Goeie stront omdat je voldoende vezels neemt spoelt makkelijk wegquote:
Dat Jurassic Park gifje zit duidelijk bomvol vezels.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goeie stront omdat je voldoende vezels neemt spoelt makkelijk weg
Voor @mario390quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Nog eentje speciaal voor @:Killemwieft![]()
Lekker fantaseren
Ja dan moet je idd toeslaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Vloer komt pas over 2 weken hoor, want ik 1 wel zo lang nodig en ik weet niet heel precies wanneer ik de sleutel krijg. Ik hoop volgende week al, maar het scheelde weer 30% korting als ik de vloer niet nu bestelde
Zo hou ik geen zaad over om kinderen te maken!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Nog eentje speciaal voor @:Killemwieft![]()
Lekker fantaseren
Momentje, ben zo terug.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mario is ook een schatje maar hij is voor @:Killemwieft![]()
Kan hij wel waarderen denk ik![]()
Gaan ze het eerst nog opknappen of energetisch aanpassen. of zijn het vrij nieuwe huizen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Vloer komt pas over 2 weken hoor, want ik 1 wel zo lang nodig en ik weet niet heel precies wanneer ik de sleutel krijg. Ik hoop volgende week al, maar het scheelde weer 30% korting als ik de vloer niet nu bestelde
`quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan ze het eerst nog opknappen of energetisch aanpassen. of zijn het vrij nieuwe huizen?
Ik gun mario ook zijn pleziertjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mario is ook een schatje maar hij is voor @:Killemwieft![]()
Kan hij wel waarderen denk ik![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De hele wijk is in de afgelopen 3 jaar helemaal opgeknapt.
Kunstof buitenkozijnen en nieuw glaswerk
Balkons zijn vergroot
Buitenkant aangepakt met nieuw stuc en verf
Zonnepanelen op het dak
Gasloos
Nieuwe keuken en sanitair nadat er in de flat zijn wat ruimte zijn omgewisseld.
O dat is wel fijn. Anders had je misschien nog weken kunnen wachten. Hoe hoog is jou appartement?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Het is allemaal net opgeknapt allemaal
2 hoog, 3 lagenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn. Anders had je misschien nog weken kunnen wachten. Hoe hoog is jou appartement?
Ga je ook maar even lekker 8 jaar wachten danquote:
Dan kom je in een mooi energiezuinig huis. En het ziet er nog mooi uit ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Balkons zijn vergroot
Zonnepanelen op het dak
Gasloos
Jou appartement is op 2 hoog en jij hebt 3 verdiepingen?quote:
Mijn flat is gelijksvloer. De flat is totaal 2 hoog en er zijn totaal 3 lagen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou appartement is op 2 hoog en jij hebt 3 verdiepingen?
Of het appartement is in totaal 3 hoog
Dat is lief van jequote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gun mario ook zijn pleziertje
Gewoon je ogen dicht doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Het gene dat niet verbouwd is, de slaapkamers enzo, daarvan zie je wel dat het oud is en opgeknapt moet worden
Krijg wel nieuwe kozijnen en verf na tijden achterstallig onderhoud en jaren extra dotatiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je ook maar even lekker 8 jaar wachten dan
Gewoon even schilderen dan lijkt het weer als nieuwquote:
Heb je daar geen dozen voor?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Hihi
Ik heb nog ritsen in de aanbieding. Kopen?
Wat is het bouwjaar?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon even schilderen dan lijkt het weer als nieuw
Voor ritsen in kleuren die ik niet gebruik? Ja een gooiwegdoosquote:
Volgens mij is het allemaal ergens jaren 50-60-70quote:
En geen bedrijfsgeheimen verklapt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat kree wel extra betaald krijgt voor zijn diensten buiten werktijd
Je luistert toch nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zeggen ook niet dat ik iets moet gaan doen?
En een Knol jaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:18 schreef maily het volgende:
[..]
En geen bedrijfsgeheimen verklapt.
Enzo?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Balkons zijn vergroot
Zonnepanelen op het dak
Gasloos
Post het dan in RLSquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gun mario ook zijn pleziertje
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet in dts zeggen dat ik de mentions
niet zien kann ze zollen me pm zenden
of in deze topic komen
Mag cannabis?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:30 schreef devzero het volgende:
Een hoop "minder gewenste" plantjes zijn helaas verplaatst uit mijn tuintje naar de eeuwige rustvelden
En mijn tomatenplant is aan het einde van zijn latijn
Maar de bonen doen het goed en de rozemarijn is ineens weer een stuk kleiner. Zou je pesto kunnen maken van rozemarijn? Een kilootje of zo?
Grijs gebied. De commerciële cannabis industrie is strict gereguleerd en er zijn maar een handvol boerderijen/kwekerijen die het groeien. Ook mag het alleen in eetbare vorm verkocht worden en mag het niet gerookt worden (dat kan in November veranderen). Maar ik ruik toch regelmatig mensen wiet roken, dus ik gok dat er toch een hoop thuis groei isquote:
Wat hebben we toch een grappenmaker voor governorquote:Florida Gov. Ron DeSantis (R) is claiming that if voters approve a marijuana legalization initiative at the ballot this November, people "will be able to bring 20 joints to an elementary school"--and he again complained about the prevalent odor of cannabis that he says would result from the reform.
Nee is al.klaar duitsland kampioenquote:
Ik denk dat Zwitserland gaat winnenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jus toch nog xvoor de winst?
Nee, ik ga voor #1. Ik ga over 5 dagen beginnen met mijn opmarsquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jus toch nog xvoor de winst?
Ok, dan kan ik vast rustig aan gaan doenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor #1. Ik ga over 5 dagen beginnen met mijn opmars
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het spannend houden en pas op de 25ste een poging wagenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik vast rustig aan gaan doen
Ja het moet niet te makkelijk worden natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het spannend houden en pas op de 25ste een poging wagen
Ik begin er niet eens aan hele dagen.op fok zittenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het spannend houden en pas op de 25ste een poging wagen
Zonde van je tijd iddquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan hele dagen.op fok zitten
Ja vind ik voor mij zelf van welquote:
Dan moet je het idd niet doenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja vind ik voor mij zelf van wel
Dat ga ik ook niet doen. Gewoon iedereen boven me uit de stats laten halenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan hele dagen.op fok zitten
Neequote:
Goede strategie welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet doen. Gewoon iedereen boven me uit de stats laten halen
Topquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet doen. Gewoon iedereen boven me uit de stats laten halen
Je staat ver voor zou rustig aan kunnen doenquote:
Ga ik ook doenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Je staat ver voor zou rustig aan kunnen doen
Inderdaad, heeeeel rustigquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Je staat ver voor zou rustig aan kunnen doen
Gewoon studenten laten bolken voor studiepuntenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad, heeeeel rustig [ afbeelding ]
Gheghe bedoel meer elke dag binnen minuut blokken hele dag en avond kost energiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad, heeeeel rustig [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon studenten laten bolken voor studiepunten
quote:
Rustighquote:
Zo heftig ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schoenen zijn nog doorweekt van de stortbui van gisteren.
Ja we liepen droog de efteling uit en opeens ging het helemaal los.quote:
Oh maar gelukkig daar binnen wel droog gehouden dusquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja we liepen droog de efteling uit en opeens ging het helemaal los.
Ook niet sterkstequote:
Daar win je geen ek of wk meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee maar doen het al jaren best aardig
Dat zijn 99% van de landenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daar win je geen ek of wk mee
Ja eerder 70 proc. Benieuwd wat turkije gaat doen en hoequote:
Vorig toernooi was het niksquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja eerder 70 proc. Benieuwd wat turkije gaat doen en hoe
Nee ,daaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |