Ja? En wat voor spektakel verwacht je dan?quote:
Minister die binnen een half jaar de deur uitvliegt?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja? En wat voor spektakel verwacht je dan?
Maar als de cijfers volgend jaar niet lager zijn dan komt hij voor het tribunaal voor misdaden tegen Nederland, toch?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:06 schreef TAmaru het volgende:
Ik hoor toch mooie namen voorbijkomen. Allemaal mensen met een schitterend profiel, niet alleen van de zijkant maar zelfs van vorenHoe dan ook, Gidi op Migratie lijkt me echt spektakel
Markuszower die uit moet leggen waarom Ter Apel weer vol ligt en waarom de asielinstroom niks minder wordt, dat levert dan misschien wel mooie beelden op.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minister die binnen een half jaar de deur uitvliegt?
Samen met de rest van dat kabinet. Lijkt me een realistische verwachting.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minister die binnen een half jaar de deur uitvliegt?
Wat fijn, eindelijk nog iemand die de beste generaal die de CSA ooit had kent.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef JamesLongstreet het volgende:
Ik
[..]
Ik had eerder David van Weel verwacht als Minister van Defensie gezien zijn CV. Maar ik denk dat dit voor Brekelmans een goede kans is. Daar gaat veel geld naartoe de komende jaren en ivm de oorlog in Oekraïne sta je er dan gauw goed op. Daar kan hij zich op profileren de komende jaren en zo de kroonprins van de VVD worden. Ik geef Yeşilgöz weinig kans om zo lang de VVD te kunnen leiden.
Over Tuinman ben ik minder enthousiast. Een militaire held, ja. Maar een goed paard, maakt nog geen goede ruiter (aldus Co Adriaanse).
Dat de Mossad persoonlijk in de gaten gaat houden wie hier binnenkomt!quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
De Mossad is een persoon? Ook weer bijzonder.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat de Mossad persoonlijk in de gaten gaat houden wie hier binnenkomt!
O, ja, tof, leuk. Zin in.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat de Mossad persoonlijk in de gaten gaat houden wie hier binnenkomt!
Zeker, én van Nederlandse afkomst.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat fijn, eindelijk nog iemand die de beste generaal die de CSA ooit had kent.
Dirck Stoffels Langestraat!quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:12 schreef JamesLongstreet het volgende:
[..]
Zeker, én van Nederlandse afkomst.
In het VK hebben ze daar een mooie oplossing voor, ministers zonder portefeuille. Hadden ze hier ook moeten doen maar helaas.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:12 schreef trein2000 het volgende:
“Voor drie van hen wordt een apart ministerie ingericht omdat een vicepremier zonder eigen ministerie niet kan.” NOS.
Welke stagiair heeft daar dienst?
Dat klopt. Maar die Tuinman zegt echt wel zinnige dingen. En de portefeuille van de staatssecretaris is meestal personeel en materieel. Dat kan hij volgens mij prima.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef JamesLongstreet het volgende:
Ik
[..]
Ik had eerder David van Weel verwacht als Minister van Defensie gezien zijn CV. Maar ik denk dat dit voor Brekelmans een goede kans is. Daar gaat veel geld naartoe de komende jaren en ivm de oorlog in Oekraïne sta je er dan gauw goed op. Daar kan hij zich op profileren de komende jaren en zo de kroonprins van de VVD worden. Ik geef Yeşilgöz weinig kans om zo lang de VVD te kunnen leiden.
Over Tuinman ben ik minder enthousiast. Een militaire held, ja. Maar een goed paard, maakt nog geen goede ruiter (aldus Co Adriaanse).
Het kan gewoon. Carola Schouten is het.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In het VK hebben ze daar een mooie oplossing voor, ministers zonder portefeuille. Hadden ze hier ook moeten doen maar helaas.
Nog nooit van onze huidige minister voor armoedebeleid, Schouten, gehoord, blijkbaar. Haal die stagiair maar weer weg bij politiek, laat hem maar weer over sport schrijven.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:12 schreef trein2000 het volgende:
“Voor drie van hen wordt een apart ministerie ingericht omdat een vicepremier zonder eigen ministerie niet kan.” NOS.
Welke stagiair heeft daar dienst?
Het is wat zonde van het belastinggeld maar het was een prima oplossing geweest in deze regering.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het kan gewoon. Carola Schouten is het.
Inderdaad. Ik ben blij dat hij geen minister is, maar een militair als staatssecretaris vind ik een prima idee.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar die Tuinman zegt echt wel zinnige dingen. En de portefeuille van de staatssecretaris is meestal personeel en materieel. Dat kan hij volgens mij prima.
Dom van de SP. Daar kunnen ze juist lekker goedkoop scoren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:53 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Hadden ze niet ingestemd met dit plan?
Ja, zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:30 schreef Hanca het volgende:
@:Janneke141: Bruins en Paul op onderwijs, dat had veel slechter kunnen gaan wat dat betreft.
Zeker en daarnaast heeft defensie een gehele afdeling om hem met de aanschaf te ondersteunen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar die Tuinman zegt echt wel zinnige dingen. En de portefeuille van de staatssecretaris is meestal personeel en materieel. Dat kan hij volgens mij prima.
Als oud-militair zeg ik nee. Maar goed, da's een hele andere discussie, we zien wel hoe hij het er vanaf brengt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben blij dat hij geen minister is, maar een militair als staatssecretaris vind ik een prima idee.
Ik heb hem een beetje gevolgd de afgelopen maanden omdat ik het fascinerend vind. Maar ik heb hem geen grote brokken zien maken in het parlement. Dat kan hij volgens mij van de andere kant van de tafel ook prima.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:18 schreef JamesLongstreet het volgende:
[..]
Zeker en daarnaast heeft defensie een gehele afdeling om hem met de aanschaf te ondersteunen.
Het is alleen dat hij toch ook die ambtenarij in zo'n departement (deels) moet aansturen en zich moet verantwoorden in de 2e Kamer.
Ik twijfel of hij daar heel handig in gaat zijn.
Dat hij naar Griekenland vliegt om op werkbezoek te gaan bij pushbacks en ook persoonlijk even de handen uit de mouwen te steken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |