Klopt, waarna ik zei dat ze dat gewoon doen. Zonder veel effect, want zowat alles de schuld geven aan immigranten is nu populair.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb ook al eerder aangegeven wat links wel zou moeten doen,
Nee, dat hebben ze niet gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, waarna ik zei dat ze dat gewoon doen. Zonder veel effect, want zowat alles de schuld geven aan immigranten is nu populair.
Nee da posts van types als Tamaru en EmptyBox. Die komen allerlei aanvallen vol stierenschijt posten waar tegen progressieven zich dan mogen verdedigen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verdedigen?
Opnieuw, zie posts 25 en 27.
Vertel me vervolgens hoe deze a ) inhoudsloos en b) verdedigend zijn.
Die zijn er toch al, die noemen iedereen gewoon 'racist'.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee da posts van types als Tamaru en EmptyBox. Die komen allerlei aanvallen vol stierenschijt posten waar tegen progressieven zich dan mogen verdedigen.
Tijd dat aan progressieve zijde ook een paar van dat soort lui worden ingehuurd (natuurlijk wel geheel in het geniep) om populisten ter vermoeien.
Dat is in het geval van rechtspopulisten doorgaans gewoon waar, dus dat voegt nog niet genoeg toe.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zijn er toch al, die noemen iedereen gewoon 'racist'.
Mensen die het afschaffen van affirmative action toejuichen zie ik wel als racisten, jij niet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zijn er toch al, die noemen iedereen gewoon 'racist'.
Smerige racisten danquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is in het geval van rechtspopulisten doorgaans gewoon waar, dus dat voegt nog niet genoeg toe.
Ik zou Thomas Sowell geen racist noemen nee.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mensen die het afschaffen van affirmative action toejuichen zie ik wel als racisten, jij niet?
Maar jij juichte dat eerder deze week volmondig toe. Of had je niet door dat jouw zo bejubelde anti-DEI wetgeving vooral bedoeld is om affirmative action af te schaffen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou Thomas Sowell geen racist noemen nee.
Niet dat ik Sowell verder onderschrijf, maar het idee dat kritiek op Affirmative Action per definitie racistisch is is dus precies dat duale denken waar ik het over heb. Sowell heeft libertarische grieven jegens A.A.
Een David Duke dan weer wel, aangezien hij zich puur baseert op ras.
Daar is DEI helemaal niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar jij juichte dat eerder deze week volmondig toe. Of had je niet door dat jouw zo bejubelde anti-DEI wetgeving vooral bedoeld is om affirmative action af te schaffen?
Mischien moet jij eens ophouden met anderen de maat te nemen als je zelf dit soort zaken volmondig steunt want blijkbaar wist je dus niet hoe het gebruikt word terwijl je er altijd zo prat op gaat dat jij wel weet waar je over praat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is DEI helemaal niet voor bedoeld.
En kritiek op DEI is dus ook niet per definitie gebaseerd op raciale gronden, zie Sowell.
Mag ik daar verder uit aannemen dat je mij een racist noemt?
Welke zaken steun ik, precies?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet jij eens ophouden met anderen de maat te nemen als je zelf dit soort zaken volmondig steunt want blijkbaar wist je dus niet hoe het gebruikt word terwijl je er altijd zo prat op gaat dat jij wel weet waar je over praat.
Ik noem jou helemaal niets. Ik geef alleen aan dat je blijkbaar zelf niet zo goed doorhebt waar je volmondig achter staat.
In jouw praktijk wel dan?quote:
Ja? Heb jij gescheiden toiletten thuis?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Er gaan dagen voorbij dat ik niet geconfronteerd wordt met lhbti-gerelateerde zaken, genderneutrale toiletten
Er gaan zelfs maanden voorbij dat ik geen enkel teken van woke zie of meemaak behalve, vreemd genoeg, hier waar ineens alles woke schijnt te zijn. Heel bijzonder.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In jouw praktijk wel dan?
In mijn beleving worden we niet bepaald doodgegooid met “woke invloeden” in de dagelijkse praktijk hoor.
Er gaan dagen voorbij dat ik niet geconfronteerd wordt met lhbti-gerelateerde zaken, genderneutrale toiletten of andere zaken die onder woke geschaard worden.
Hooguit zie ik weleens een regenboogvlag, maar daar vind ik niks mis mee, en om je daar nou zo druk over te maken?
Gescheiden toiletten thuisquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja? Heb jij gescheiden toiletten thuis?
Chic.
Je eigen totaal onzinnige bijdrage alhier m.b.t. DEI en Affirmative Action heeft er alle kenmerken van: vooral alles door die lens van ras bekijken, en vooral negeren dat mensen, waaronder eerder aangehaalde Thomas Sowell, helemaal niet vanuit racistische denkbeelden problemen kunnen hebben met het concept van A.A.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er gaan zelfs maanden voorbij dat ik geen enkel teken van woke zie of meemaak behalve, vreemd genoeg, hier waar ineens alles woke schijnt te zien. Heel bijzonder.
Grapje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gescheiden toiletten thuis
Maar ik heb het over publieke ruimtes uiteraard.
Genderneutrale toiletten zijn hardstikke woke, man! Je moet nu je progressieve man card inleveren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gescheiden toiletten thuis
Maar ik heb het over publieke ruimtes uiteraard.
Oh ja, het kwartje valt nu pas.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:35 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Grapje.
Ik vind die ophef over genderneutrale toiletten altijd wel grappig omdat iedereen dat thuis allang heeft.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er gaan zelfs maanden voorbij dat ik geen enkel teken van woke zie of meemaak behalve, vreemd genoeg, hier waar ineens alles woke schijnt te zijn. Heel bijzonder.
Zolang dat een universum is waar men andere mensen geen gruwelijke ellende, pijn en leed toewenst, aan mee wil helpen zelfs, omdat politieke denkbeelden niet bevallen, lijkt me het daar alsnog beter toeven.quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw antwoord op mijn reactie.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang dat een universum is waar men andere mensen geen gruwelijke ellende, pijn en leed toewenst, aan mee wil helpen zelfs, omdat politieke denkbeelden niet bevallen, lijkt me het daar alsnog beter toeven.
En gezien de bijdragen van afgelopen half uur, is het daar ook inhoudelijk allemaal wat degelijker.
Je zag 'm net hier al in de draad.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw antwoord op mijn reactie.
Want ik zie het echt niet, die overheersing van woke in ons dagelijks leven.
Het is dat jij me dagelijks op de hoogte houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |