Nee omdat hij aanpapt met de onderwereld debielquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat het een Marokkaan is dus?
Geen idee, vraag het hem. Verder niet zo rullefant lijkt me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heeft Van den Boomen zijn vader verloren of was hij gewoon ongesteld? #dtv
Als je samen opgroeit en de een blijkt met voetbal zijn geld te kunnen verdienen maar de anderen gaan het criminele pad op...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee omdat hij aanpapt met de onderwereld debiel
Wat een intens kansloze reactie zeg
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laatste 2 wedstrijden geen minuut gespeeld. motivatieVormdipje?
Hij is zijn krachten aan het sparen voor de degradatiestrijd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laatste 2 wedstrijden geen minuut gespeeld. Vormdipje?
Rouleren hè ?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hij is zijn krachten aan het sparen voor de degradatiestrijd.
En dan die onnozele verslaggever die heel trots de statistiek verkondigt dat Ihattaren het meeste heeft gelopen van alle spelers (11,5 km)quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een meerwaarde voor RKC, maar RKC heeft heel wat meer nodig dan een Ihatteren om niet kansloos te degraderen dit seizoen.
Kut voor RKC, maar het helpt Ihattaren bij het sneller weer in vorm komen denk ik dan maar.quote:Op zondag 15 december 2024 10:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En dan die onnozele verslaggever die heel trots de statistiek verkondigt dat Ihattaren het meeste heeft gelopen van alle spelers (11,5 km)Als je meest creatieve (en in potentie beste speler) de meeste meters maakt dan weet je dat je een kutseizoen speelt.
Goed bezig nog steeds, Mo!quote:Vrije dagen? Daar doet Mohamed Ihattaren niet aan. De speler van RKC werkt in de winterstop keihard aan zijn fitheid en deelt iedere dag filmpjes van het sporten. Vandaag trok hij de bokshandschoenen aan.
Dat Ihattaren zo lang bezig blijft is dat wel, ja. Ik had er geen stuiver voor gegeven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:15 schreef Caland het volgende:
Een topsporter blijft fit tijdens de winterstop
Wat een nieuws
In de rust doet ie hem bij ze hond om en laat hem even flink rennen.quote:Op maandag 16 december 2024 16:57 schreef Elan het volgende:
Tering he. Mootje 70% fit en wandelend toch nog beter dan alle spelers op het veld
Hij was gewoon nog niet fit genoeg, dus zeker niet gek dat hij doortraint.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:15 schreef Caland het volgende:
Een topsporter blijft fit tijdens de winterstop
Wat een nieuws
Alsnog viesdikquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat Ihattaren zo lang bezig blijft is dat wel, ja. Ik had er geen stuiver voor gegeven.
Nah, beetje vadsig is ie nog. Viesdik is wanneer de rollen op je dijen tegen elkaar oh wacht ik ga niet bodyshamen.quote:
mo is doodsbang voor honden die durft niet in de buurt te komen laat staan iets om doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de rust doet ie hem bij ze hond om en laat hem even flink rennen.
Voetballen is natuurlijk wel meer dan alleen rennen en draven.quote:Op maandag 16 december 2024 16:57 schreef Elan het volgende:
Tering he. Mootje 70% fit en wandelend toch nog beter dan alle spelers op het veld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |