Ik kan geen DM's beantwoorden omdat mn account nog nieuw is, maar dat was ik inderdaad niet van plan. Thanks.quote:
En pik eraf gaarne.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:09 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
We weten nu wel dat als jij de rechter was Ali bij zijn eerste woord veroordeeld zou hebben tot levenslang.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Schijnt dat Ali heeft gezegd te willen bidden voor de dames. Dit is een hele sterke zet. Daarmee erkent hij geen schuld en stapt hij desondanks over zijn ego door het beste voor ze te willen.
Sterk en vooral ook slim.²
Je bedoelt: sorry sorry sorry, Naomi kende ik niet? Alles daarna ik om te kotsen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanaf 1:50 de moeite waard, voor wie geen zin het het helemaal te bekijken.
Laat Jezus er buiten . Het is zo al ingewikkeld genoegquote:
"Nu heb je spijt, maar je hoeft niet meer te bellen schat"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
Video van slotwoord door Ali B: Ali B emotioneel in laatste woord: 'U bent mijn laatste hoop'
Meerdere zou je bijna denkenquote:
Ik vind dat zo kinderachtig altijd, niet naar jou Abdullah, maar dit is een discussieforum waarom mag je niet tot een discussie komen? stopwoordje van Mods, on topic wanneer er een discussie onstaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:41 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Als degene die ik had gequote die post niet had geplaatst, had ik dit niet gepost.
Kunnen ze ook bij mij doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zet er iemand een topic report en dan kijkt een moderator ernaar.
Niet nodig. Ik zeg je alleen dat argumenten gebaseerd op welk geloof dan ook geen stand houden in een seculiere discussie.quote:
Krokodillentranen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Laat Jezus er buiten . Het is zo al ingewikkeld genoeg![]()
[ afbeelding ]
In de gevangenis zijn de rollen omgedraaidquote:
Ali Bitchquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de gevangenis zijn de rollen omgedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |