Je eigen zienswijze/gevoelens projecteren op iedereen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:35 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Ik snap wat projecteren is, ik snap alleen niet wat jij bedoelt.
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:31 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gebeld-in-zaak-ali-b
Advocaat Taghi heeft slachtoffer-advocaat gebeld in zaak Ali B
18:21
Advocate Ruth Jager zegt dat ze in de aanloop naar de zitting werd gebeld door advocaat Ruperti, beter bekend als de advocaat van Ridouan Taghi.
Hij zou contact hebben gekregen met Ali B en gaf aan dat het voor Ellen ten Damme en haar management beter zou zijn als ze haar mond zou houden.
Net als de d/t-fouten. Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Zorro het volgende:
Wel een beetje ergerlijk dat Belleman steeds "Swiers" zegt.
Ja, lees maar even terug.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom niet ook de naam van die BN’er noemen dan?
Ik denk dat hetzelfde geldt voor Jeroen Pauw, Douwe Bob, Johnny de Mol jr, Gerard Joling (m).quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:31 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat de werkelijkheid juist erger is. Ali B zal waarschijnlijk met honderden vrouwen het bed in gedoken zijn.
Dat heb ik dan weer bij Beau van Erven Dorens.quote:Overigens is het wel grappig, jij ziet in Ali door zijn tv-optredens een gemoedelijke kerel, terwijl ik altijd een kerel gezien heb die vooral met een act bezig is.
Jawelquote:
Ik zou d'r even bellen, man.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Zorro het volgende:
Wel een beetje ergerlijk dat Belleman steeds "Swiers" zegt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, geeft zo’n zooitje in de zaal.
Heeft ook in Dubai gewoond 🤔quote:
Als ie maar niet gaat freestyle rappen 😱quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |