Bedoel je de post met “alles door de lens van ras bekijken”?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je zag 'm net hier al in de draad.
Hahaha, schijt, toilet. Hahahaha!quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
schijtlollige sessie over toiletten
Dat je zo ver door bent geschoten in je intersectionele zienswijze dat het onbestaanbaar is dat mensen andere dan racistische motieven kunnen hebben om tegen A.A. te zijn is het summum van woke.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bedoel je de post met “alles door de lens van ras bekijken”?
Nee, dat doet bij mij nog steeds geen belletje rinkelen eerlijk gezegd.
Alhoewel de PVV momenteel veruit de grootste partij is en de vluchtelingen het grootste probleem volgens velen, wat ook een soort “alles door de lens van ras zien” is natuurlijk.
Ik heb ook geen idee waar al die woke lui steeds zitten die van alles zonder wetgeving of rechter kunnen bepalen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er gaan zelfs maanden voorbij dat ik geen enkel teken van woke zie of meemaak behalve, vreemd genoeg, hier waar ineens alles woke schijnt te zijn. Heel bijzonder.
Dat is Gloria Wekker en die regelt dat soort dingen per boek.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar al die woke lui steeds zitten die van alles zonder wetgeving of rechter kunnen bepalen.
Oh, ik dacht dat "wij", de users van POL (buiten de users waar dat niet op van toepassing is omdat die zich niet als zodanig zien) die lui zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar al die woke lui steeds zitten die van alles zonder wetgeving of rechter kunnen bepalen.
Ja die vrouw is nog machtiger dan Klaus Schwab. Ze schrijft wat op, en *floeps* het is een regel waaraan iedereen zich houdt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:57 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Dat is Gloria Wekker en die regelt dat soort dingen per boek.
Dan moet links eerst regeren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Links moet meer opkomen voor de kwetsbare binnen de maatschappij die onder al die jaren rechts zijn genaaid, beter betaalbare zorg, goedkopere boodschappen en betaalbare woningen en energie, de echte rijken laten betalen, niet de middeninkomens
Schwab ken ik tenminste nog, heb ik wel eens wat van gelezen...Wekker ken ik alleen uit de werken van een bepaalde user hier.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja die vrouw is nog machtiger dan Klaus Schwab. Ze schrijft wat op, en *floeps* het is een regel waaraan iedereen zich houdt.
Misschien wordt het op die manier duidelijk dat je gruwelijk veel energie steekt in iemand die zo relevant is als een zandkorrel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Affijn, het theehuis is open zie ik.
Ja, want anders word je gecanceld en ben je een racist en dat wil niemand, dus ja, dan maar hevig wokemasteren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja die vrouw is nog machtiger dan Klaus Schwab. Ze schrijft wat op, en *floeps* het is een regel waaraan iedereen zich houdt.
Inderdaad, dat een of ander vaag iemand op Twitter iets dat je doet racistisch vind. Dat is toch echt het aller aller ergste wat je kan overkomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:02 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja, want anders word je gecanceld en ben je een racist en dat wil niemand, dus ja, dan maar hevig wokemasteren.
Die denkbeelden niet. Getuige deze draad zelf.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien wordt het op die manier duidelijk dat je gruwelijk veel energie steekt in iemand die zo relevant is als een zandkorrel.
Ah, nu hoor ik schijnbaar ook bij de woke trein.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je zo ver door bent geschoten in je intersectionele zienswijze dat het onbestaanbaar is dat mensen andere dan racistische motieven kunnen hebben om tegen A.A. te zijn is het summum van woke.
Dan zijn er ineens types als Sowell en Thomas waar je nog nooit van gehoord hebt, en stort heel dat simplistisch bouwpakket van goedkope pathos in elkaar.
En joh... meen je dat, dat de PVV dat doet? Dat heb ik dan ook pas twaalfduizend keer gezegd: dat die woke fixatie op ras van dezelfde orde is als die van de good ol' racisten. Alles door de lens van ras bekijken. De schedelmeters. Die ik overigens op fok al jaren bestrijd en bestreden heb. Kreeg toen nog volop likes van bepaalde lieden de me thans anathema hebben verklaard. Maar je bent consequent of je bent dat niet.
Je weet dat ik daar reageer op een post van Tijger en dat ik niet zelf ben begonnen over A.A.?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, nu hoor ik schijnbaar ook bij de woke trein.
Maar sorry hoor, volgens mij zit jij behoorlijk in je eigen fuik. Wat is in hemelsnaam affirmative action en wie zijn genoemde personen inderdaad?
Over het importeren van Amerikaanse begrippen gesproken.
Mocht je bedoelen dat er blanke mensen zijn die doorschieten in hun diversiteitsdenken zoals Sunny Bergman (geloof ik?) dat ontken ik niet.
Ik vraag me alleen af of die normen en waarden die zij uitdragen nu zo’n enorme impact hebben op ons dagelijks leven. Ik denk het niet eerlijk gezegd. Ik merk er vrij weinig van.
Jawel, de enige plek waar ik de denkbeelden van Gloria Wekker tegenkom is hier op dit forum. Sowieso haalde haar partij wel nul zetels bij de verkiezingen. Zo relevant zijn die denkbeelden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die denkbeelden niet. Getuige deze draad zelf.
Maar het is water naar de zee dragen; zodra het 'humor-uurtje' aanbreekt weet ik dat er voorlopig weer geen zinnige, inhoudelijke bijdrage zal verschijnen. Er is in ieder geval weer met racisme gegooid, dus de target is gehaald.
Geniet ervan! Tijd voor een Jack Daniels (ik drink geen thee) en een sigaar.
Maar ga je er ook nog inhoudelijk op in? Want ik ben nu precies 0,0 wijzer over je precieze bezwaren en hoe deze je dagelijks leven beïnvloeden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar reageer op een post van Tijger en dat ik niet zelf ben begonnen over A.A.?
Proost.
Reeds gedaan. En niet alleen vandaag.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ga je er ook nog inhoudelijk op in? Want ik ben nu precies 0,0 wijzer over je precieze bezwaren en hoe deze je dagelijks leven beïnvloeden.
Omdat je nooit daadwerkelijk concreet wordt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reeds gedaan. En niet alleen vandaag.
Dat dat vervolgens nog leidde tot allerlei denkbeelden over mij ("problemen met homohuwelijk", "problemen met euthanasie", "conservatief") doet me afvragen in hoeverre je leest en in hoeverre je vraag oprecht is.
Oh mijn goedheid...quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat je nooit daadwerkelijk concreet wordt.
Zucht, je helpt ook niet echt hé…..quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh mijn goedheid...
Nee, inderdaad, ik heb nooit concreet gesteld dat ik voor absolute en radicale gelijkwaardigheid tussen man en vrouw ben, voor rechten van homoseksuelen, geen bezwaren heb tegen euthanasie of abortus; nooit heb ik concreet gesteld dat het beoordelen van mensen op basis van vaststaande eigenschappen i.p.v. gedrag en karakter weerzinwekkend is, of dat nu geschiedt door schedelmeters of de woke-brigade, nooit concreet gesteld dat ik pal sta voor de verzorgingsstaat en de door werknemers verworven rechten...
Echt. De groeten.
En dat is dan weer de schuld van links en immigranten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, guur rechts gaat het eerst nog meer verknallen voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |