In de rust doet ie hem bij ze hond om en laat hem even flink rennen.quote:Op maandag 16 december 2024 16:57 schreef Elan het volgende:
Tering he. Mootje 70% fit en wandelend toch nog beter dan alle spelers op het veld
Hij was gewoon nog niet fit genoeg, dus zeker niet gek dat hij doortraint.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:15 schreef Caland het volgende:
Een topsporter blijft fit tijdens de winterstop
Wat een nieuws
Alsnog viesdikquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat Ihattaren zo lang bezig blijft is dat wel, ja. Ik had er geen stuiver voor gegeven.
Nah, beetje vadsig is ie nog. Viesdik is wanneer de rollen op je dijen tegen elkaar oh wacht ik ga niet bodyshamen.quote:
mo is doodsbang voor honden die durft niet in de buurt te komen laat staan iets om doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de rust doet ie hem bij ze hond om en laat hem even flink rennen.
Voetballen is natuurlijk wel meer dan alleen rennen en draven.quote:Op maandag 16 december 2024 16:57 schreef Elan het volgende:
Tering he. Mootje 70% fit en wandelend toch nog beter dan alle spelers op het veld
Het is een gave.........quote:
Het word denk ik wel een dilemma als RKC degradeert, wellicht zou een tussenstap naar een stabiele middenmoter of subtop goed zijn, ik denk dat AZ een prima kandidaat zou zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nu een omgeving heeft gevonden waarin hij kan floreren, is het slim om langer in deze omgeving te blijven.
Laat hem volgende seizoen in Utrecht spelen en ons kampioen maken🙉👍👌quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nu een omgeving heeft gevonden waarin hij kan floreren, is het slim om langer in deze omgeving te blijven.
Gewoon realistische teksten lees ik inclusief respect voor de keuze van zijn trainer als hij niet speelt?quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
Aan z'n grote mond zal het niet liggen...............
https://www.voetbalzone.n(...)/blt9441c626bd7aa672
Hij vindt zich n van de besten in de Eredivisie. Waar is dat op gebaseerdquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewoon realistische teksten lees ik inclusief respect voor de keuze van zijn trainer als hij niet speelt?
die laatste zin las ik even overheen vrees ik. Daar werd hij even iets te enthousiastquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vindt zich n van de besten in de Eredivisie. Waar is dat op gebaseerd
Ik vind hem eigenlijk wel okay overkomen. Kritisch over zichzelf en met zelfvertrouwen en ook wel een realistisch beeld over zichzelf. Elke topsporter moet zichzelf serieus genoeg nemen om te denken dat hij de top waard is. Die valse bescheidenheid van "Ja ik ben ook verbaasd dat ik iets goed doe" is ook maar een front meestal.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
Aan z'n grote mond zal het niet liggen...............
https://www.voetbalzone.n(...)/blt9441c626bd7aa672
Ik dacht al. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
die laatste zin las ik even overheen vrees ik. Daar werd hij even iets te enthousiast
Klopt helemaal. Maar toch, met zijn verleden zou ik dit toch even achterwege laten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel okay overkomen. Kritisch over zichzelf en met zelfvertrouwen en ook wel een realistisch beeld over zichzelf. Elke topsporter moet zichzelf serieus genoeg nemen om te denken dat hij de top waard is. Die valse bescheidenheid van "Ja ik ben ook verbaasd dat ik iets goed doe" is ook maar een front meestal.
Het is niet dat hij nog steeds als een achterlijke nepgangster loopt te braggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |