Omdat het geen lieverdje is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat het een Marokkaan is dus?
Dat is toch een jodenbuurt? #dtvquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien zoeken ze bij de zaterdag amateurs van SC Buitenveldert nog spelers.
Heeft Van den Boomen zijn vader verloren of was hij gewoon ongesteld? #dtvquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Stel zo’n Branco van de Boomen, die zich laatst uitsprak over mentale gezondheid, was uitgevallen met een zware depressie (oid) en tijdelijk in een kliniek beland… dan vind ik dat wel wat anders dan een arrogant mocromaffia-maatje die kans op kans op kans vergooit terwijl alles en iedereen hem probeert te helpen. Komt op mij een beetje over als de gevallen kruising van Promes en Depay. Daar heb ik niet zo veel mee.
Kan best miszitten hoor, ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar dat je “voelt dat het geen verkeerd type is”, dat heb ik niet zo.
Ook een beetje dom om met drugsdealers om te gaan. Maar goed dat deed zijn oud begeleider Wesley ook. En die schijnt ook nog subsidies bij DHSC (nu failliet omdat de gemeente het geld terug wou) hebben weggetrokkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij zult met een mooie carrière wel alleen mikken op 10 jaar achtereenvolgens bij Real of Barcelona, maar er zijn natuurlijk legio voorbeelden te vinden van lastige jongens die een mooie carrière hebben gehad. Of ze wel of niet weggestuurd zijn laat ik dan even in het midden![]()
Ergens gun ik het deze jongen wel; en dat heeft niet eens te maken met het feit dat hij van PSV komt (er zijn zat ex-spelers van PSV waar ik niks mee heb). Ergens voel en zie je dat dit geen verkeerd type is maar dat hij gigantisch geleden heeft onder de hele situatie van de afgelopen jaren; zijn pech is dan dat er (als toptalent) een vergrootglas op je ligt.
Dat gezegd hebbende: het wordt nu wel tijd om de hand in eigen boezem te steken en deze mooie kans te verzilveren. Wel eens met de analist (ben de naam even kwijt) die stelde dat hij eigenlijk nog een kilo of 8 te zwaar is; zo ziet hij er ook nog wel uit.
Nee omdat hij aanpapt met de onderwereld debielquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat het een Marokkaan is dus?
Geen idee, vraag het hem. Verder niet zo rullefant lijkt me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heeft Van den Boomen zijn vader verloren of was hij gewoon ongesteld? #dtv
Als je samen opgroeit en de een blijkt met voetbal zijn geld te kunnen verdienen maar de anderen gaan het criminele pad op...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee omdat hij aanpapt met de onderwereld debiel
Wat een intens kansloze reactie zeg
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laatste 2 wedstrijden geen minuut gespeeld. motivatieVormdipje?
Hij is zijn krachten aan het sparen voor de degradatiestrijd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laatste 2 wedstrijden geen minuut gespeeld. Vormdipje?
Rouleren hè ?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hij is zijn krachten aan het sparen voor de degradatiestrijd.
En dan die onnozele verslaggever die heel trots de statistiek verkondigt dat Ihattaren het meeste heeft gelopen van alle spelers (11,5 km)quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een meerwaarde voor RKC, maar RKC heeft heel wat meer nodig dan een Ihatteren om niet kansloos te degraderen dit seizoen.
Kut voor RKC, maar het helpt Ihattaren bij het sneller weer in vorm komen denk ik dan maar.quote:Op zondag 15 december 2024 10:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En dan die onnozele verslaggever die heel trots de statistiek verkondigt dat Ihattaren het meeste heeft gelopen van alle spelers (11,5 km)Als je meest creatieve (en in potentie beste speler) de meeste meters maakt dan weet je dat je een kutseizoen speelt.
Goed bezig nog steeds, Mo!quote:Vrije dagen? Daar doet Mohamed Ihattaren niet aan. De speler van RKC werkt in de winterstop keihard aan zijn fitheid en deelt iedere dag filmpjes van het sporten. Vandaag trok hij de bokshandschoenen aan.
Dat Ihattaren zo lang bezig blijft is dat wel, ja. Ik had er geen stuiver voor gegeven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:15 schreef Caland het volgende:
Een topsporter blijft fit tijdens de winterstop
Wat een nieuws
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |