Hij kan alleen maar vanuit zijn perspectief praten. Liever dit dan meteen beginnen over demonen en of seksverslaving.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn ook beelden dat Ali B wegliep en niet meer mocht praten van zijn advocaat. Een beetje laat dus...
Volgens mij is het helemaal misgegaan met hun strategie, ze zullen wel gedacht hebben dat het een goed idee was als Ali B zou vertellen hoe hij het ervoer. Maar Ali kakelde een eind weg, en het ging hem allemaal om hemzelf.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar Ali kakelde een eind weg, en het ging hem allemaal om hemzelf.
En ze wist het dus niet, tot de uitzending van BOOS, want daar sprak Ali gisteren zelf over:quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vreemdgaan met consent is wat anders dan als partner doen alsof je het niet ziet, omdat je de gevolgen niet wenst.
Vreemdgaan met consent is een open relatie, en dan zou AliB het nu niet zo erg vinden dat dit allemaal uitkomt, want dan zou ze al echt op de hoogte geweest zijn.
https://www.ad.nl/binnenl(...)is-nee-ali~a7099dca/quote:Voor de rechter toont Ali B zich woensdag in Haarlem strijdbaar. Alle aantijgingen wijst hij af, hij neemt wel verantwoordelijkheid voor zijn buitenechtelijke affaires en avonturen. Wanneer hij daarover spreekt en het gaat over zijn drie zonen en zijn vrouw Breghje, breekt hij elke keer. ,,Ik zit met een vrouw die 20 jaar bedrogen is”, zegt hij voordat hij tientallen seconden stil blijft. Opnieuw de zakdoekjes. ,,Ik heb haar onrecht aangedaan. Ik heb niet alleen ontkend tegen haar, maar heb zelfs gezegd dat ze gek is. Zij is echt slachtoffer van alles.”
Eens, natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef nostra het volgende:
[..]
In mijn beleving is het dan geen vreemdgaan meer, maar bon.
Breghje Kommers, de vrouw van Ali B., heeft zelf een bedrijf in de entertainment industrie en treedt op als manager van een aantal artiesten. Dan zal ze toch echt wel weten hoe het in dat wereldje toegaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je 20 jaar lang van niets wist, ben je te dom om zelfstandig te kunnen ademen. En volgens mij valt dat wel mee met haar.
Kinderen worden er niet beter van hoor, als een van de ouders constant buiten de deur neukt en ze worden er ook niet per se slechter van als ouders uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als er kinderen in het spel zijn, is stiekem neuken voor velen een veiliger optie. Het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.
Dat Ali B. zichzelf zo voor de gek kan houden, snap ik wel. Het verklaart meteen hoe het kan dat hij grenzen van anderen niet ziet en respecteert. Maar advocaten zijn berekenend, dus die zouden toch moeten weten dat ze beter voor een andere strategie kunnen kiezen? Of hij is van het script afgeweken, dat kan natuurlijk ook. Dat gekakel zou daarop kunnen wijzen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn ook beelden dat Ali B wegliep en niet meer mocht praten van zijn advocaat. Een beetje laat dus...
Volgens mij is het helemaal misgegaan met hun strategie, ze zullen wel gedacht hebben dat het een goed idee was als Ali B zou vertellen hoe hij het ervoer. Maar Ali kakelde een eind weg, en het ging hem allemaal om hemzelf.
Probeer je het nu ook voor jezelf goed te praten?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als er kinderen in het spel zijn, is stiekem neuken voor velen een veiliger optie. Het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.
Ben ik heel naïef als ik denk dat hij wel degelijk die grenzen ziet, maar er gewoon lak aan heeft in zijn geile buien?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat Ali B. zichzelf zo voor de gek kan houden, snap ik wel. Het verklaart meteen hoe het kan dat hij grenzen van anderen niet ziet en respecteert. Maar advocaten zijn berekenend, dus die zouden toch moeten weten dat ze beter voor een andere strategie kunnen kiezen? Of hij is van het script afgeweken, dat kan natuurlijk ook. Dat gekakel zou daarop kunnen wijzen.
Zij accepteerde het, omdat ze haar manager was. Kortom: om het geld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vreemdgaan met consent is wat anders dan als partner doen alsof je het niet ziet, omdat je de gevolgen niet wenst.
Vreemdgaan met consent is een open relatie, en dan zou AliB het nu niet zo erg vinden dat dit allemaal uitkomt, want dan zou ze al echt op de hoogte geweest zijn.
Ik weet ook niet zeker of jij sterft als je 5 liter water achter elkaar opdrinkt. Toch raad ik je ten strengste af het te doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kortom, je weet niet of ze het wist en je weet ook niet of ze het oké vond. En dat zijn twee verschillende dingen, zoals @:miss_sly aangeeft.
Zie de post van @Claudia_x hierboven: ze kwam er pas achter na de uitzending van BOOS.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zij accepteerde het, omdat ze haar manager was. Kortom: om het geld.
Dat is gewoon consent. Hij ging vreemd, zij dacht: dat mag hij doen.
Van @Lienekien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zie de post van @:Claudia_x hierboven: ze kwam er pas achter na de uitzending van BOOS.
Ali vertelde in de rechtszaal gisteren inderdaad dat hij na de BOOS uitzending moest vertellen dat hij vreemd was gegaan aan zijn gezin.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zie de post van @:Claudia_x hierboven: ze kwam er pas achter na de uitzending van BOOS.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, ik zie het. Excuus.quote:
Volgens Belleman is het dan ook opmerkelijk wat er nu gebeurt. Dat verhaal over blond zijn is des te opmerkelijker omdat Naomi een getinte huidskleur en kroeshaar heeft. Aan de andere kant: Naomi heeft wel verklaard dat ze indertijd door iemand op de fiets naar huis is gebracht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet dat ik nu in kamp Ali B zit, maar dit soort getuigen die nu ineens naar voren stappen na al die media-aandacht van gisteren vind ik ook wel twijfelachtig. Dan zou er dus blijkbaar ergens een blonde dame zijn die dezelfde avond verkracht/aangerand is als Naomi die tot nu toe zelf niet naar voren is gestapt...
Ok als dit het niveau wordt, is onze uitwisseling van posts wel klaar.quote:
Nogmaals het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kinderen worden er niet beter van hoor, als een van de ouders constant buiten de deur neukt en ze worden er ook niet per se slechter van als ouders uit elkaar gaan.
Het is ook wel prettig als je je kind(eren) leert om goed voor zichzelf te zorgen, zelfrespect te hebben en zich niet op te laten sluiten in een relatie waarin ze niet gelukkig zijn.
Ze ging met Ronnie Flex naar bed, hij vroeg of ze ook seks wilde met zijn vrienden. Dat wilde ze wel. Vervolgens begint Ali B haar te vingeren.quote:Ze was verliefd op een andere rapper, die haar vroeg om ook seks te hebben met zijn matties. "Die vraag deed pijn, maar ik deed 't." Ze wilde geen seks met #AliB, "maar opeens waren jouw vingers in mij."
Lees dan. Dit heeft Ali letterlijk gezegd:quote:
quote:Voor de rechter toont Ali B zich woensdag in Haarlem strijdbaar. Alle aantijgingen wijst hij af, hij neemt wel verantwoordelijkheid voor zijn buitenechtelijke affaires en avonturen. Wanneer hij daarover spreekt en het gaat over zijn drie zonen en zijn vrouw Breghje, breekt hij elke keer. ,,Ik zit met een vrouw die 20 jaar bedrogen is”, zegt hij voordat hij tientallen seconden stil blijft. Opnieuw de zakdoekjes. ,,Ik heb haar onrecht aangedaan. Ik heb niet alleen ontkend tegen haar, maar heb zelfs gezegd dat ze gek is. Zij is echt slachtoffer van alles.”
Duidelijk, is dat ook weer de wereld uit geholpen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ze wist het dus niet, tot de uitzending van BOOS, want daar sprak Ali gisteren zelf over:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)is-nee-ali~a7099dca/
Dat laatste lijkt me sowieso wel vaststaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik heel naïef als ik denk dat hij wel degelijk die grenzen ziet, maar er gewoon lak aan heeft in zijn geile buien?
Zo ging het niet. Ze was bezig met Flex en Ali kwam binnen en stak ongevraagd zijn vingers in haar vagina.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef britneycheers het volgende:
Ben ik de enige die het verhaal van Naomi vreemd vind?
[..]
Ze ging met Ronnie Flex naar bed, hij vroeg of ze ook seks wilde met zijn vrienden. Dat wilde ze wel. Vervolgens begint Ali B haar te vingeren.
Als ik het goed begrijp is Ali B ook een vriend van Flex?
En door deze gebeurtenis is zij in de prostitutie belandt?
Nee hoor, je bent de zoveelste in een lange rij van victimblamers.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef britneycheers het volgende:
Ben ik de enige die het verhaal van Naomi vreemd vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |