Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hihi
Ik heb nog ritsen in de aanbieding. Kopen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoeveel vraag je?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Hihi
Ik heb nog ritsen in de aanbieding. Kopen?![]()
test het voor jullie he allemaal........nou moet er een aantal ook overslaan want kapsalon en burger dingen, niet te vreten meestal. chinees doet t goed. en voor kibbeling nog als ie bezorgd en sushi ook we fan van. maar duurquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nooit wat vinden als ik daar ga zoekenDo what you love, love what you do!![]()
maarja lieve mensen, het maakt niet zoveel meer uit toch voor /me
Want ben dood gegaan aan een bakjes chinees opwarmen zeg maar een week later als 3 dagenDo what you love, love what you do!![]()
Shii shii![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 euro voor de hele bundel van iets van 20 ritsen ofzoquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:17 schreef JustinK het volgende:
Shii shii![]()
JKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar wat moet ik met zoveel ritsen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 euro voor de hele bundel van iets van 20 ritsen ofzo![]()
Dat ben ik alquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
constant kits zijn achter de rits![]()
![]()
Maar mijn ritsen bieden een premium ervaringquote:Trotste mama van Ambar
Met extra geritsel?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mijn ritsen bieden een premium ervaring![]()
ik heb wel wat te vertellen Enzo, maar durf niet he. want krijg ik weer het is kree topic gezeur, dus laat het even aan anderen.Do what you love, love what you do!![]()
Wil je aandacht?quote:![]()
Ik zou nog even afwachten voordat je stoer roept dat je eten hebt gegeten dat een week oud is en dat er niks aan het handje is. Fijn voor jou als het zo is, maar ziek worden kan ook dagen later nog.![]()
blablablabla boeie .....:')quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Wil je aandacht?![]()
Ik zou nog even afwachten voordat je stoer roept dat je eten hebt gegeten dat een week oud is en dat er niks aan het handje is. Fijn voor jou als het zo is, maar ziek worden kan ook dagen later nog.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig gaat men gemiddeld genomen maar 1x dood en hoeven we dit maar 1x aan te horenTrotste mama van Ambar
Ja meer smileysquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
moet er toch eens iets aan gedaan worden lijkt me?
![]()
![]()
![]()
![]()
blablablabla boeie .....:')quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
moet er toch eens iets aan gedaan worden lijkt me?![]()
Blablabla, saai. Ik wil de sleutel van mijn nieuwe appartementTrotste mama van Ambar
jemig wat saai. moet wel op kantoor zitten, denk ik haast ik heb echt elke dag wel mooie verhalen.quote:
Of het jullie hier boeit, wss niet. maarja tis tig leuker als dit.
Do what you love, love what you do!![]()
🔑quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Blablabla, saai. Ik wil de sleutel van mijn nieuwe appartement
Forum Opties Forumhop: Hop naar: