Of mensen respecteren anderen gewoon. Lijkt me de meest wenselijke en gezonde oplossing.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:25 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Als je groot denkt kan het. Gescheiden afdelingen bijvoorbeeld met een lift voor mannen en lift voor vrouwen.
Tegengas?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:25 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk.
Maar ik denk dat jij ook de programma kent, waarin hij Rob de Nijs, Boudewijn de Groot en al die gouden ouderen, met heel veel liefde en respect tegemoet trad, en prachtige programma's maakte. Dat was niet fake.
Ik kan hem niet zien als een rat sorry.
Hij werd ook overal uitgenodigd, en bracht waar hij ook zat een bepaalde gezelligheid en zachtheid mee.
Dat goedkope seksleven had ik niet achter hem gezocht, het lijkt me ook van zo weinig waarde, zoveel ranzigheid wat ook schoonheid kan zijn, en dat terwijl je een jong gezin hebt.
Maar goed, mocht het allemaal exact gebeurd zijn zoals "de slachtoffers" omschrijven, ben ik nog niet zwaar geshockeerd.
Maar de werkelijkheid zal mogelijk wat lichter zijn.
Ik vind het gewoon jammer, en vind het niet erg om iets van tegengas te geven in deze slachting.
Ik denk dat je aan het projecteren bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Het is wel verstandig dat te voorkomen ja, voor zowel de man als de vrouw.
Ik heb een collega die vertelde dat die bij zijn vorige werkgever, een groot IT bedrijf, niet alleen in de lift mocht met een vrouw.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet met de lift als er een man in staat.
Misschien niet het beste voorbeeld, nee.
Fucked upquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een collega die vertelde dat die bij zijn vorige werkgever, een groot IT bedrijf, niet alleen in de lift mocht met een vrouw.
quote:Advocaat Taghi heeft slachtoffer-advocaat gebeld in zaak Ali B
18:21
Advocate Ruth Jager zegt dat ze in de aanloop naar de zitting werd gebeld door advocaat Ruperti, beter bekend als de advocaat van Ridouan Taghi.
Hij zou contact hebben gekregen met Ali B en gaf aan dat het voor Ellen ten Damme en haar management beter zou zijn als ze haar mond zou houden.
Identificeren als vrouw, opgelostquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een collega die vertelde dat die bij zijn vorige werkgever, een groot IT bedrijf, niet alleen in de lift mocht met een vrouw.
Ik denk dat de werkelijkheid juist erger is. Ali B zal waarschijnlijk met honderden vrouwen het bed in gedoken zijn. Waarbij hij zich bij een aanzienlijk deel misdragen zal hebben, en daarvan is dan weer een klein deel in deze rechtszaak terechtgekomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:25 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk.
Maar ik denk dat jij ook dat programma kent, waarin hij met Imca Marina, Rob de Nijs en al die gouden ouderen, met heel veel liefde en respect tegemoet trad, en prachtige programma's maakte. Dat was niet fake.
Ik kan hem niet zien als een rat sorry.
Hij werd ook overal uitgenodigd, en bracht waar hij ook zat een bepaalde gezelligheid en zachtheid mee.
Dat goedkope seksleven had ik niet achter hem gezocht, het lijkt me ook van zo weinig waarde, zoveel ranzigheid wat ook schoonheid kan zijn, en dat terwijl je een jong gezin hebt.
Maar goed, mocht het allemaal exact gebeurd zijn zoals "de slachtoffers" omschrijven, ben ik nog niet zwaar geshockeerd.
Maar de werkelijkheid zal mogelijk wat lichter zijn.
Ik vind het gewoon jammer, en vind het niet erg om iets van tegengas te geven in deze slachting.
Yep...quote:
Ik heb ook nog een idee maar dan voor de busquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:25 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Als je groot denkt kan het. Gescheiden afdelingen bijvoorbeeld met een lift voor mannen en lift voor vrouwen.
Dat zou mooi zijn, en dat kan je voor jezelf bepalen, maar er zijn nou eenmaal nare mensen in de wereld. In dat geval moet je voorzorgsmaatregelen nemen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of mensen respecteren anderen gewoon. Lijkt me de meest wenselijke en gezonde oplossing.
Die heeft uitleg nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het projecteren bent.
Ik identificeer mijzelf als mierquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Identificeren als vrouw, opgelost
Google is je vriend.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat de werkelijkheid juist erger is. Ali B zal waarschijnlijk met honderden vrouwen het bed in gedoken zijn. Waarbij hij zich bij een aanzienlijk deel misdragen zal hebben, en daarvan is dan weer een klein deel in deze rechtszaak terechtgekomen.
Overigens is het wel grappig, jij ziet in Ali door zijn tv-optredens een gemoedelijke kerel, terwijl ik altijd een vermoeiende kerel gezien heb die vooral met een act bezig is.
Ant Man, jij hierquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf als mier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |