Ziggo 999? Streep is nu weg.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:05 schreef Kickinalfa het volgende: Is de camera kapot? Zwarte streep rechts van het midden
Hallo MAKKERquote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
tsja..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Op de Belg want mijn favoriete ADHD commentator daar
En meteen gelegenheid om vast een keer de "bij de Belg" act te doen.
Dan kan je nog zoveel bidden, maar God kan @KingRoland deze afgang niet besparenquote:
Hier ook, waardeloos beeldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:03 schreef tralalala het volgende:
Niemand bij Ziggy een verticale streep door het beeld heen?Dacht dat het mijn tv was.
Kroosquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
Hallo. Dagjesmens hier.
Wie zijn nu de Duitse sterspelers? Ik ken echt maar drie namen of zo.
Over de datumquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef Vincent_student het volgende:
Die Neuer gaat ook al een tijdje mee.
als ik dat had geweten , had ik een andere uitslag in de pool ingevuldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Duitsers niet tradioneel in het wit zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |