Het is alleen niet on topic hier.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk als je met 2 van de 3 viezeriken uit de voice gaat flikflooien of mag ik mij daarover niet verbazen?
Klopt. Hij heeft alleen gesteld dat hij niks heeft gezien.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Onderstaande klopt bij mijn weten niet. Ronnie Flex heeft toch verklaard dat hij de penetratie niet heeft gezien, niet dat er niks is gebeurd? Hij heeft de tumult zelfs bevestigd.
[ x ]
Misschien kunnen ze er een nieuwe evenement van maken:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:10 schreef roos94 het volgende:
Het positieve van dit, is dat vrouwen niet meer snel zullen deelnemen aan een schrijversweekend met Ali B.
Het is offtopic. Stop er eens mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk als je met 2 van de 3 viezeriken uit de voice gaat flikflooien of mag ik mij daarover niet verbazen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Onderstaande klopt bij mijn weten niet. Ronnie Flex heeft toch verklaard dat hij de penetratie niet heeft gezien, niet dat er niks is gebeurd? Hij heeft het tumult zelfs bevestigd.
[ x ]
Frank Masmeijer, Thijs Römer, Lil Kleinequote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:53 schreef Hexagon het volgende:
Flinke strafeis inderdaad. Benieuwd wat eruit komt.
Welke BN'ers hebben we nog meer in de bak gehad eigenlijk?
GMTAquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind de verdediging vooralsnog niet erg sterk. Maar wellicht komt "de bom" nog.
Typisch dat je zo de focus legt op de vrouw en wat zij zogenaamd fout heeft gedaan. Echt de meeste kerels in dit topic 😕quote:
Dat is ook mijn indruk tot nog toe.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind de verdediging vooralsnog niet erg sterk. Maar wellicht komt "de bom" nog.
EDIT Disclaimer: heb geen X, dus kan alleen lezen wat hier geplaatst wordt.
Dit wordt wel vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:16 schreef prunus het volgende:
[..]
Typisch dat je zo de focus legt op de vrouw en wat zij zogenaamd fout heeft gedaan. Echt de meeste kerels in dit topic 😕
Ik denk idd dat Birgit en Iris geen katjes zijn om zonder handschoenen aan te pakken, en leg thuis maar eens uit hoe je aan krassen of bijtplekken in je lies komt. Ik denk dat hij idd vrij goed kan inschatten wiens "nee" hij maar beter wel kan accepteren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:12 schreef TAmaru het volgende: En dat Ali soms nee accepteert, en soms niet, kan maar net van zijn bui afhangen. En of hij geblowd of gedronken heeft. En of hoe geil hij is. Als hij elke vrouw kust die hij tegenkomt, zal hij vermoedelijk niet ook elke vrouw aanranding. Als hij een beroepsaanrander is, waar het wel op lijkt, zal hij ook wel een inschatting maken bij wie hij ermee wegkomt.
Had ie het daar maar bij gelatenquote:
Sympathieke vrouw dan ook wel, mi gadoquote:
quote:VERKLARINGEN VAN NAOMI 'ONWAAR'
Bart Swier zegt dat Naomi's verklaringen op onwaarheden berusten. Ook zegt hij dat ze mentaal niet in orde is. "Ik ontkom er niet aan om dat te zeggen", aldus de raadsman
Ik snapte niet zo goed waar die advocaat daarmee heen wilde. Saskia heeft het OM daar ook niets over horen zeggen en volgens mij heeft het voor de strafeis van het OM ook geen relevantie.quote:
Die opmerking van de advocaat geeft dus eigenlijk meer weg dan waar het OM mee kwam, dat de vrouw van Ali dus ook wel een apart figuur is als je de vrouwen waarmee je man vreemdgaat ook nog aan wil pakken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Net kwam iets interessants voorbij:
[ x ]
Ik heb even teruggezocht en dit werd tijdens het requisitoir van de OvJ gezegd:
[ x ]
De omkoping was dus wel genoemd, maar niet dat de vrouw van Ali dat zou hebben geprobeerd.
Heeft Zwiers dat nou gewoon zelf zo benoemd? Want Belleman reageerde ook dat het haar dan ontgaan was als het OM had genoemd dat Ali’s vrouw dat had geprobeerd/gezegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Net kwam iets interessants voorbij:
[ x ]
Ik heb even teruggezocht en dit werd tijdens het requisitoir van de OvJ gezegd:
[ x ]
De omkoping was dus wel genoemd, maar niet dat de vrouw van Ali dat zou hebben geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |