SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Die jongen heeft toch ook nog helemaal niks gepresteerd eigenlijk als voetballer. Meer een rubriek voor Shownieuws.quote:Op zondag 22 september 2024 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Het leidt voor Fraser wel lekker af maar ik ben deze jongen nu alweer zat. Die stroom aan berichten de hele tijd en elk artikel over RKC gaat over MO.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Binnen 2 weken maakt hij minuten, wedden?
https://nos.nl/video/2538(...)voelde-heel-erg-fijnquote:Reactie Mohamed Ihattaren na zijn rentree in het betaalde voetbal. Hij viel namens RKC in tegen zijn oude club Ajax.
quote:Mohamed Ihattaren heeft zijn eerste doelpunt voor RKC gemaakt. De creatieve middenvelder scoorde in een doelpuntrijk oefenduel met Go Ahead Eagles, dat de Waalwijkers met 6-3 wonnen.
Ihattaren maakte ruim twee weken geleden zijn officiële debuut voor RKC in de wedstrijd tegen zijn oude club Ajax. Ook afgelopen weekend tegen FC Utrecht mocht hij invallen. In het besloten oefenpotje tegen Go Ahead was Ihattaren verantwoordelijk voor de laatste treffer.
De Belg Faissal Al Mazyani maakte zijn officieuze debuut in het geel-blauw en scoorde direct. De andere Waalwijkse goals waren van Richonell Margaret en Reuven Niemeijer (beiden scoorden twee keer).
https://www.espn.nl/voetb(...)egen-go-ahead-eagles
Ik heb er altijd een hard hoofd in gehad, maar het zou wel ontzettend mooi zijn als hij het weer op de rit krijgt. Zit een goede roman in. Maar goed, de huid niet verkopen en zulks. Straks staat ie weer met een ballon in zijn waffel en swag in zijn pokkel op Insta...dan zou de teleurstelling ook wel extra groot zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerlijk is eerlijk... hij houdt het al langer vol dan bij z'n vorige clubs.
Zeker nog niet te vroeg juichen. Bij Ajax duurde het ook een half jaar voordat het misging. Alleen bij z'n laatste paar avonturen was het echt een kwestie van enkele dagen/weken dus dit is wel meevaller tot nu toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hard hoofd in gehad, maar het zou wel ontzettend mooi zijn als hij het weer op de rit krijgt. Zit een goede roman in. Maar goed, de huid niet verkopen en zulks. Straks staat ie weer met een ballon in zijn waffel en swag in zijn pokkel op Insta...dan zou de teleurstelling ook wel extra groot zijn.
Topscorer WK 2026 is bekend.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:04 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ihattaren maakt eerste goal voor RKC in oefenwedstrijd tegen Go Ahead Eagles
[ afbeelding ]
[..]
Ik zie parallen met Paolo Rossiquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Topscorer WK 2026 is bekend.
Jij zult met een mooie carričre wel alleen mikken op 10 jaar achtereenvolgens bij Real of Barcelona, maar er zijn natuurlijk legio voorbeelden te vinden van lastige jongens die een mooie carričre hebben gehad. Of ze wel of niet weggestuurd zijn laat ik dan even in het middenquote:Op zondag 22 september 2024 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand 1 voetballer noemen die als jonge jongen bij meerdere clubs is weggestuurd vanwege gedrag en daarna toch nog een mooie carričre heeft gehad?
Ja vind je?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ergens voel en zie je dat dit geen verkeerd type is maar dat hij gigantisch geleden heeft
Gewoon een mens met psychische problemen, zo zijn er velen. Niks om je voor te schamen. Hij valt alleen op doordat het een bekende voetballer is met talent. En ook die zijn er genoeg.quote:
Mwah. Stel zo’n Branco van de Boomen, die zich laatst uitsprak over mentale gezondheid, was uitgevallen met een zware depressie (oid) en tijdelijk in een kliniek beland… dan vind ik dat wel wat anders dan een arrogant mocromaffia-maatje die kans op kans op kans vergooit terwijl alles en iedereen hem probeert te helpen. Komt op mij een beetje over als de gevallen kruising van Promes en Depay. Daar heb ik niet zo veel mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon een mens met psychische problemen, zo zijn er velen. Niks om je voor te schamen. Hij valt alleen op doordat het een bekende voetballer is met talent. En ook die zijn er genoeg.
Robert Enke, Gary Speed, Sebastian Deissler, Aaron Lennon, Gregory v/d Wiel, Adriano etc. etc.
Viesdik ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon een mens met psychische problemen, zo zijn er velen. Niks om je voor te schamen. Hij valt alleen op doordat het een bekende voetballer is met talent.
Omdat het een Marokkaan is dus?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Stel zo’n Branco van de Boomen, die zich laatst uitsprak over mentale gezondheid, was uitgevallen met een zware depressie (oid) en tijdelijk in een kliniek beland… dan vind ik dat wel wat anders dan een arrogant mocromaffia-maatje die kans op kans op kans vergooit terwijl alles en iedereen hem probeert te helpen. Komt op mij een beetje over als de gevallen kruising van Promes en Depay. Daar heb ik niet zo veel mee.
Kan best miszitten hoor, ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar dat je “voelt dat het geen verkeerd type is”, dat heb ik niet zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |