Mag cannabis?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:30 schreef devzero het volgende:
Een hoop "minder gewenste" plantjes zijn helaas verplaatst uit mijn tuintje naar de eeuwige rustvelden
En mijn tomatenplant is aan het einde van zijn latijn
Maar de bonen doen het goed en de rozemarijn is ineens weer een stuk kleiner. Zou je pesto kunnen maken van rozemarijn? Een kilootje of zo?
Grijs gebied. De commerciële cannabis industrie is strict gereguleerd en er zijn maar een handvol boerderijen/kwekerijen die het groeien. Ook mag het alleen in eetbare vorm verkocht worden en mag het niet gerookt worden (dat kan in November veranderen). Maar ik ruik toch regelmatig mensen wiet roken, dus ik gok dat er toch een hoop thuis groei isquote:
Wat hebben we toch een grappenmaker voor governorquote:Florida Gov. Ron DeSantis (R) is claiming that if voters approve a marijuana legalization initiative at the ballot this November, people "will be able to bring 20 joints to an elementary school"--and he again complained about the prevalent odor of cannabis that he says would result from the reform.
Nee is al.klaar duitsland kampioenquote:
Ik denk dat Zwitserland gaat winnenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jus toch nog xvoor de winst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |