quote:Op maandag 17 juni 2024 13:15 schreef capricia het volgende:
[..]
https://chrisklomp.nl/de-zaak-ali-b-een-sfeer-van-intimidatie/
Juist! Dat zei ik ook.quote:Eeeeeh, wat? Werkelijk niemand beweerde dat Jager zich als advocaat geïntimideerd had gevoeld door Ruperti.
Ik hoop dat Chris goed op zichzelf past. Hij heeft al eens stenen door zijn ruit gehad (waar hij woonde met vrouw en jong kind). De wereld kan raar zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Juist!
Beetje jammer dat zo iemand publiceert zonder tussenkomst van een redactie.Ik bied me als vrijwilliger aan om de taalfouten en lelijke formuleringen eruit te halen, Chris.
Hij wordt sowieso door een bepaalde groep van van alles en nogwat beschuldigd, gaat echt heel ver.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chris goed op zichzelf past. Hij heeft al eens stenen door zijn ruit gehad (waar hij woonde met vrouw en jong kind). De wereld kan raar zijn.
Inderdaad, vooral vanwege die laatste alinea.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chris goed op zichzelf past. Hij heeft al eens stenen door zijn ruit gehad (waar hij woonde met vrouw en jong kind). De wereld kan raar zijn.
Nah, sommige mannen zijn gewoon zo, dat heeft weinig met cultuur te maken maar meer met karakter.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat 'geen nee accepteren', en zeker niet van vrouwen, daar kun je gewoon je zin doordrijven etc, niet ook een stukje cultuur in zich heeft.
Karakter, opvoeding en cultuur zijn nauw met elkaar verweven. Als je het hebt over 'cultuur', kun je je wel afvragen welke. De cultuur van bevoorrechte BN'ers? Van Marokkaanse jongens? Van Marokkaanse jongens in Nederland? De cultuur van de straat? De cultuur van mannen? De cultuur van rappers? Een combinatie van dat alles?quote:Op maandag 17 juni 2024 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, sommige mannen zijn gewoon zo, dat heeft weinig met cultuur te maken maar meer met karakter.
Of vooral het gebrek daaraan.
Bespeur ik hier een vleugje victem blaming?quote:Op maandag 17 juni 2024 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou nee.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat 'geen nee accepteren', en zeker niet van vrouwen, daar kun je gewoon je zin doordrijven etc, niet ook een stukje cultuur in zich heeft.
Huh.. Wat heeft mijn vraag met Turks zijn te maken?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:00 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Nou nee.
Heb een relatie met een Turkse man gehad, meedere jaren. Via hem ook vele anderen leren kennen, Turks en meer.
Heb nergens gezien dat je zin door drijven ook maar een beetje ok was.
Heb juist gezien dames erg snel om hulp konden vragen of zelfs al kregen voordat het mis ging.
Er was veel 'correctie' onderling. Op bv feestjes met wat teveel drank. Als een vrouw te maken had met een man die binnen de normen wat opdringerig was waren er gelijk anderen waren die hem met wat gelach weg haalde. 1 keer meegemaakt (zijdelings) dat een vrouw wel aangerand werd, die man werd niet zachtzinnig weggestuurd.
Heb daar juist veel vaker gezien dat er eerst werd gezegd dat de vrouw beschermd werd. Dat er morgen over gepraat kon worden, maar nu vooral gestopt moest worden.
Veel meer sociale controle in het licht grijze gebied.
Maakt het alleen maar tegenstrijdiger wat Ruth Jager zegt:quote:Op maandag 17 juni 2024 17:27 schreef capricia het volgende:
Het gesprek was niet bedreigend. De boodschap aan Ellen ten Damme wel. Wat mensen hier ook al zeiden.
[ x ]
Jazeker, en de betrokkenen moeten van tevoren geweten hebben wie ze in huis haalden met deze tv-persoonlijkheid.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:56 schreef capricia het volgende:
[..]
De boeren staan tot hun enkels in het water, kunnen niks inzaaien, complete oogsten zullen mislukken, voedseltekorten dreigen, de spanning met Rusland loopt op, het regent al 10 maanden mogelijk door weer interventies, het vogelgriepvirus slaat wild om zich heen en grijpt steeds meer zoogdieren, de vraag is of vlees, zuivel en eieren straks nog veilig zijn, 300 miljard aan pensioengeld verdwenen, de dollar en euro staan onder druk, onze toekomst ziet er somber uit.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:46 schreef Pippi het volgende:
Was deze al voorbij gekomen:
Ali B bekende al eerder tegen meisjes te liegen om ze in bed te krijgen.
www.skoften.net/video/embed/2063888/2064163"
Ik zou zeggen: open er wat topics over.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:30 schreef Za het volgende:
[..]
De boeren staan tot hun enkels in het water, kunnen niks inzaaien, complete oogsten zullen mislukken, voedseltekorten dreigen, de spanning met Rusland loopt op, het regent al 10 maanden mogelijk door weer interventies, het vogelgriepvirus slaat wild om zich heen en grijpt steeds meer zoogdieren, de vraag is of vlees, zuivel en eieren straks nog veilig zijn, 300 miljard aan pensioengeld verdwenen, de dollar en euro staan onder druk, onze toekomst ziet er somber uit.
AliB deel 382.
Open er een topic over wilde ik zeggen maar dat heb je al gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:30 schreef Za het volgende:
[..]
De boeren staan tot hun enkels in het water, kunnen niks inzaaien, complete oogsten zullen mislukken, voedseltekorten dreigen, de spanning met Rusland loopt op, het regent al 10 maanden mogelijk door weer interventies, het vogelgriepvirus slaat wild om zich heen en grijpt steeds meer zoogdieren, de vraag is of vlees, zuivel en eieren straks nog veilig zijn, 300 miljard aan pensioengeld verdwenen, de dollar en euro staan onder druk, onze toekomst ziet er somber uit.
AliB deel 382.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: open er wat topics over.
hoofdband Memphis > dan alles hierbovenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:30 schreef Za het volgende:
[..]
AliB deel 382.
Iedereen die dit serieus denkt moet zijn stemrecht kwijt raken. Ik snap nu plotseling waarom er nog mensen zijn die Ali B gelovenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:30 schreef Za het volgende:
[..]
AliB deel 382.
Veel BNW-achtige topics, maar wees blij met iemand die zo actief aan het posten is!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Open er een topic over wilde ik zeggen maar dat heb je al gedaan
Tot in den treuren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |