel drank. Als een vrouw te maken had met een man die binnen de normen wat opdringerig was waren er gelijk anderen waren die hem met wat gelach weg haalde. 1 keer meegemaakt (zijdelings) dat een vrouw wel aangerand werd, die man werd niet zachtzinnig weggestuurd.

Heb daar juist veel vaker gezien dat er eerst werd gezegd dat de vrouw beschermd werd. Dat er morgen over gepraat kon worden, maar nu vooral gestopt moest worden.

Veel meer sociale controle in het licht grijze gebied.
Huh.. Wat heeft mijn vraag met Turks zijn te maken?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 16:43:07 #235
236264 crew  capricia
pi_213947794
Podcast tip:
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 17 juni 2024 @ 16:46:40 #236
7446 Pippi
Crazy cat woman
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 17:27:23 #237
236264 crew  capricia
pi_213948307
Het gesprek was niet bedreigend. De boodschap aan Ellen ten Damme wel. Wat mensen hier ook al zeiden.

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213951279
twitter
pi_213953734
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 17:27 schreef capricia het volgende:
Het gesprek was niet bedreigend. De boodschap aan Ellen ten Damme wel. Wat mensen hier ook al zeiden.

[ x ]
Maakt het alleen maar tegenstrijdiger wat Ruth Jager zegt:

Eerst zei ze: Het gesprek was intimiderend en bedreigend
Vervolgens in de gezamenlijke verklaring met Ruperti: Het gesprek was niet intimiderend en bedreigend
Nu weer: Ik sta achter wat ik in de rechtszaal zei

Het is net zo inconsistent als de verhalen van haar cliënten.

Hoe kan een gesprek niet bedreigend zijn, maar de boodschap wel?

In het filmpje hier (35s) wordt Jager specifiek gevraagd over hoe ze het gesprek leest die met haar gevoerd werd: “Het was gewoon onder druk zetten, eigenlijk bijna een bedreiging om met hem in gesprek te gaan, anders zouden er hele nare dingen over haar gezegd worden tijdens de zitting. Dat moest ik ook maar communiceren met haar manager.
pi_213955938
Al met al denk ik dat Ali-B er met vrijspraak uitkomt, juridisch valt er niets te bewijzen en het is woord tegen woord. Zijn houding in de rechtbank was enorm arrogant, maar zelfs dat is niet genoeg om hem schuldig te verklaren.

Zijn loopbaan als 'knuffelmarrokaan' is wel naar de filistijnen. En daarmee zijn brand voor reklames.

[ Bericht 5% gewijzigd door Firuze60 op 18-06-2024 01:17:05 ]
pi_213956078
quote:

[..]
Jazeker, en de betrokkenen moeten van tevoren geweten hebben wie ze in huis haalden met deze tv-persoonlijkheid.

De televisie wereld heeft door en door verrotte plekken en dat is al minstens een jaar of vijftig zo.
pi_213956090
Helemaal gebruikt en uit/kapot geknuffeld, daarna bij het grofvuil gezet(niet eens eerst op mp), zoals een versleten oude teddy beer.
Schaam je NL
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 05:42:50 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213956099
Zou niet weten waar Nederland zich om moet schamen hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213956802
quote:
De boeren staan tot hun enkels in het water, kunnen niks inzaaien, complete oogsten zullen mislukken, voedseltekorten dreigen, de spanning met Rusland loopt op, het regent al 10 maanden mogelijk door weer interventies, het vogelgriepvirus slaat wild om zich heen en grijpt steeds meer zoogdieren, de vraag is of vlees, zuivel en eieren straks nog veilig zijn, 300 miljard aan pensioengeld verdwenen, de dollar en euro staan onder druk, onze toekomst ziet er somber uit.

AliB deel 382.
pi_213956870
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 08:30 schreef Za het volgende:

[..]
De boeren staan tot hun enkels in het water, kunnen niks inzaaien, complete oogsten zullen mislukken, voedseltekorten dreigen, de spanning met Rusland loopt op, het regent al 10 maanden mogelijk door weer interventies, het vogelgriepvirus slaat wild om zich heen en grijpt steeds meer zoogdieren, de vraag is of vlees, zuivel en eieren straks nog veilig zijn, 300 miljard aan pensioengeld verdwenen, de dollar en euro staan onder druk, onze toekomst ziet er somber uit.

AliB deel 382.
Ik zou zeggen: open er wat topics over.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 08:44:41 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213956884
quote:

[..]

AliB deel 382.
Open er een topic over wilde ik zeggen maar dat heb je al gedaan

Tot in den treuren ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213956910
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 08:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik zou zeggen: open er wat topics over.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213957093
quote:

[..]

AliB deel 382.
hoofdband Memphis > dan alles hierboven

edit: goeiemorgen iedereen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213957447
quote:

[..]

AliB deel 382.

Iedereen die dit serieus denkt moet zijn stemrecht kwijt raken. Ik snap nu plotseling waarom er nog mensen zijn die Ali B geloven
pi_213957735
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 08:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
Open er een topic over wilde ik zeggen maar dat heb je al gedaan

Tot in den treuren ...
Veel BNW-achtige topics, maar wees blij met iemand die zo actief aan het posten is! ^O^ Dat houdt de site wel in leven! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')