Dat weet ik wel zeker. Hoe ga je dit stilhouden? Er is geen mogelijkheid dat mensen in Moskou en st Petersburg het niet zullen merken. Bedrijven en oligarchen gaan er ook last van krijgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zich in het Kremlin te pletter geschrokken en doet dit behoorlijk pijn.
Komt vast door de dienstplichtplannen van Duitsland.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:59 schreef Ulx het volgende:
Hij klinkt een beetje wanhopig. Ik zie geen reden om dat -cancelcultuur invoeren op sancties- te doen zolang Rusland ook maar één vierkante centimeter Oekraïne bezet.
[ x ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee, is persoonlijk tegen jou gericht om je lastig te vallen op je rustige vrijdagmiddag.
Maar zonder gekheid, er vliegen hier heel wat militaire toestellen rond en ik heb ook ooit in het Westeinde van Leeuwarden gewoond met uitzicht op de vliegbasis maar het is wel even geleden dat ik 10 F16's in formatie zag vliegen. En nog steeds minder lawaai dan een F22 want dan trillen de kopjes in m'n keukenkastjequote:
Het voornaamste probleem is dat 1 van de weinig overgebleven sterke punten van rusland, de luchtmacht, nu vogelvrij is voor de extreem goedkope lange afstands drones. Op zijn minst dwingt dat rusland om hun luchtmacht basissen te verplaatsen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lijkt me weinig verandering.. de straaljagers waren al weg?
F22quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Maar zonder gekheid, er vliegen hier heel wat militaire toestellen rond en ik heb ook ooit in het Westeinde van Leeuwarden gewoond met uitzicht op de vliegbasis maar het is wel even geleden dat ik 10 F16's in formatie zag vliegen. En nog steeds minder lawaai dan een F22 want dan trillen de kopjes in m'n keukenkastje
Heeft de Friese Luchtmacht F-22 tegenwoordig?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
...En nog steeds minder lawaai dan een F22 want dan trillen de kopjes in m'n keukenkastje
F22???quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Maar zonder gekheid, er vliegen hier heel wat militaire toestellen rond en ik heb ook ooit in het Westeinde van Leeuwarden gewoond met uitzicht op de vliegbasis maar het is wel even geleden dat ik 10 F16's in formatie zag vliegen. En nog steeds minder lawaai dan een F22 want dan trillen de kopjes in m'n keukenkastje
Dat overigens wel inclusief opleiding, training en intern gebruik...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In Afghanistan was het zo'n 250000 kogels per kill voor de Amerikanen. Deze drone cijfers zijn dus al aardig goed hoor.
In andere woorden Rusland krijgt alles wat zij willen en Oekraïne krijgt de middelvinger.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:23 schreef oheng het volgende:
RIA: putin is bereid tot een staakt-het-vuren
... zodra Oekraine de Donbass, Kherson, Zaporizhia overhandigt...
quote:
322Sqn LWD en 313Sqn VKL zijn nu voorzien, 312Sqn VKL moet ze nog krijgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het begin kwamen de F35's eerst naar Leeuwarden, pas veel later naar Volkel.
Momenteel hebben wij 24 actieve F16's en 33 F35's, waarvan er 8 permanent in de VS staan.
Dus 25 F35's in Nederland.
Je zou denken dat die inmiddels redelijk gelijk over Leeuwarden en Volkel verdeeld zijn.
Wellicht weet @:AchJa daar iets meer over.
Eigen schuld. Zij willen niet mee doen, zij willen dit zelfs dat dit officieel publiekelijk uitgesproken wordt, terwijl dat niet eens nodig was. Dit zijn de consequenties.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:25 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Verstandig. Ze doen niet mee met militaire steun voor Oekraïne dus het lijkt me ook hun zaak niet.
Thanksquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
322Sqn LWD en 313Sqn VKL zijn nu voorzien, 312Sqn VKL moet ze nog krijgen.
Wat is intern gebruik los van trainingen? Teamkill?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat overigens wel inclusief opleiding, training en intern gebruik...
Het is dat de Russische content door alle beperkingen minder gedeeld wordt maar ook van die kant zijn er legio filmpjes met de meest gruwelijke beelden. Het heeft allemaal maar 1 doel en dat is je tegenstander demoraliseren, niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:15 schreef polderturk het volgende:
Vreselijke beelden.
Zulke videos zouden niet gedeeld moeten worden door Oekraïners.
Of misschien geblurred ofzo.
https://x.com/clashreport(...)i1jBmwI0Rgqrt4Q&s=19
Team Deathmatchquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat is intern gebruik los van trainingen? Teamkill?
Het is het totale munitieverbruik. Dus ook voor homeland security, bewaking, etc. Ze hebben gewoon de complete munitieproductie/-verbruik gedeeld door het aantal geschatte dode terroristen... Het is dus een beetje een simplistisch verhaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:46 schreef BEFEM het volgende:
Wat is intern gebruik los van trainingen? Teamkill?
Ah zoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is het totale munitieverbruik. Dus ook voor homeland security, bewaking, etc. Ze hebben gewoon de complete munitieproductie/-verbruik gedeeld door het aantal geschatte dode terroristen... Het is dus een beetje een simplistisch verhaal.
Ik heb even niet scherp wat de stand van zaken atm is, ik bemoei me niet zo met OPS kant. Zal over twee weken (nu cursus) eens vragen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks
Hoeveel F35's heeft/krijgt elk squadron?
Heb jij voor je opleiding 100.000 kogels verschoten denk je?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat overigens wel inclusief opleiding, training en intern gebruik...
Neen, zit een stuk zuidelijker op een cursus.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Oh ja, F35.
Moest ff koffie drinken.
Jij zal die toestellen vandaag ook wel gezien of minimaal gehoord hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |