Nice. Veel klusplannen 0f move in ready?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Blablabla, saai. Ik wil de sleutel van mijn nieuwe appartement
Er moet geverfd worden en er moet een vloer inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nice. Veel klusplannen 0f move in ready?
Valt meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet geverfd worden en er moet een vloer in
Noppes alleen ik ga klussenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Valt meejij zorgt voor de snacks anderen gaan klussen? Zou ideaal zijn 😇😎
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
jemig wat saai. moet wel op kantoor zitten, denk ik haast ik heb echt elke dag wel mooie verhalen.
Of het jullie hier boeit, wss niet. maarja tis tig leuker als dit.
Dank, komt goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O rip. Mentale support alvast 🖐
Hé Nootje!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O rip. Mentale support alvast 🖐
hahaha nee maar je stelt goeie vraag, niet dat ik het wist trouwens hoor voor ik daar ging werken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is Dunea zo “duur” omdat jij zoveel verdient?
Ik heb Evides en ook als ik heb gepist gaat de stortbak helemaal leeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee maar je stelt goeie vraag, niet dat ik het wist trouwens hoor voor ik daar ging werken.
Maar geleerd onderhand, er zijn verschillende methoden van water winnen.
Uit grondwater wat kan dus in zuiden en oosten
oeverwinning. midden NL
En bij ons infiltratie, er zit een stukje meer aan want pompen uit de maas dan nog tussen zuivering in Berg Ambacht. en dan in plassen(meertjes) in duin en erna weer oppompen. en nog heel veel meer proces.
Daar zit dat prijs verschil in dus.
btw, wil niet zeuren maar 1000L water is nog een koopje eigenlijk
Nou in landen als Nigeria en Ivoorkust valt er genoeg regen, hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:38 schreef kree het volgende:
ik zeg maar zo, kindertjes in Afrika zouden de hemel danken....
Ik denk dat kree eerder bedoelt dat hij daar niet bij een waterbedrijf werkt en dat de kindertjes daarom blij zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou in landen als Nigeria en Ivoorkust valt er genoeg regen, hoor.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat kree eerder bedoelt dat hij daar niet bij een waterbedrijf werkt en dat de kindertjes daarom blij zijn.
drinkwater bedrijven zijn opzich geen concurrenten. meer samenwerken is het. maar alle eigen gebied. staat keurig in rapporten trouwens eens in zoveel jaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb Evides en ook als ik heb gepist gaat de stortbak helemaal leeg.
Ik hoorde gisteren van de dealer dat een kilo coke richting de ¤48.000 gaat (was een tijdje terug ongeveer de helft). Base zal ook wel duurder worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:42 schreef Fogel het volgende:
Is de inflatie zo hoog dat zwervers tegenwoordig om 5 euro vragen!? Of was ie gewoon lomp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |