Je bedoelt: sorry sorry sorry, Naomi kende ik niet? Alles daarna ik om te kotsen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanaf 1:50 de moeite waard, voor wie geen zin het het helemaal te bekijken.
Laat Jezus er buiten . Het is zo al ingewikkeld genoegquote:
"Nu heb je spijt, maar je hoeft niet meer te bellen schat"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
Video van slotwoord door Ali B: Ali B emotioneel in laatste woord: 'U bent mijn laatste hoop'
Meerdere zou je bijna denkenquote:
Ik vind dat zo kinderachtig altijd, niet naar jou Abdullah, maar dit is een discussieforum waarom mag je niet tot een discussie komen? stopwoordje van Mods, on topic wanneer er een discussie onstaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:41 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Als degene die ik had gequote die post niet had geplaatst, had ik dit niet gepost.
Kunnen ze ook bij mij doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zet er iemand een topic report en dan kijkt een moderator ernaar.
Niet nodig. Ik zeg je alleen dat argumenten gebaseerd op welk geloof dan ook geen stand houden in een seculiere discussie.quote:
Krokodillentranen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Laat Jezus er buiten . Het is zo al ingewikkeld genoeg![]()
[ afbeelding ]
In de gevangenis zijn de rollen omgedraaidquote:
Ali Bitchquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de gevangenis zijn de rollen omgedraaid
Zou het dan ook nog tot een langere straf kunnen leiden denk je?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:52 schreef matthijst het volgende:
Zou het OM hier op gewacht hebben?
https://www.rijksoverheid(...)t-in-per-1-juli-2024
Minder strenge eisen om tot een veroordeling te komen lijkt het?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Zou het dan ook nog tot een langere straf kunnen leiden denk je?
Lijkt erop.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Minder strenge eisen om tot een veroordeling te komen lijkt het?
Stel de vrouwen zien in dat hun perceptie toch niet helemaal correct was? En dat ze door de reconstructie en aanhoren van Ali toch weer de feiten zien zoals ze zijn. Ik zeg stel. Dan is de aangeboden hand van Ali juist heel nobel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een kneus is dit zeg, hij gaat bidden voor die vrouwen en zijn deur staat altijd open voor ze....jajaja, ik denk niet dat die vrouwen hier op zitten te wachten. Valt mij trouwens een patroon op, hij gaat weer flink in de slachtofferrol.
Met zijn vochtige wangen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, Ali B. heeft denk ik wel een sterke zaak. Hij scoort met zijn natuurgetrouwe houding punten. Hij is zo ontzettend kwetsbaar.²
Dat is aan de rechters, die doen 12 juli uitspraak.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:06 schreef ludovico het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat mensen moralistisch zitten te zeveren over dat het een foute jongen is met foute traantjes, maar is er bewijs?
Die interpreteren het bewijs of het voldoende overtuigend is, maar ik neem aan dat er wel zaken zijn aangedragen ter bewijsvoering van de zaken waarvoor hij is aangeklaagd?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is aan de rechters, die doen 12 juli uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |