Goeie stront omdat je voldoende vezels neemt spoelt makkelijk wegquote:
Dat Jurassic Park gifje zit duidelijk bomvol vezels.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goeie stront omdat je voldoende vezels neemt spoelt makkelijk weg
Voor @mario390quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Nog eentje speciaal voor @:Killemwieft![]()
Lekker fantaseren
Ja dan moet je idd toeslaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Vloer komt pas over 2 weken hoor, want ik 1 wel zo lang nodig en ik weet niet heel precies wanneer ik de sleutel krijg. Ik hoop volgende week al, maar het scheelde weer 30% korting als ik de vloer niet nu bestelde
Zo hou ik geen zaad over om kinderen te maken!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Nog eentje speciaal voor @:Killemwieft![]()
Lekker fantaseren
Momentje, ben zo terug.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mario is ook een schatje maar hij is voor @:Killemwieft![]()
Kan hij wel waarderen denk ik![]()
Gaan ze het eerst nog opknappen of energetisch aanpassen. of zijn het vrij nieuwe huizen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Vloer komt pas over 2 weken hoor, want ik 1 wel zo lang nodig en ik weet niet heel precies wanneer ik de sleutel krijg. Ik hoop volgende week al, maar het scheelde weer 30% korting als ik de vloer niet nu bestelde
`quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan ze het eerst nog opknappen of energetisch aanpassen. of zijn het vrij nieuwe huizen?
Ik gun mario ook zijn pleziertjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mario is ook een schatje maar hij is voor @:Killemwieft![]()
Kan hij wel waarderen denk ik![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De hele wijk is in de afgelopen 3 jaar helemaal opgeknapt.
Kunstof buitenkozijnen en nieuw glaswerk
Balkons zijn vergroot
Buitenkant aangepakt met nieuw stuc en verf
Zonnepanelen op het dak
Gasloos
Nieuwe keuken en sanitair nadat er in de flat zijn wat ruimte zijn omgewisseld.
O dat is wel fijn. Anders had je misschien nog weken kunnen wachten. Hoe hoog is jou appartement?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Het is allemaal net opgeknapt allemaal
2 hoog, 3 lagenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn. Anders had je misschien nog weken kunnen wachten. Hoe hoog is jou appartement?
Ga je ook maar even lekker 8 jaar wachten danquote:
Dan kom je in een mooi energiezuinig huis. En het ziet er nog mooi uit ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De hele wijk is in de afgelopen 3 jaar helemaal opgeknapt.
Kunstof buitenkozijnen en nieuw glaswerk
Balkons zijn vergroot
Buitenkant aangepakt met nieuw stuc en verf
Zonnepanelen op het dak
Gasloos
Nieuwe keuken en sanitair nadat er in de flat zijn wat ruimte zijn omgewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |