Van een Russische soldaat worden beide benen eraf geblazen met een FPV drone.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
Filmpje doet het hier niet (heb geen Twitter/X).
Zal ik maar alvast gaan hamsteren dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:05 schreef Perrin het volgende:
Als het Kremlin het ontkent dan weet je dat het waar is.
[ x ]
Nou ja, Oekrane loopt wel een risico. Zodra Steiner de aanval inzet zouden de Russen wel een kunnen doorbreken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:23 schreef oheng het volgende:
RIA: putin is bereid tot een staakt-het-vuren
... zodra Oekraine de Donbass, Kherson, Zaporizhia overhandigt...
Die beelden worden gedeeld op de bekende telegram groepen. Daar pikken weer mensen het op om op twitter te zetten. Je kan je beter af vragen waarom twitter deze beelden toestaat. Voor de rest heb ik wel erger voorbij zien komen dan deze waar je letterlijk en figuurlijk je anatomie les bij kon spijkeren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:15 schreef polderturk het volgende:
Vreselijke beelden.
Zulke videos zouden niet gedeeld moeten worden door Oekraners.
Of misschien geblurred ofzo.
https://x.com/clashreport(...)i1jBmwI0Rgqrt4Q&s=19
Zeker die oude Volvo modellen zijn een soort tanks en quasi onverwoestbaar. Dus op zich een prima vergelijkingquote:
Is Steiner in dit geval de Kadyrovites of de 155e marine brigade?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou ja, Oekrane loopt wel een risico. Zodra Steiner de aanval inzet zouden de Russen wel een kunnen doorbreken.
Dit soort informatie:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:00 schreef Ulx het volgende:
Ik vraag me af wat voor informatie hij krijgt voorgeschoteld.
Of hij snapt dat hij zichzelf in de problemen heeft gebracht. Elke dag dat Rusland vecht worden ze zwakker, en elke dag wordt Oekrane sterker. Hij heeft tijd nodig om de rest van de puinzooi van zijn beleid ook op te kunnen lossen. Maar kan alleen als er geen oorlog is. Dus dan maar zo'n aanbod doen en dan hopen dat er druk vanuit het westen komt op Oekrane om toch maar te gaan praten. En dan kan Poetin een wapenstilstand met de huidige frontlinies als winst verkopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Is Steiner in dit geval de Kadyrovites of de 155e marine brigade?
Wel typisch dat putin uitgerekend nu 180 graden draait en nu ineens wl wil praten met het "illegale nazi regime in Kyiv".
Hiermee geeft hij iig toe dat zijn strategische doelen, "denazificatie en demilitarisatie" onherroepelijk gefaald zijn.
begrijp het niet goed,quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:59 schreef Ulx het volgende:
Hij klinkt een beetje wanhopig. Ik zie geen reden om dat -cancelcultuur invoeren op sancties- te doen zolang Rusland ook maar n vierkante centimeter Oekrane bezet.
[ x ]
Hij ziet de macro economische cijfers natuurlijk ook wel. Hij ziet ook wel op de kaart dat het russische leger er jaren over doet om een paar kilometer vooruitgang te boeken. En terwijl het russische leger met telkens ouder spul moet werken, is het Oekrainsche leger juist vooruit in de tijd aan het gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of hij snapt dat hij zichzelf in de problemen heeft gebracht. Elke dag dat Rusland vecht worden ze zwakker, en elke dag wordt Oekrane sterker. Hij heeft tijd nodig om de rest van de puinzooi van zijn beleid ook op te kunnen lossen. Maar kan alleen als er geen oorlog is. Dus dan maar zo'n aanbod doen en dan hopen dat er druk vanuit het westen komt op Oekrane om toch maar te gaan praten. En dan kan Poetin een wapenstilstand met de huidige frontlinies als winst verkopen.
Maar daar trappen we niet meer in. Dat lukte hem in 2014, maar niet nog een keer.
Dat is wat de Kremlin en hun juichaapjes in het westen iedereen wilden doen geloven. Een simpele blik op de export cijfers van rusland leert al dat dat hilarisch dom is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
begrijp het niet goed,
die sancties hadden toch geen effect? 0 last hadden ze er van.
ze werden er zelfs sterker door.
toch?
Fun fact: al in 2003 maakte Putin territoriale claims op heel Oekrane.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:21 schreef Ulx het volgende:
En Poetin maakt duidelijk dat 'ontwapenen' en 'denazificeren' geen redenen waren Oekrane binnen te vallen. Dit voorstel bevestigt wat ik al sinds 2014 zeg: Het is gewoon doodordinaire landjepik.
Nee, is persoonlijk tegen jou gericht om je lastig te vallen op je rustige vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iemand enig idee waarom er net 10 straaljagers laag over m'n huis overkwamen (Frysln, net boven Drachten)? Zag er uit als F16's.
Zijn die voor Oekrane? Training?
Nee, er komen 250 Su-57's aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iemand enig idee waarom er net 10 straaljagers laag over m'n huis overkwamen (Frysln, net boven Drachten)? Zag er uit als F16's.
Zijn die voor Oekrane? Training?
Volgens mij zijn ze zich in het Kremlin te pletter geschrokken en doet dit behoorlijk pijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:59 schreef Ulx het volgende:
Hij klinkt een beetje wanhopig. Ik zie geen reden om dat -cancelcultuur invoeren op sancties- te doen zolang Rusland ook maar n vierkante centimeter Oekrane bezet.
[ x ]
Dat weet ik wel zeker. Hoe ga je dit stilhouden? Er is geen mogelijkheid dat mensen in Moskou en st Petersburg het niet zullen merken. Bedrijven en oligarchen gaan er ook last van krijgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zich in het Kremlin te pletter geschrokken en doet dit behoorlijk pijn.
Komt vast door de dienstplichtplannen van Duitsland.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:59 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee, is persoonlijk tegen jou gericht om je lastig te vallen op je rustige vrijdagmiddag.
Maar zonder gekheid, er vliegen hier heel wat militaire toestellen rond en ik heb ook ooit in het Westeinde van Leeuwarden gewoond met uitzicht op de vliegbasis maar het is wel even geleden dat ik 10 F16's in formatie zag vliegen. En nog steeds minder lawaai dan een F22 want dan trillen de kopjes in m'n keukenkastjequote:
Het voornaamste probleem is dat 1 van de weinig overgebleven sterke punten van rusland, de luchtmacht, nu vogelvrij is voor de extreem goedkope lange afstands drones. Op zijn minst dwingt dat rusland om hun luchtmacht basissen te verplaatsen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lijkt me weinig verandering.. de straaljagers waren al weg?
F22quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Maar zonder gekheid, er vliegen hier heel wat militaire toestellen rond en ik heb ook ooit in het Westeinde van Leeuwarden gewoond met uitzicht op de vliegbasis maar het is wel even geleden dat ik 10 F16's in formatie zag vliegen. En nog steeds minder lawaai dan een F22 want dan trillen de kopjes in m'n keukenkastje
Heeft de Friese Luchtmacht F-22 tegenwoordig?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
...En nog steeds minder lawaai dan een F22 want dan trillen de kopjes in m'n keukenkastje
F22???quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Maar zonder gekheid, er vliegen hier heel wat militaire toestellen rond en ik heb ook ooit in het Westeinde van Leeuwarden gewoond met uitzicht op de vliegbasis maar het is wel even geleden dat ik 10 F16's in formatie zag vliegen. En nog steeds minder lawaai dan een F22 want dan trillen de kopjes in m'n keukenkastje
Dat overigens wel inclusief opleiding, training en intern gebruik...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In Afghanistan was het zo'n 250000 kogels per kill voor de Amerikanen. Deze drone cijfers zijn dus al aardig goed hoor.
In andere woorden Rusland krijgt alles wat zij willen en Oekrane krijgt de middelvinger.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:23 schreef oheng het volgende:
RIA: putin is bereid tot een staakt-het-vuren
... zodra Oekraine de Donbass, Kherson, Zaporizhia overhandigt...
quote:
322Sqn LWD en 313Sqn VKL zijn nu voorzien, 312Sqn VKL moet ze nog krijgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het begin kwamen de F35's eerst naar Leeuwarden, pas veel later naar Volkel.
Momenteel hebben wij 24 actieve F16's en 33 F35's, waarvan er 8 permanent in de VS staan.
Dus 25 F35's in Nederland.
Je zou denken dat die inmiddels redelijk gelijk over Leeuwarden en Volkel verdeeld zijn.
Wellicht weet @:AchJa daar iets meer over.
Eigen schuld. Zij willen niet mee doen, zij willen dit zelfs dat dit officieel publiekelijk uitgesproken wordt, terwijl dat niet eens nodig was. Dit zijn de consequenties.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:25 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Verstandig. Ze doen niet mee met militaire steun voor Oekrane dus het lijkt me ook hun zaak niet.
Thanksquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
322Sqn LWD en 313Sqn VKL zijn nu voorzien, 312Sqn VKL moet ze nog krijgen.
Wat is intern gebruik los van trainingen? Teamkill?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat overigens wel inclusief opleiding, training en intern gebruik...
Het is dat de Russische content door alle beperkingen minder gedeeld wordt maar ook van die kant zijn er legio filmpjes met de meest gruwelijke beelden. Het heeft allemaal maar 1 doel en dat is je tegenstander demoraliseren, niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:15 schreef polderturk het volgende:
Vreselijke beelden.
Zulke videos zouden niet gedeeld moeten worden door Oekraners.
Of misschien geblurred ofzo.
https://x.com/clashreport(...)i1jBmwI0Rgqrt4Q&s=19
Team Deathmatchquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat is intern gebruik los van trainingen? Teamkill?
Het is het totale munitieverbruik. Dus ook voor homeland security, bewaking, etc. Ze hebben gewoon de complete munitieproductie/-verbruik gedeeld door het aantal geschatte dode terroristen... Het is dus een beetje een simplistisch verhaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:46 schreef BEFEM het volgende:
Wat is intern gebruik los van trainingen? Teamkill?
Ah zoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is het totale munitieverbruik. Dus ook voor homeland security, bewaking, etc. Ze hebben gewoon de complete munitieproductie/-verbruik gedeeld door het aantal geschatte dode terroristen... Het is dus een beetje een simplistisch verhaal.
Ik heb even niet scherp wat de stand van zaken atm is, ik bemoei me niet zo met OPS kant. Zal over twee weken (nu cursus) eens vragen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks
Hoeveel F35's heeft/krijgt elk squadron?
Heb jij voor je opleiding 100.000 kogels verschoten denk je?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat overigens wel inclusief opleiding, training en intern gebruik...
Neen, zit een stuk zuidelijker op een cursus.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Oh ja, F35.
Moest ff koffie drinken.
Jij zal die toestellen vandaag ook wel gezien of minimaal gehoord hebben?
n keer in m'n leven gezien en vooral gehoord, net zo'n indrukwekkend geluid als de Avro Vulcan bommenwerper uit de koude oorlog.quote:
Die heb ik jaren geleden mogen aanschouwen op Volkel, deed later ook een fly-overquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:04 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
n keer in m'n leven gezien en vooral gehoord, net zo'n indrukwekkend geluid als de Avro Vulcan bommenwerper uit de koude oorlog.
"Ik geef je de gewenste uitkomst, reken jij er even naar toe?"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is het totale munitieverbruik. Dus ook voor homeland security, bewaking, etc. Ze hebben gewoon de complete munitieproductie/-verbruik gedeeld door het aantal geschatte dode terroristen... Het is dus een beetje een simplistisch verhaal.
In Ushuaia in Argentini?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neen, zit een stuk zuidelijker op een cursus.
Ik heb 'm indertijd ook op Volkel zien en horen vliegen, inderdaad ontzettend indrukwekkend! Ik heb er in London in het RAF museum onder gestaan en dan wordt pas echt duidelijk hoe groot dat ding is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden mogen aanschouwen op Volkel, deed later ook een fly-over![]()
![]()
Een van de 2 overgebleven exemplaren was dat.
Zeer indrukwekkend toestel
Nee, maar de rekensom die ze gemaakt hebben is gewoon veel te simpel. Ik heb er wel dagen bijgehad dat ik tientallen kisten verschoten heb met de MAG danwel .50... En dan telt het hard op.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Heb jij voor je opleiding 100.000 kogels verschoten denk je?
Wel grappig dat je F22 zegt, want 35's zijn inderdaad luid. Een F22 full chat klinkt alsof de poorten van de hel openen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Oh ja, F35.
Moest ff koffie drinken.
Jij zal die toestellen vandaag ook wel gezien of minimaal gehoord hebben?
quote:Details emerge of security agreement between Ukraine, US to strengthen partnership
The agreement will be valid for 10 years from the moment of its signing
The President's Office published the full text of the security agreement between Ukraine and the United States, which was signed by the leaders of the two countries on June 13. The document contains provisions on military cooperation, development of the Ukrainian army, US assistance in Ukraine's implementation of reforms necessary for European and North Atlantic integration, etc.
Help in case of a repeated attack
In the event that Ukraine is again attacked by Russia or another country, Washington and Kyiv should immediately hold a meeting, preferably within 24 hours at the highest level.
By mutual agreement, decisions can be made on defense and deterrence measures in the economic, military or political spheres, in particular, it can be sanctions against the aggressor or export controls.
Een meer gedetailleerde versie van wat de veiligheidspact tussen Amerika en Oekrane inhoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Voorwerelds" is misschien wel de beste omschrijving van het geloei van de F-22.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wel grappig dat je F22 zegt, want 35's zijn inderdaad luid. Een F22 full chat klinkt alsof de poorten van de hel openen.
quote:Cars and houses submerged in severe flooding in Moscow
Roads left flooded and vehicles underwater in parts of the capital after heavy showers on Thursday, according to Russian media
Moscow has been hit by heavy rainfall, with dramatic footage apparently showing severe flooding in the Russian capital.
Videos shared on social media and reported on Russian media site Meduza appeared to show cars and buses submerged in water, with people wading through the waist-deep flooding in some areas.
Roads were flooded in the north of the city, flooding underground car parks and shopping centres, it added.
The heavy showers on Thursday triggered an “orange” weather warning for rain and “yellow” alert for thunderstorms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In Photos: Moscow Partially Flooded By Torrential Rainfall
Parts of Moscow were flooded due to heavy rainfall on Thursday, disrupting public transport and submerging cars and homes across the Russian capital.
The rains caused one of the city's rivers, the Yauza, to overflow near Aqueduct Park in northeastern Moscow.
Muscovites could be seen navigating through thigh-deep water, while ducks from the Yauza swam along pedestrian paths, local media reported.
In the Moscow suburb of Shchyolkovo, two people were reportedly killed by a fallen tree.
The Moscow region has been hit by three “abnormally” rainy days in a row, with some districts in the capital receiving nearly a month's worth of rain, the Phobos weather center said.
Here is a look at scenes from the flooding:
Moskou staat niet alleen maar figuurlijk onder water op het ogenblik zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad ja. Waar zijn de Kamov's?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:12 schreef Delenlill het volgende:
[ x ]
Ziet er altijd mooi uit. Heeft Rusland nog helicopters nabij het front? Want daar heb ik al meer dan een jaar niets over gehoord of gezien, nadat de een na de andere uitgeschakeld werd.
De nog niet vernietigde zijn onbruikbaar. Ze moeten van te ver komen omdat ze anders op de grond kunnen worden vernietigd. Dat kost veel meer brandstof, en dat geeft ze te weinig tijd om een missie uit te voeren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Waar zijn de Kamov's?
Lol, dat viel mij ook al op deze week. De enigen die ik heb gezien waren de heli's die boven de begraafplaats vlogen (hierboven gepost).quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:12 schreef Delenlill het volgende:
[ x ]
Heeft Rusland nog helicopters nabij het front? Want daar heb ik al meer dan een jaar niets over gehoord of gezien, nadat de een na de andere uitgeschakeld werd.
Als hij het voordeel niet kan zien, voor Amerika, met een winst van Oekrane in de oorlog dan is hij dommer dan ik dacht. En helaas heeft ook n van zijn grootste tegenstanders bij de republikeinen, de minderheidsleider mitch mcconnell, gisteren zijn ring gekust.quote:'If Ukraine wins, what will be the benefit?': Trump criticizes $60 billion aid law
According to Reuters, this happened at a meeting with Republican congressmen on Capitol Hill
Former US President Donald Trump has criticized the $60 billion aid package for Ukraine, which was delayed for over six months, as reported by Reuters.
This happened at a meeting with Republican congressmen on Capitol Hill.
They noted that Republican Representative Don Bacon said that Trump, criticizing this aid law, said: "If Ukraine wins, what will be the benefit?"
The 45th president of the United States also proposed to reduce the income tax in the United States and replace it with tariffs, and also advised Republicans in the House of Representatives not to promote a national ban on abortion and called on them to abandon intra-party squabbles that hinder their effective work.
In addition, as noted by reporters, Trump called Milwaukee, Wisconsin's largest city, "horrible", which could potentially alienate the city's residents, who will determine the outcome of the election.
US military support for Ukraine ran out at the end of 2023. Back in October 2023, US President Joe Biden submitted a request to Congress for the allocation of $106 billion, of which more than $61 billion was intended for Ukraine, mostly for the purchase of weapons from the United States.
The US Congress failed to vote on this aid package until April 2024, but on April 20 the House of Representatives finally adopted the bill.
Dan zijn ze er bijnaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef oheng het volgende:
[..]
Lol, dat viel mij ook al op deze week. De enigen die ik heb gezien waren de heli's die boven de begraafplaats vlogen (hierboven gepost).
Gewoon dit soort sites/fora/notams in de gaten houden: https://sgvolkel.nl/cms/index.phpquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
Is er eigenlijk ergens te vinden wat de vliegschema's zijn?
Ik woon hemelsbreed 14 kilometer van Volkel en zie ze (de F35's dan) regelmatig vliegen.
Maar wil wel eens op zo'n spotters plek staan kijken.
Maar om dan op een willekeurige dag en tijdstip te gaan is ook weer zoiets.
quote:By the end of the year, the EU will produce 1.7 million shells per year
The defense industry of the EU countries is actively increasing the production of ammunition and plans to match the number of shells fired by Russia by 2025.
Thierry Breton, EU Commissioner for the Internal Market, announced this.
The European Commissioner responsible for the defense industry spoke about the rapid growth in the production of artillery ammunition, which has already surpassed the volume of production in the United States.
“We have accelerated the production of ammunition. In March 2023, we were producing 500,000 shells a year in Europe and were already better than the Americans, who were producing only 300,000. But since then, we have doubled this capacity,” the Commissioner said.
According to Breton, the European Defense Fund is largely responsible for scaling up production, and Europe must continue to rearm in the coming years.
According to the official, due to rising tensions with Moscow, the EU should continue to increase defense purchases in line with possible threats.
“On January 24, we had a production capacity of one million shells per year. By the end of the year, we will have a production capacity of 1.7 million shells per year, and by 2025 we should reach 2.5 million shells per year. The production capacity is comparable to that of Russia,” Breton said.
1.7 miljoen voor het einde van het jaar, 2.5 miljoen voor eind 2025. Dat zijn mooie getallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Coca-Cola Quietly Seeks Trademark Renewal in Russia Amid Ongoing War and Previous Brand Withdrawal
The Coca-Cola Company, which suspended operations in Russia following the full-scale invasion of Ukraine, has filed new trademark applications in the country.
According to Meduza, citing Russian newspaper Vedomosti, The Coca-Cola Company submitted three separate applications for trademark registration with Russia’s Federal Service for Intellectual Property (Rospatent) in April 2024. The applications cover the company’s core brands: Coca-Cola, Sprite, and Fanta.
According to Russian law, trademarks could be terminated if they are not used for three years. Taking into account the fact that the Coca-Cola, Sprite, and Fanta brands were withdrawn from the market in 2022, their legal protection may be terminated early in 2025. Trademark expert Alina Akinshina, suggests Coca-Cola’s filings may be a way to maintain legal protection for their brands in Russia.
Zolang zij niet actief op de Russische markt aanwezig zijn begrijp ik dit wel. En het is niet zo dat Rusland zijn oorlogskoffer hiermee gespekt wordt. Zij willen gewoon hun naam en merk veiligstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, worden nog steeds gebruikt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:12 schreef Delenlill het volgende:
Ziet er altijd mooi uit. Heeft Rusland nog helicopters nabij het front? Want daar heb ik al meer dan een jaar niets over gehoord of gezien, nadat de een na de andere uitgeschakeld werd.
quote:TOS-1A Solntsepek rockets exploded in Shebekino – Russian media
Launching of rockets from TOS-1A Solntsepek. Photo from open sources
In the city of Shebekino, Belgorod region of the Russian Federation, ammunition for the TOS-1A Solntsepek heavy flamethrower system exploded the day before.
This was reported by the Russian Telegram channel Astra.
It is reported that as a result of these explosions, three Russian servicemen had been killed.
On the evening of Thursday, June 13, in the Russian city of Shebekino, which is located near the border with Ukraine, powerful explosions sounded and a fire broke out.
After that, local media wrote that a bomb could fall on the city, which the Russian plane was supposed to strike in the Kharkiv region, but for some reason it fell on the territory of Russia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ukraine returns bodies of 254 fallen soldiers
This time fallen defenders who fought in the Donetsk, Zaporizhzhia, and Luhansk sectors were repatriated
On June 14, Ukraine returned 254 fallen soldiers, reported the Coordination Headquarters for the Treatment of Prisoners of War.
Stay updated with the latest news by following us on X (Twitter)
The bodies of 221 defenders who fought on the Donetsk axis, 25 fallen soldiers from the Zaporizhzhia axis, four fallen defenders from the Luhansk axis, and four dead soldiers whose bodies were transferred from morgues in Russia were repatriated.
Ukrainian Defense Forces will transport the repatriated bodies and remains to designated government facilities, where law enforcement officials and forensic experts will identify the deceased.
After identification, the bodies will be handed over to the families of the fallen defenders for a dignified burial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |