Succesquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen last van. En nu pleur ik op uit dit wespennest
Gezeik de hele tijd
Wijsheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt, dan vergeet je vanzelf dat je ziek bent
Jeetje, wat reageer je defensiefquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zei in m'n vorige post dan ook grotendeels.
Ik geloof dat ik er na vanavond een flink aantal op block ga tyfen.
Ik denk dat we het allemaal goed voor je bedoelen. Zit bij mij althans geen kwaad achterquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gezeik de hele tijd
Welles, gewoon lekker achteruit hangen en dan counteren met onze snelle aanvallers.quote:
Ik zag geen gezeik totdat jij binnenkwamquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gezeik de hele tijd
Ik voel me dan ook beroerd.quote:
Ja nou, ik lust geen eens whiskey normaal gesproken. En het is echt niet dat ik behoefte heb aan alcohol, want dan was ik wel gewoon naar de winkel gewandeld voor een fles wijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat we het allemaal goed voor je bedoelen. Zit bij mij althans geen kwaad achter
Wit, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de juiste kleur hoofdband omdoen toch?
Okee, prioma.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij drinkt hooguit met oud en nieuw één glas. Die fles staat hier al zolang Rob en ik wat hebben.
Door de suiker in de fik te steken verdampt de alcohol grotendeels.
En zanik verder niet zo. Als ik dat had gewild had ik die fles al een jaar geleden leeggezopen. Ik lust die troep normaal niet eens.
Tot jij over de menstruatie van je zusje begon bedoel jequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zag geen gezeik totdat jij binnenkwam
Aanval is de beste verdedigingquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welles, gewoon lekker achteruit hangen en dan counteren met onze snelle aanvallers.
We moeten niet zaniken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat alcohol helemaal niet goed iss om te drinken als je zieke bent. En lijkt mij voor jou helemaal niet goed nu
Dit idd, maar whatever, ik bemoei me er verder niet meer mee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet alle alcohol verdwijnt. Dat kan niet eens.
Groetjes
Komt ie nu meequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat brandende whiskey drinken niet erg gezond is?
Bacteriën verbranden er wel lekker van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef devzero het volgende:
Nee anders word je op block getyfd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd, maar whatever, ik bemoei me er verder niet meer mee.
Ja je zult maar goede bedoelingen met iemand hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gezeik de hele tijd
Het moet wel even branden voordat alle "slechte" bacteriën weg zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bacteriën verbranden er wel lekker van.
Niet brandend ook nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef devzero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |