Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hihi
Ik heb nog ritsen in de aanbieding. Kopen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoeveel vraag je?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Hihi
Ik heb nog ritsen in de aanbieding. Kopen?![]()
test het voor jullie he allemaal........nou moet er een aantal ook overslaan want kapsalon en burger dingen, niet te vreten meestal. chinees doet t goed. en voor kibbeling nog als ie bezorgd en sushi ook we fan van. maar duurquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nooit wat vinden als ik daar ga zoekenDo what you love, love what you do!![]()
maarja lieve mensen, het maakt niet zoveel meer uit toch voor /me
Want ben dood gegaan aan een bakjes chinees opwarmen zeg maar een week later als 3 dagenDo what you love, love what you do!![]()
Shii shii![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 euro voor de hele bundel van iets van 20 ritsen ofzoquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:17 schreef JustinK het volgende:
Shii shii![]()
JKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar wat moet ik met zoveel ritsen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 euro voor de hele bundel van iets van 20 ritsen ofzo![]()
Dat ben ik alquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
constant kits zijn achter de rits![]()
![]()
Maar mijn ritsen bieden een premium ervaringquote:Trotste mama van Ambar
Met extra geritsel?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mijn ritsen bieden een premium ervaring![]()
ik heb wel wat te vertellen Enzo, maar durf niet he. want krijg ik weer het is kree topic gezeur, dus laat het even aan anderen.Do what you love, love what you do!![]()
Wil je aandacht?quote:![]()
Ik zou nog even afwachten voordat je stoer roept dat je eten hebt gegeten dat een week oud is en dat er niks aan het handje is. Fijn voor jou als het zo is, maar ziek worden kan ook dagen later nog.![]()
blablablabla boeie .....:')quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Wil je aandacht?![]()
Ik zou nog even afwachten voordat je stoer roept dat je eten hebt gegeten dat een week oud is en dat er niks aan het handje is. Fijn voor jou als het zo is, maar ziek worden kan ook dagen later nog.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig gaat men gemiddeld genomen maar 1x dood en hoeven we dit maar 1x aan te horenTrotste mama van Ambar
Ja meer smileysquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
moet er toch eens iets aan gedaan worden lijkt me?
![]()
![]()
![]()
![]()
blablablabla boeie .....:')quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
moet er toch eens iets aan gedaan worden lijkt me?![]()
Blablabla, saai. Ik wil de sleutel van mijn nieuwe appartementTrotste mama van Ambar
jemig wat saai. moet wel op kantoor zitten, denk ik haast ik heb echt elke dag wel mooie verhalen.quote:
Of het jullie hier boeit, wss niet. maarja tis tig leuker als dit.
Do what you love, love what you do!![]()
🔑quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Blablabla, saai. Ik wil de sleutel van mijn nieuwe appartement![]()
kijk er worden bij ons ook veiligheidsmeldingen gemaakt (kantoor stuk). als er een pen of een gummetje op de grond lag. of dat ze eens keertje 1 verdieping met trap moeten ipv lift.
Niks verbaasd mij meer onderhand
Nice. Veel klusplannen 0f move in ready?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Blablabla, saai. Ik wil de sleutel van mijn nieuwe appartement'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Er moet geverfd worden en er moet een vloer inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nice. Veel klusplannen 0f move in ready?Trotste mama van Ambar
Valt meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet geverfd worden en er moet een vloer injij zorgt voor de snacks anderen gaan klussen? Zou ideaal zijn 😇😎
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
het maakt mij niet uit jongens? ik druk net zo lief ff een reset knop in wat 3 uur heen en weer kost rijden, x2 dus
who cares, niet bedrijf lig.Do what you love, love what you do!![]()
Noppes alleen ik ga klussenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Valt meejij zorgt voor de snacks anderen gaan klussen? Zou ideaal zijn 😇😎
Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
jemig wat saai. moet wel op kantoor zitten, denk ik haast ik heb echt elke dag wel mooie verhalen.
Of het jullie hier boeit, wss niet. maarja tis tig leuker als dit.
Is Dunea zo “duur” omdat jij zoveel verdient?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dank, komt goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O rip. Mentale support alvast 🖐Trotste mama van Ambar
Hé Nootje!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O rip. Mentale support alvast 🖐
hahaha nee maar je stelt goeie vraag, niet dat ik het wist trouwens hoor voor ik daar ging werken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is Dunea zo “duur” omdat jij zoveel verdient?
Maar geleerd onderhand, er zijn verschillende methoden van water winnen.
Uit grondwater wat kan dus in zuiden en oosten
oeverwinning. midden NL
En bij ons infiltratie, er zit een stukje meer aan want pompen uit de maas dan nog tussen zuivering in Berg Ambacht. en dan in plassen(meertjes) in duin en erna weer oppompen. en nog heel veel meer proces.
Daar zit dat prijs verschil in dus.
btw, wil niet zeuren maar 1000L water is nog een koopje eigenlijk
ik denk echt meeste onderschatten wat er nog voor nodig is, dat water ff zo uit je kraan wanneer je wilt. Ik verbaasde me erover lig sinds ik erin werk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb Evides en ook als ik heb gepist gaat de stortbak helemaal leeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee maar je stelt goeie vraag, niet dat ik het wist trouwens hoor voor ik daar ging werken.
Maar geleerd onderhand, er zijn verschillende methoden van water winnen.
Uit grondwater wat kan dus in zuiden en oosten
oeverwinning. midden NL
En bij ons infiltratie, er zit een stukje meer aan want pompen uit de maas dan nog tussen zuivering in Berg Ambacht. en dan in plassen(meertjes) in duin en erna weer oppompen. en nog heel veel meer proces.
Daar zit dat prijs verschil in dus.
btw, wil niet zeuren maar 1000L water is nog een koopje eigenlijk
Nou in landen als Nigeria en Ivoorkust valt er genoeg regen, hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:38 schreef kree het volgende:
ik zeg maar zo, kindertjes in Afrika zouden de hemel danken....
Ik denk dat kree eerder bedoelt dat hij daar niet bij een waterbedrijf werkt en dat de kindertjes daarom blij zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou in landen als Nigeria en Ivoorkust valt er genoeg regen, hoor.Trotste mama van Ambar
Is de inflatie zo hoog dat zwervers tegenwoordig om 5 euro vragen!? Of was ie gewoon lomp?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat kree eerder bedoelt dat hij daar niet bij een waterbedrijf werkt en dat de kindertjes daarom blij zijn.
drinkwater bedrijven zijn opzich geen concurrenten. meer samenwerken is het. maar alle eigen gebied. staat keurig in rapporten trouwens eens in zoveel jaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb Evides en ook als ik heb gepist gaat de stortbak helemaal leeg.
VEWIN ofzo en prestatie vergelijking, naja boeie ook. eigenlijk maakt mij het niet uit ik heb mooi werk
Ik hoorde gisteren van de dealer dat een kilo coke richting de ¤48.000 gaat (was een tijdje terug ongeveer de helft). Base zal ook wel duurder worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:42 schreef Fogel het volgende:
Is de inflatie zo hoog dat zwervers tegenwoordig om 5 euro vragen!? Of was ie gewoon lomp?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren van de dealer dat een kilo coke richting de ¤48.000 gaat (was een tijdje terug ongeveer de helft). Base zal ook wel duurder worden.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Wel een beetje een sausage party daar met je directe collega’s of niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
drinkwater bedrijven zijn opzich geen concurrenten. meer samenwerken is het. maar alle eigen gebied. staat keurig in rapporten trouwens eens in zoveel jaar.
VEWIN ofzo en prestatie vergelijking, naja boeie ook. eigenlijk maakt mij het niet uit ik heb mooi werkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
LOL. gaat zo makkelijk weer verkeerd he, ff serieus ik ben fan van Locked up abroad series. No focking way. hahahahaha zou het nooit doenDo what you love, love what you do!![]()
LOLquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wel een beetje een sausage party daar met je directe collega’s of niet?
tuurlijk is er fan, maar we nemen het toch wel serieus, want ok toch aan ons hoor als het uitvalt,
Wat zou jij doen 2 dagen geen water. denk maar eens na?
gelukkig zijn er plannen voor Enzo met mensen die veeeeeel meer verdienen als mij. haargoed.
Geen zorgen, Dunea staat achter jullie
Smokkelen is nooit verstandig. Snap niet dat er nog westerlingen zijn die het risico nemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:47 schreef kree het volgende:
LOL. gaat zo makkelijk weer verkeerd he, ff serieus ik ben fan van Locked up abroad series. No focking way. hahahahaha zou het nooit doenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
denk ook niet dat je er nu nog mee wegkomt? mss25 jaar terug, haargoed je kunt ff wat in je poes of aars duwen natuurlijk, half kilootje? valt t op?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Smokkelen is nooit verstandig. Snap niet dat er nog westerlingen zijn die het risico nemen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik woon letterlijk aan de Rotte. Ik pak gewoon m’n LifeStraw en druk rechtstreeks uit de rivier. Kan er ook m’n drol in laten vallen, dus ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
LOL
tuurlijk is er fan, maar we nemen het toch wel serieus, want ok toch aan ons hoor als het uitvalt,
Wat zou jij doen 2 dagen geen water. denk maar eens na?
gelukkig zijn er plannen voor Enzo met mensen die veeeeeel meer verdienen als mij. haargoed.
Geen zorgen, Dunea staat achter jullieProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Soms heb ik het idee dat ik met de marketingafdeling van Dunea op FOK! zit te chattenTrotste mama van Ambar
Probeer het?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet dat je er nu nog mee wegkomt? mss25 jaar terug, haargoed je kunt ff wat in je poes of aars duwen natuurlijk, half kilootje? valt t op?I'm surrounded by morons!
als vrouwen er een Tarzan in duwen, half K joh, dat kan er makkelijk in. ik weet zeker dat dit veel meer gebeurd nl als wat bekend is. Maar boeie ze doen maar, zolang ik er maar geen last van heb.Do what you love, love what you do!![]()
nooit geen kwaad om backup te hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk aan de Rotte. Ik pak gewoon m’n LifeStraw en druk rechtstreeks uit de rivier. Kan er ook m’n drol in laten vallen, dus ik maak me geen zorgen.
Er zijn toch nog steeds mensen die het doen. Zelfs met de 100% controle op bepaalde vluchten. Geen idee hoe ze ermee wegkomen, maar niemand gaat zomaar voor tienduizenden euro’s aan drugs meegeven als het zeker is dat het in beslag wordt genomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet dat je er nu nog mee wegkomt? mss25 jaar terug, haargoed je kunt ff wat in je poes of aars duwen natuurlijk, half kilootje? valt t op?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tja alleen is dat niet zo, want er is geen markt doel opzich. tis maar waar je woont waar je aan vast zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms heb ik het idee dat ik met de marketingafdeling van Dunea op FOK! zit te chatten
Vind het wel leuk om soms iets over te vertellen, maar als het jullie niks boeit ook ok hoor.Do what you love, love what you do!![]()
ik zou er wel eens docu over willen zien, maar geloof ik ook hoor, tuurlijk en denk zelfs het gaat niet meer met mensen in vliegtuig, maar met containers en shit veel meer nu.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er zijn toch nog steeds mensen die het doen. Zelfs met de 100% controle op bepaalde vluchten. Geen idee hoe ze ermee wegkomen, maar niemand gaat zomaar voor tienduizenden euro’s aan drugs meegeven als het zeker is dat het in beslag wordt genomen.
Tja, ik gebruik geen drugs Enzo. dus zal me boeien. maar vraag/aanbod heDo what you love, love what you do!![]()
Bolk iedereen
En toch hebben jullie een afdeling marketing en media.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja alleen is dat niet zo, want er is geen markt doel opzich. tis maar waar je woont waar je aan vast zit.
Vind het wel leuk om soms iets over te vertellen, maar als het jullie niks boeit ook ok hoor.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Voor overbetaald marketingvolk wat anders geen baan krijgtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En toch hebben jullie een afdeling marketing en media.
Ik hoop dat kree wel extra betaald krijgt voor zijn diensten buiten werktijdquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En toch hebben jullie een afdeling marketing en media.Trotste mama van Ambar
Bolletjesslikkers doen nog gewoon hun ding. Wat trouwens grappig is, is dat er mensen zijn die ipv drugs geld inslikken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou er wel eens docu over willen zien, maar geloof ik ook hoor, tuurlijk en denk zelfs het gaat niet meer met mensen in vliegtuig, maar met containers en shit veel meer nu.
Tja, ik gebruik geen drugs Enzo. dus zal me boeien. maar vraag/aanbod he
Bitcoins inslikkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bolletjesslikkers doen nog gewoon hun ding. Wat trouwens grappig is, is dat er mensen zijn die ipv drugs geld inslikken.
Jullie zeggen ook niet dat ik iets moet gaan doen?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: