Nou:quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:21 schreef VoMy het volgende:
De namen die vandaag uitlekken zijn wel beter dan die van gisteren.
Ze krijgen maar 1 vraag zonder doorvraag. De ministers krijgen vooral zelf veel podium en het werkt op deze manier vooral als witwas.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dom van de SP. Daar kunnen ze juist lekker goedkoop scoren.
Vluchtelingen bekogelen in Ter Apel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat hij naar Griekenland vliegt om op werkbezoek te gaan bij pushbacks en ook persoonlijk even de handen uit de mouwen te steken.
Ik ook niet. Het is zeker geen domme man (i.i.g. geen Marco Kroon :-)). En heeft ook wel beleidskundige achtergronden op het departement. Waarschijnlijk de beste keuze die de BBB kan maken voor deze functie.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem een beetje gevolgd de afgelopen maanden omdat ik het fascinerend vind. Maar ik heb hem geen grote brokken zien maken in het parlement. Dat kan hij volgens mij van de andere kant van de tafel ook prima.
En mensen aansturen is natuurlijk een van de kerntaken van een officier.
Ik verwacht geen brokken, maar we gaan het zien.
Hier iig meer: https://embassies.info/ConsulateofHungaryinAmsterdamNetherlands#quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Oeps. Is dit een probleem of lacht men dit gewoon weg rond Nieuwspoort?
Die mossadagent zit er ook nog toch?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, Wilders heeft weer iemand gevonden die hij binnen 24 uur in moet trekken?
PVV: Israël op 1, Hongarije op 2, Nederland? op 3?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die mossadagent zit er ook nog toch?
Defensie moet voor heel wat miljarden wapentuig aanschaffen komende jaren, daarin kan veel fout gaanquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:25 schreef JamesLongstreet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is zeker geen domme man (i.i.g. geen Marco Kroon :-)). En heeft ook wel beleidskundige achtergronden op het departement. Waarschijnlijk de beste keuze die de BBB kan maken voor deze functie.
De keuze betreffende de onderzeeboten is al genomen, de F-35 zijn er al.
Weet jij hoe hij dan bij CU uitgekomen is? Duidelijker christelijker profile?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook nooit voor kiezen en hij daalt in mijn achting. Maar zoals ik al zei zijn er wel wat opties. Hij overschat zichzelf en zijn belangrijkheid, hij heeft een misplaatst gevoel van landsbelang. Hij zal Omtzigt, met wie hij al jaren goed om gaat en met wie hij zelfs tijdens de formatie nog contact had, ook niet willen laten vallen. Van huis uit was hij natuurlijk ook geen CU lid, maar CDA, dat brengt hem ook dichter bij Omtzigt.
En het onderwijsbeleid is natuurlijk niet het meest abjecte deel en onderwijs heeft wel altijd heel erg na aan zijn hart gelegen. Een beta op onderwijs is ook wel eens goed, wat dat betreft. Maar je bent als minister natuurlijk eigenlijk verantwoordelijk voor het hele kabinetsbeleid en dan snap ik echt niet dat je hier voor kiest.
Ja, dat is wel wat anders, van Markuszower was dat al bekend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die mossadagent zit er ook nog toch?
Hij verweet ooit mensen “dubbele loyaliteit”…quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat anders, van Markuszower was dat al bekend.
Geen idee wat ze hier verder mee gaan doen, dit werk doet die Beljaarts dus voor Hongarije: https://www.rijksoverheid(...)-een-honorair-consul.
Klinkt als iets waar Wilders eerder wel over gevallen was.
Weggelopen bij het CDA vanwege Rutte I. Hij was directeur van Technologiestichting STW en viel in de wetenschapswereld op terwijl hij ook kerkleider was (Evangelische kerk in Ermelo). Denk eigenlijk dat de CU hem benaderd heeft, want hij was tot hij kamerlid werd nooit politiek actief, ook niet in zijn tijd bij het CDA.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet jij hoe hij dan bij CU uitgekomen is? Duidelijker christelijker profile?
Dus je loopt weg bij het CDA vanwege de samenwerking met PVV en je gaat in een kabinet met de PVV? Benieuwd of hij hier nog vragen over krijgt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Weggelopen bij het CDA vanwege Rutte I. Hij was directeur van Technologiestichting STW en viel in de wetenschapswereld op terwijl hij ook kerkleider was (Evangelische kerk in Ermelo). Denk eigenlijk dat de CU hem benaderd heeft, want hij was tot hij kamerlid werd nooit politiek actief, ook niet in zijn tijd bij het CDA.
Hij zal vast geen te dunne winterjassen kopen oid, juist die aanschaf van wapens lijkt me iets waar hij uitermate geschikt voor is. Omdat hij ook weet wat een militair nodig heeft om het te gebruiken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Defensie moet voor heel wat miljarden wapentuig aanschaffen komende jaren, daarin kan veel fout gaan.
Stond ook gewoon in het Telegraafartikel..quote:
Ja, dat is het vreemde. Toen was hij dus feller tegen de PVV dan nu, of hij zet voor een ministerschap makkelijker zijn principes opzij.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:35 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dus je loopt weg bij het CDA vanwege de samenwerking met PVV en je gaat in een kabinet met de PVV? Benieuwd of hij hier nog vragen over krijgt.
Waarom zou dat een probleem zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Oeps. Is dit een probleem of lacht men dit gewoon weg rond Nieuwspoort?
Kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stond ook gewoon in het Telegraafartikel..
Viel mij ook op toen ik het daar las.
Natuurlijk niet. Zijn vrouw is Hongaarsquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat anders, van Markuszower was dat al bekend.
Geen idee wat ze hier verder mee gaan doen, dit werk doet die Beljaarts dus voor Hongarije: https://www.rijksoverheid(...)-een-honorair-consul.
Klinkt als iets waar Wilders eerder wel over gevallen was.
Christenunie'ers zijn vies madquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vindt zichzelf heel erg belangrijk of heeft een misplaatst gevoel van 'voor het landsbelang' (terwijl het voor het landsbelang beter is als dit kabinet niks voor elkaar krijgt).
Ik heb trouwens wel een gemengd gevoel: Bruins valt me erg tegen, maar aan de andere kant heb ik liever Bruins in de ministerraad dan de gemiddelde prutser die dit kabinet aan lijkt te trekken.
Ik stem geen PVV maar <insert hoop PVV gelul>quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Christenunie'ers zijn vies mad
Hebben bijna 8 jaar gekregen, de pvv indirect deels de grootste gemaakt en nog steeds geen idee waar het mis is gegaan
En nee ik stem niet op de pvv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |