Ali B is ook een matig ongetalenteerde "rapper" wiens werk het best omschreven kan worden als middelmatige rijmelarij wat echt niks met rappen te maken heeft. De enige reden dat hij bekend is geworden is omdat men in Hilversum naarstig op zoek was naar een knuffelmarokkaan en hij opeens overal te zien was.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:56 schreef Hexagon het volgende:
Tijd voor een boek
Ali B. "Van knuffelmarokkaan naar verkrachtingsmarokkaan"
Alles is een afweging toch? Als jij een miljoen of 100 miljoen zou krijgen om iemand te verkrachten, zou je dat misschien ook wel doen. Voor iemand die geneigd is tot verkrachting en die dus psychisch niet helemaal ok is, is 1,5 jaar misschien wel een lachertje.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij maakt serieus de economische afweging of 1,5 jaar het jou waard is om een aantal vrouwen aan te randen en te verkrachten?
Ik denk dat je je dan moet laten nakijken door een psychiater.
Ja, de eis is 3 jaar onvoorwaardelijk.quote:
Sterker nog: de verdediging is net pas begonnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Strafeis! Uitspraak moet nog komen.
quote:Uit zijn onderzoek blijkt dat verzonnen aangiften vaak minder gedetailleerd en minder uitgebreid zijn, en zijn gebaseerd op beelden en verhalen van verkrachtingen die populaire media uitlichten. Daar draait het vaak om een onbekende dader en veel fysieke dwang. In werkelijkheid zijn daders vaak bekenden en is er veel minder sprake van hevig geweld en verzet. Ook worden verkrachtingen in valse aangiften vaak als kortdurend omschreven (ongeveer een kwartier) terwijl verkrachtingen in werkelijkheid vaak langer duren, en gaat het vaak alleen om verkrachting in coïtale zin, terwijl er in de realiteit vaak ook andere seksuele handelingen plaatsvinden.
Verkrachters vertonen in werkelijkheid ook vaak ‘pseudo-intiem’ gedrag: ze zoenen of complimenteren hun slachtoffers bijvoorbeeld. De Zutter: “In sommige gevallen biedt de verkrachter zelfs nog aan om het slachtoffer naar huis te brengen, omdat er op straat gevaar op de loer ligt.” Bij valse aangiftes wordt dat gedrag nauwelijks omschreven, omdat het ook weinig terugkomt in de media.
quote:Slechts een klein deel van de slachtoffers doet überhaupt aangifte, en van dat kleine deel wordt in Nederland 80 procent geseponeerd (ofwel: het OM besluit niet te vervolgen) vanwege onvoldoende of geen bewijs voor een strafzaak.
Het OM heeft wat dat betreft al flink wat wind uit de zeilen genomen. En de reacties op de zaak illustreren overduidelijk dat de slachtoffers met deze zaak meer te verliezen dan te winnen hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat hun geloofwaardigheid op een nare manier in twijfel gaat worden getrokken.
Daar zijn ze nu mee bezig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat hun geloofwaardigheid op een nare manier in twijfel gaat worden getrokken.
"Grensoverscheidend knuffelen"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:56 schreef Hexagon het volgende:
Tijd voor een boek
Ali B. "Van knuffelmarokkaan naar verkrachtingsmarokkaan"
Dat is niet zo sterk.quote:
En veel vrouwen zijn emotioneel enorm instabiel, van lachen naar janken en vice versa.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:59 schreef superniger het volgende:
[ x ]
Helemaal mee eens. Alleen mag je dat tegenwoordig niet meer hardop zeggen.
Deze man denkt echt dat hij een soort Brad Pitt is ofzo, Gods gift to women, maar het is gewoon een griezel om te zien.quote:
Ik prefereer toch die in Nijmegenquote:
Ik denk dat weinig mensen het hiermee oneens zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:59 schreef superniger het volgende:
[ x ]
Helemaal mee eens. Alleen mag je dat tegenwoordig niet meer hardop zeggen.
Los daarvan gaat het in dit geval om verschillende vrouwen die vergelijkbare verklaringen afgelegd hebben over dezelfde man.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Over het percentage dat Swier hieronder noemt, heb ik vandaag meer informatie gelezen. Klaarblijkelijk is niet goed vast te stellen welk percentage om valse aangiftes gaat, want daarvoor moet je 'doorrechercheren' om vast te stellen dat een aangifte vals was en dat gebeurt doorgaans niet (bron). Er zijn schijnbaar geen redenen om te denken dat het percentage in Nederland anders is, maar er zijn wel aanwijzingen in aangiftes waardoor je een heel groot deel van de valse verklaringen eruit kunt halen (bron):
[..]
[ x ]
En nog een percentage uit de laatste bron:
[..]
Ik denk niet dat ik in staat ben iemand te verkrachten. Ook niet voor honderd miljoen. Ik kan geen erectie houden terwijl ik een huilende tegenstribbelende vrouw in bedwang moet houden, laat staan dat ik er van kan genieten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Alles is een afweging toch? Als jij een miljoen of 100 miljoen zou krijgen om iemand te verkrachten, zou je dat misschien ook wel doen. Voor iemand die geneigd is tot verkrachting en die dus psychisch niet helemaal ok is, is 1,5 jaar misschien wel een lachertje.
Iris Hond, had die niet met Marco?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is wel een sterk punt van de verdediging:
[ x ]
Gezien de reacties van mannen hier de afgelopen dagen over dit onderwerp zijn vooral de mannen emotioneel enorm instabielquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En veel vrouwen zijn emotioneel enorm instabiel, van lachen naar janken en vice versa.
Jep... Die komt steeds terug.quote:
+ enig talent voor zelfmarketing; misschien wel z'n enige talent.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ali B is ook een matig ongetalenteerde "rapper" wiens werk het best omschreven kan worden als middelmatige rijmelarij wat echt niks met rappen te maken heeft. De enige reden dat hij bekend is geworden is omdat men in Hilversum naarstig op zoek was naar een knuffelmarokkaan en hij opeens overal te zien was.
Ja maar op fok zitten ook geen eckte mannen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gezien de reacties van mannen hier de afgelopen dagen over dit onderwerp zijn vooral de mannen emotioneel enorm instabiel
Iris Hond was toch dat mokkeltje van Marco B. ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gezien de reacties van mannen hier de afgelopen dagen over dit onderwerp zijn vooral de mannen emotioneel enorm instabiel
Het wereldje is natuurlijk ook weer niet zo groot. Er zijn wat figuranten die ook een rol spelen in soortgelijke schandalen. Iris is er een van, Katja een andere.quote:
Dat vind ik niet. Dat deed hij pas ná dat het het op zijn "overvalmanier" geprobeerd had en het leed al geleden was. Dus eerst de aanranding, daarna de nee accepteren bij betreffende 2 danes.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
I know. Ik nam het vanochtend er nog voor eentje op.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Sommige mannen dan. Er zitten hier ook lieverds tussen die heel redelijk zijn.
Sorry watquote:
Zit ook wat in. Het is dus deels een bevestiging van een patroon en deels een ontkrachting van 'Ali hoort geen nee'.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Dat deed hij pas ná dat het het op zijn "overvalmanier" geprobeerd had en het leed al grleden was. Dus eerst de aanranding, daarna de nee accepteren bij betreffende 2 danes.
Dus gewoon aanranding.
Hou erover op. Doet niet ter zake.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iris Hond houdt niet van single mannen misschien
Doet haar naam eer aan.
Toch opmerkelijk als je met 2 van de 3 viezeriken uit de voice gaat flikflooien of mag ik mij daarover niet verbazen?quote:
#alleenmaarwinnaarsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:10 schreef roos94 het volgende:
Het positieve van dit, is dat vrouwen niet meer snel zullen deelnemen aan een schrijversweekend met Ali B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |