Stel je eens voor dat het echt zo zou werkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag hopen dat eventuele boycots die zijn opgelegd worden opgeheven als er vrijspraak zou volgen. Anders wordt 't wel héél makkelijk mensen te ruïneren, als je alleen maar vals beschuldigd hoeft te worden. Begrijp me niet verkeerd, het LIJKT erop dat hij wel degelijk schuldig is, maar uiteindelijk weten wij allemaal niets. We weten alleen wat beide partijen beweren en beide partijen kunnen liegen, of beide partijen kunnen vanuit hun perspectief 100% de waarheid spreken. De rechter zal uiteindelijk bepalen wie de waarheid spreekt en dan is het ook klaar. Dan verdwijnt hij OF de cel in, OF hij wordt vrijgesproken en is dus onschuldig verklaard.
Die is uit de bocht gevlogenquote:
Stond je voor de rechtszaak begon al achter de vrouwen? Ik krijg de indruk dat veel vrouwelijke users achter de vermeende slachtoffers staan omdat het vrouwen zijn. Ik kijk er niet emotioneel naar, van mij mag Ali de bak in als zijn schuld bewezen wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd juist een tegenovergestelde indruk: ongeldige conclusies, zwakke argumenten, belangrijke feiten die worden genegeerd, pogingen tot karaktermoord.
Zijn vrouw vond het vast ook niet prettig dat de piemel van haar man in allerlei andere vrouwen had gezeten voor hij weer in haar bed stapte, al was het alleen maar vanwege haar geloof in hun huwelijk, maar ja... dat deerde hem dan weer niet.quote:
Nee daar werk ik niet in, maar ik kan wel tussen de regels in lezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij werkt zelf in het strafrecht? Ik vind het altijd 'grappig' dat mensen het altijd beter weten. Ik ben volgens mij de enige die er de ballen verstand van heeft.
hahhhahahaha. Dit filmpje zegt exact wat ik al dagen hier drop.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Precies. En 'nee' is ook niet altijd 'nee'.
Ah je zegt dus maar wat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:36 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nee daar werk ik niet in, maar ik kan wel tussen de regels in lezen.
Die trainer Rubiales is voor een kus op de mond geschorst.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:29 schreef Momo het volgende:
Met deze opmerking vraag ik mij af, of het strafbaar is om op straat een willekeurige voorbijganger te kussen (eventueel met tong).
[ x ]
Nee, maar dan is de kans dat haar verhaal (in die mate) niet klopt wel erg aannemelijk. Wordt nog een lastige klus voor de rechters.quote:
Ali heeft zichzelf al gecanceld door zijn optreden in de rechtszaal de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat het echt zo zou werken
Het zijn ook type vrouwen wat überhaupt die debiele muziek van die figuren leuk vond....en waarschijnlijk niet echt vrouwen die jij vaak tegenkomt in je sociale kring.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die is uit de bocht gevlogen
... maar goed nog wel 2 weken tot een uitspraak. Ik weet eigenlijk niet wat het gaat worden.
Ik vind de verhalen van de dames vaak onsamenhangend. Ik zeg absoluut niet dat het NIET is gebeurd. Er is wel erg veel rook, dus zal ook wel een flinke vuur zijn. Het is echter heel erg moeilijk te bewijzen en echt keiharde bewijzen heb ik ook niet gezien/gehoord, correct me if I am wrong.
Als je alleen met dit soort verhalen iemand al drie jaar achter de tralies kan krijgen hebben wij ook wel een groot probleem.
Ja, maar zelfs als zijn advocaat zegt dat hij zijn mond moet houden., luistert hij niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ali heeft zichzelf al gecanceld door zijn optreden in de rechtszaal de afgelopen dagen
Die doen dan ook analyses op basis van allerlei dataquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar dan is de kans dat haar verhaal (in die mate) niet klopt wel erg aannemelijk. Wordt nog een lastige klus voor de rechters.²
Hij heeft veel punten gescoord. Hij heeft zich bloot gegeven en verstopt zich niet. Dat spreekt echt in zijn voordeel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ali heeft zichzelf al gecanceld door zijn optreden in de rechtszaal de afgelopen dagen
Ok, dus Ellen ten Damme en Birgit Schuurman "zijn ook type vrouwen wat überhaupt die debiele muziek van die figuren leuk vond...."quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zijn ook type vrouwen wat überhaupt die debiele muziek van die figuren leuk vond....en waarschijnlijk niet echt vrouwen die jij vaak tegenkomt in je sociale kring.
Je ziet hier een gedeelte van het verhaal, er is megaveel onderzoek en gesprekken en analyses geweest achter de schermen. Daar kun je ondanks warrige verhalen prima profielen en patronen uit halen, inclusief inconsistenties
Waarom is het dan boeiend voor de verdediging? Meid onder de drugs, als dat zo was toen, is kwetsbaar en moet je dus al helemaal voorzichtig mee zijnquote:
100 procent gelijk in. Als je deze nuance niet meer kunt zien dan begrijp je er niet heel veel van. Ben blij dat jij het goed uitlegt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik blijf er zelf bij dat dit geen exacte wiskunde is. Als iemand wellicht met nee begint en je hem of haar overhaalt, dan is het uiteindelijk toch met instemming. Als de nee dusdanig gewicht heeft dat het absoluut niet kan moet zo iemand op zijn strepen blijven staan en daar dus niet in meegaan. En dan heb ik het over situaties zonder geweld of andere soorten misbruik. Ik zal een situatie schetsen:
Ali: Laten we lekker gemeenschap bedrijven
Dame: Ik heb geen zin. Voel me down
Ali: A, kom joh, gaan we daarna lekker wat eten
Dame: Ok
We willen allemaal dat het zo duidelijk is ten allen tijde. Dat is het niet helaas.²
Whutquote:
Die gast heeft alle schijn tegen, of ben je nu gewoon aan het trollen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft veel punten gescoord. Hij heeft zich bloot gegeven en verstopt zich niet. Dat spreekt echt in zijn voordeel.²
Dat bloot geven is nou juist het probleemquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft veel punten gescoord. Hij heeft zich bloot gegeven en verstopt zich niet. Dat spreekt echt in zijn voordeel.²
Is bekend wat voor soort relatie hij heeft en of dat wel of niet een open relatie is, of dat er afspraken zijn vwb seks met anderen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn vrouw vond het vast ook niet prettig dat de piemel van haar man in allerlei andere vrouwen had gezeten voor hij weer in haar bed stapte, al was het alleen maar vanwege haar geloof in hun huwelijk, maar ja... dat deerde hem dan weer niet.
Volgens mij hebben wij allebei naar een andere rechtszaak gekeken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tja, de dwang staat nu eenmaal centraal in de delictsomschrijvingquote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Is bekend wat voor soort relatie hij heeft en of dat wel of niet een open relatie is, of dat er afspraken zijn vwb seks met anderen?
Swier trekt allerlei conclusies over Jill, over wat iemand die aangerand zou zijn wel of niet zou doen, die getuigen van grote onkunde op het gebied van hoe misbruikslachtoffers daarmee omgaan.quote:
Eens hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zijn ook type vrouwen wat überhaupt die debiele muziek van die figuren leuk vond....en waarschijnlijk niet echt vrouwen die jij vaak tegenkomt in je sociale kring.
Je ziet hier een gedeelte van het verhaal, er is megaveel onderzoek en gesprekken en analyses geweest achter de schermen. Daar kun je ondanks warrige verhalen prima profielen en patronen uit halen, inclusief inconsistenties
Uhm, ja, die deden toch ook mee aan zijn Muziekkaravaan oid. Lijkt me niet dat ze dat deden omdat ze het auditieve terreur vonden zoals ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus Ellen ten Damme en Birgit Schuurman "zijn ook type vrouwen wat überhaupt die debiele muziek van die figuren leuk vond...."
En vervolgens Naomi die dat gedrag wel vertoond is "verward en aan de drugs" (naast een fucking zelfmoordpoging)..... En dat dan juist als verweer gebruiken..... Hoezo meten met 2 maten...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
Verder volgen er wat redeneringen van Swier die stelt dat het gedrag van Jill niet duidt op het gedrag van een vrouw die is aangerand en verkracht. Dat klopt overigens niet, maar Swier lijkt niet zo belangrijk te vinden hoe vrouwen zoal met seksueel misbruik omgaan.
Ook hier: niet sterk, vind ik.
Hij heeft zelf in die rechtbank gezegd dat hij zijn vrouw al 20 jaar bedroog. Daarna begon hij te huilen omdat hij dat zielig vond voor zichzelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Is bekend wat voor soort relatie hij heeft en of dat wel of niet een open relatie is, of dat er afspraken zijn vwb seks met anderen?
heb hem voordeel van de twijfel gegund totdat alle feiten op tafel kwamen met daarover nu zijn infantiele gedrag in en rondom de rechtzaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vrouw 20 jaar bedrogen en zelfs gek genoemd toen ze een vermoeden van vreemdgaan had.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij heeft zelf in de rechtbank gezegd dat hij 20 jaar zijn vrouw en kinderen heeft bedrogen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik echt niks met heel die Ali heb. Ik sta lijnover tegen de meeste dingen die hij doet. Maar eerlijk. Hij stelt zich kwetsbaar op en loopt voor geen enkele vraag weg. Daarnaast vind ik hem communicatief sterk en vaardig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Die gast heeft alle schijn tegen, of ben je nu gewoon aan het trollen?
Dat kusjesverhaal was inderdaad heel sterk van die advocaatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:06 schreef Antideeltje.. het volgende:
De verdediging laat imo wel weinig over van de aantijgingen. Alle argumenten van het OM zijn tot nu toe redelijk goed weerlegd.
Precies. Daar gaat hij het gewoon niet mee winnen, want de rechter weet wel beter. Waarom dan toch zulke argumenten gebruiken? Of is dat meer voor het publiek?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Swier trekt allerlei conclusies over Jill, over wat iemand die aangerand zou zijn wel of niet zou doen, die getuigen van grote onkunde op het gebied van hoe misbruikslachtoffers daarmee omgaan.
Het zal vermeende onkunde zijn, in belang van zijn cliënt.
Lekkere advocaat voor de beschuldigde ben je dan.quote:
In de islam is het antwoord hierop heel simpel en duidelijk, en dit lost het hele metoo probleem op:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:18 schreef Danny het volgende:
[..]
maar wat als je dus op straat elke vrouw die voorbij komt die vraag gaat stellen?
dat zal ook niet wenselijk worden gevonden. Zo eenvoudig is deze materie niet. En toestemming kan ook later nog worden ingetrokken, wat het vragen an sich dan alweer nutteloos maakt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vrouw 20 jaar bedrogen en zelfs gek genoemd toen ze een vermoeden van vreemdgaan had.
als je met "kwetsbaar" bedoelt extreem narcistisch.....quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar eerlijk. Hij stelt zich kwetsbaar op
https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)0-jaar-lang-bedrogenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik neig naar vrijspraak. Er is te weinig bewijs, de getuigen zijn te vaag en verder is het woord tegen woordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |