quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren van de dealer dat een kilo coke richting de ¤48.000 gaat (was een tijdje terug ongeveer de helft). Base zal ook wel duurder worden.
Wel een beetje een sausage party daar met je directe collega’s of niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
drinkwater bedrijven zijn opzich geen concurrenten. meer samenwerken is het. maar alle eigen gebied. staat keurig in rapporten trouwens eens in zoveel jaar.
VEWIN ofzo en prestatie vergelijking, naja boeie ook. eigenlijk maakt mij het niet uit ik heb mooi werk
LOLquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wel een beetje een sausage party daar met je directe collega’s of niet?
Smokkelen is nooit verstandig. Snap niet dat er nog westerlingen zijn die het risico nemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:47 schreef kree het volgende:
LOL. gaat zo makkelijk weer verkeerd he, ff serieus ik ben fan van Locked up abroad series. No focking way. hahahahaha zou het nooit doen
denk ook niet dat je er nu nog mee wegkomt? mss25 jaar terug, haargoed je kunt ff wat in je poes of aars duwen natuurlijk, half kilootje? valt t op?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Smokkelen is nooit verstandig. Snap niet dat er nog westerlingen zijn die het risico nemen.
Ik woon letterlijk aan de Rotte. Ik pak gewoon m’n LifeStraw en druk rechtstreeks uit de rivier. Kan er ook m’n drol in laten vallen, dus ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
LOL
tuurlijk is er fan, maar we nemen het toch wel serieus, want ok toch aan ons hoor als het uitvalt,
Wat zou jij doen 2 dagen geen water. denk maar eens na?
gelukkig zijn er plannen voor Enzo met mensen die veeeeeel meer verdienen als mij. haargoed.
Geen zorgen, Dunea staat achter jullie
Probeer het?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet dat je er nu nog mee wegkomt? mss25 jaar terug, haargoed je kunt ff wat in je poes of aars duwen natuurlijk, half kilootje? valt t op?
nooit geen kwaad om backup te hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk aan de Rotte. Ik pak gewoon m’n LifeStraw en druk rechtstreeks uit de rivier. Kan er ook m’n drol in laten vallen, dus ik maak me geen zorgen.
Er zijn toch nog steeds mensen die het doen. Zelfs met de 100% controle op bepaalde vluchten. Geen idee hoe ze ermee wegkomen, maar niemand gaat zomaar voor tienduizenden euro’s aan drugs meegeven als het zeker is dat het in beslag wordt genomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet dat je er nu nog mee wegkomt? mss25 jaar terug, haargoed je kunt ff wat in je poes of aars duwen natuurlijk, half kilootje? valt t op?
tja alleen is dat niet zo, want er is geen markt doel opzich. tis maar waar je woont waar je aan vast zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms heb ik het idee dat ik met de marketingafdeling van Dunea op FOK! zit te chatten
ik zou er wel eens docu over willen zien, maar geloof ik ook hoor, tuurlijk en denk zelfs het gaat niet meer met mensen in vliegtuig, maar met containers en shit veel meer nu.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er zijn toch nog steeds mensen die het doen. Zelfs met de 100% controle op bepaalde vluchten. Geen idee hoe ze ermee wegkomen, maar niemand gaat zomaar voor tienduizenden euro’s aan drugs meegeven als het zeker is dat het in beslag wordt genomen.
En toch hebben jullie een afdeling marketing en media.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja alleen is dat niet zo, want er is geen markt doel opzich. tis maar waar je woont waar je aan vast zit.
Vind het wel leuk om soms iets over te vertellen, maar als het jullie niks boeit ook ok hoor.
Voor overbetaald marketingvolk wat anders geen baan krijgtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En toch hebben jullie een afdeling marketing en media.
Ik hoop dat kree wel extra betaald krijgt voor zijn diensten buiten werktijdquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En toch hebben jullie een afdeling marketing en media.
Bolletjesslikkers doen nog gewoon hun ding. Wat trouwens grappig is, is dat er mensen zijn die ipv drugs geld inslikken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou er wel eens docu over willen zien, maar geloof ik ook hoor, tuurlijk en denk zelfs het gaat niet meer met mensen in vliegtuig, maar met containers en shit veel meer nu.
Tja, ik gebruik geen drugs Enzo. dus zal me boeien. maar vraag/aanbod he
Bitcoins inslikkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bolletjesslikkers doen nog gewoon hun ding. Wat trouwens grappig is, is dat er mensen zijn die ipv drugs geld inslikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |