Ik denk dat hetzelfde geldt voor Jeroen Pauw, Douwe Bob, Johnny de Mol jr, Gerard Joling (m).quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:31 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat de werkelijkheid juist erger is. Ali B zal waarschijnlijk met honderden vrouwen het bed in gedoken zijn.
Dat heb ik dan weer bij Beau van Erven Dorens.quote:Overigens is het wel grappig, jij ziet in Ali door zijn tv-optredens een gemoedelijke kerel, terwijl ik altijd een kerel gezien heb die vooral met een act bezig is.
Jawelquote:
Ik zou d'r even bellen, man.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Zorro het volgende:
Wel een beetje ergerlijk dat Belleman steeds "Swiers" zegt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, geeft zo’n zooitje in de zaal.
Heeft ook in Dubai gewoond 🤔quote:
Als ie maar niet gaat freestyle rappen 😱quote:
Nou ja, d/t ook niet maar namen vind ik toch een graadje belangrijker.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Net als de d/t-fouten. Niemand is perfect.
Hoeft niet ze leest mee zag ik bij het laatste bericht hier.quote:
Gers Pardoel er ook bij betrokken 😱quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat stond er in die uitnodiging voor het schrijverskamp?
Je word thuisgebracht huilend achter op de fiets van een voorbijganger naar het station gebracht.
Nu.nl:quote:
Zegt ie nu eigenlijk niet gewoon dat ie het probleem totaal niet begrijpt (en indirect dat hij dus waarschijnlijk ook weer gewoon in herhaling zou vallen)?quote:
De vrome moslim.quote:
Yupsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zegt ie nu eigenlijk niet gewoon dat ie het probleem totaal niet begrijpt (en indirect dat hij dus waarschijnlijk ook weer gewoon in herhaling zou vallen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |