Ik had het niet over Ali B hier maar over dat andere geval. En om aan te randen of seksueel te intimideren hoef je geen man te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ok, alleen maagdelijke meisjes van 19 kunnen slachtoffer zijn van seksueel misbruik. En als je niet de bosjes ingetrokken wordt, valt het allemaal wel mee.
[..]
Een man kan iemand penetreren, dat is voor een vrouw natuurlijk al anders.
[..]
Een vrouw kan in jouw ogen een slettebak zijn, maar dat betekent niet dat ze dan maar met iedereen seks moet hebben.
[..]
Ik heb niet het idee dat Ali B. zomaar beschuldigd wordt.
En die 'verkrachting' is dan dat die derde man er gewoon bij mocht staan en in de heat of the moment ook zijn penis in de vrouw stak, wat ze achteraf niet wilde....quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
Al dit commentaar op vrouwen is juist precies waarom vrouwen bang zijn om aangifte te doen.
Want ga je met twee mannen vrijwillig naar bed, en wordt je door een derde verkracht, dan is het blijkbaar jouw fout.
Dit topic gaat over Ali B. laten we het daar dus over hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik had het niet over Ali B hier maar over dat andere geval.
Dat zeg ik ook niet.quote:En om aan te randen of seksueel te intimideren hoef je geen man te zijn.
Ik vind dat het helemaal geen gekke gedachte, ook al weet ik dat je dit post omdat je oproer wil veroorzaken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:26 schreef DrDentz het volgende:
Dus Ali B is eigenlijk het slachtoffer 🥲
Maar dat was een civiel proces, toch wel wat anders.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Donald Trump, die veroordeeld wordt omdat een vrouw, zonder enig bewijs, zegt dat ze de seks 20 jaar geleden achteraf toch niet helemaal ok vond.
Als je veel seks hebt kun je niet meer aangerand/verkracht worden?quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:30 schreef Kuhn het volgende:
Op 1 avond met 3 mensen seks gehad en dan hierover klagen. Jezus wat een hoer.
Ik zou niet weten wat het ertoe doet of een vrouw 0, 1, 3 of 100 bedpartners heeft gehad die avond. Dat is voor mij geen context die ertoe doet in deze.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:37 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat eerste dan? Ook dat is gewoon goor mijn inziens. Maar in deze rechtszaak moet je wel echt de context meenemen.
Natuurlijk wel....quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het ertoe doet of een vrouw 0, 1, 3 of 100 bedpartners heeft gehad die avond. Dat is voor mij geen context die ertoe doet in deze.
Die dame op de achtergrond zie ik weleens op tv. Vroeger werden de beste advocaten ineens tv-persoonlijkheden. Is dat tegenwoordig andersom of kan zij best een beetje advoceren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:41 schreef luxerobots het volgende:
Hier een filmpje waarbij Ali al wat te zeggen heeft.
https://www.bndestem.nl/b(...)itgespeeld~a7099dca/
Rechters kijken daar gelukkig wel naar. Hier zijn ze volkomen doorgeslagen en is enige schuldontkrachtende context aandragen gelijk aan vrouwenhaat en victim-blaming.quote:
Dat zegt meer over jouw kijk op hoe de rechtspraak zou moeten werken.quote:
Ze hangt permanent bij shownieuws rond........quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:45 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die dame op de achtergrond zie ik weleens op tv. Vroeger werden de beste advocaten ineens tv-persoonlijkheden. Is dat tegenwoordig andersom of kan zij best een beetje advoceren?
Wat een vergelijking hahaha.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw kijk op hoe de rechtspraak zou moeten werken.
De vergelijking makend, jij vind dan neem ik aan ook dat als iemand een verkeersovertreding begaat dat het dan uitmaakt of hij die avond een afstand van 1 of 100 kilometer heeft gereden? Dat je dan iemand doodrijdt binnen de eerste kilometer dat dat minder ernstig is dan in de 100e kilometer? Dat idee?
Absoluut. Ik zou niet weten waarom niet. In alle gevallen dienen beide partijen het eens te zijn over de situatie die ontstaat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je zo dom? Als een vrouw op een seksfeest zich door 100 mannen laat penetreren en dan naar de rechter gaat dat ze man 54 eigenlijk toch niet wilde, moet de rechter die man dan jarenlang in het gevang gooien en met een strafblad zijn leven verwoesten?
Het is precies wat je zelf hebt gezegd, maar dan in een andere context.quote:
Hier in deze zaak gaat het om dat deze dame met een andere mannen een op een naar bepaalde slaapkamers gaan. Waarom vergelijk je het met een orgie? Is toch raar om je vingers in een kut te stoppen van een dame terwijl die seks heeft met een andere man?quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je zo dom? Als een vrouw op een seksfeest zich door 100 mannen laat penetreren en dan naar de rechter gaat dat ze man 54 eigenlijk toch niet wilde, moet de rechter die man dan jarenlang in het gevang gooien en met een strafblad zijn leven verwoesten?
Het is sowieso al raar dat jej daar gewoon aanwezig kan zijn vind ik..quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier in deze zaak gaat het om dat deze dame met een andere mannen een op een naar bepaalde slaapkamers gaan. Waarom vergelijk je het met een orgie? Is toch raar om je vingers in een kut te stoppen van een dame terwijl die seks heeft met een andere man?
quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier in deze zaak gaat het om dat deze dame met een andere mannen een op een naar bepaalde slaapkamers gaan. Waarom vergelijk je het met een orgie? Is toch raar om je vingers in een kut te stoppen van een dame terwijl die seks heeft met een andere man?
Die ‘voor jou gewoon met toestemming was’. En voor de ander niet. Mafkees 😂quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
het zijn in ieder geval geen maagdelijke meisjes van 19 die onderweg naar huis de bosjes ingetrokken worden. Ik vind dat in dit soort gevallen vaak met 2 maten gemeten wordt. Net als die vrouwen die een pizza-bezorger, die tootaal niet uit was op seks, naar binnen trokken. Die kregen praktisch geen straf.
En deze mannen, die een overduidelijke slettebak penetreerden, waarvan ze eigenlijk een van de twee toch niet wilde, die krijgen anderhalf jaar....
Het lijkt allemaal zo deugzaam om 'me too' acher die vrouwen te staan, totdat je zelf een keer beschuldigd wordt van verkrachting in een situatie die voor jou gewoon met toestemming iwas.
Klinkt vooral dat hij het er moeilijk mee heeft dat hij zijn vrouw bedrogen heeft. Dat hij meerdere vrouwen verkracht of aangerand heeft is dan weer niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:35 schreef capricia het volgende:
Beelden van Ali in de rechtszaal.
Hij heeft het er maar moeilijk mee.
https://www.rtl.nl/boulev(...)ijdens-statement-het
Ali B. ging toch naar binnen bij die slaapkamer terwijl hij wist dat twee mensen bezig waren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is sowieso al raar dat jej daar gewoon aanwezig kan zijn vind ik..
Effe die vingers door de natte oester halen, geen probleem Ali B, die leipe mocro flavor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ali B. ging toch naar binnen bij die slaapkamer terwijl hij wist dat twee mensen bezig waren.
In het geval waar ik het over heb wordt de andere man (die dus wel met expliciete toestemming penetreerde), ook tot anderhalf jaar gevangenisstraf veroordeeld. Omdat die andere man geen toestemming vroeg!quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:53 schreef prunus het volgende:
[..]
Die ‘voor jou gewoon met toestemming was’. En voor de ander niet. Mafkees 😂
Ongelooflijk dat al die berichten van de vrouwen voor hoer of slet uitschelden gewoon blijven staan hier.
De manier van posten zegt toch genoeg, hij begint niet voor niets met een poging om op de man te spelen met opmerkingen als "ben je dom".quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Schelden lijkt me sowieso niet netjes maar mocht vrijspraak volgen dan lijkt enige rehabilitatie me wel op zijn plaats. Of je die vrouwen dan vol moet schelden lijkt me inderdaad niet, je mag wel iets vinden van hoe ze het hebben aangepakt en waarom ze er toch voor gekozen hebben deze route te nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:53 schreef prunus het volgende:
[..]
Die ‘voor jou gewoon met toestemming was’. En voor de ander niet. Mafkees 😂
Ongelooflijk dat al die berichten van de vrouwen voor hoer of slet uitschelden gewoon blijven staan hier.
Is hij al veroordeeld???quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klinkt vooral dat hij het er moeilijk mee heeft dat hij zijn vrouw bedrogen heeft. Dat hij meerdere vrouwen verkracht of aangerand heeft is dan weer niet zo'n probleem.
Ja? Dat vind je leuk? Zeker nu er nog helemaal niet vast staat of hij schuldig of onschuldig is? En je vind het zo leuk dat je vaker zou willen dat vrouwen (mogelijk) aangerand of verkracht worden zodat we in de rechtszaal vaker jankende mannen kunnen bekijken?quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali janken in de rechtszaal![]()
![]()
![]()
Daar willen we meer van
We kunnen denk ik nog wel wat wokeness gebruiken als je leest van sommige mensen online dat dames schijnbaar niet meer aangerand of verkracht kunnen worden als ze die avond ook seks hebben gehad met andere mannen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De manier van posten zegt toch genoeg, hij begint niet voor niets met een poging om op de man te spelen met opmerkingen als "ben je dom".
Het geeft overigens ook gelijk een ander deel van het hele probleem aan. Los van de woke en systeem problemen waar ik het eerder over had. De manier hoe sommige mensen met anderen omgaan is walgelijk. Natuurlijk is het raar wat er geschertst wordt (los van of het waar is, dat kan ik niet beoordelen vanaf hier), je hebt met je tengels van een ander persoon af te blijven wat mij betreft. Altijd. Tenzij de andere persoon hiermee akkoord gaat.
Ja, ik vind het een rare keuze voor advocaat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze hangt permanent bij shownieuws rond........
Ik zie een hoop tweets van haar voorbij komen waar ik me van afvraag wat de telegraaf daar van vind?quote:
vindtquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zie een hoop tweets van haar voorbij komen waar ik me van afvraag wat de telegraaf daar van vind?
Vroeger deed ze feitelijk verslag en soms wat vragen beantwoorden, nu dwingt ze haar volgers op een bepaalde wijze te denken en beïnvloed ze ons.
Op dit type avonden of feestjes delen mannen wel vaker dezelfde vrouw. Geen idee of Ali dacht dat hij ook welkom was.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ali B. ging toch naar binnen bij die slaapkamer terwijl hij wist dat twee mensen bezig waren.
Ik zou dat gezond verstand willen noemen, woke is voor mij echt een doorgeschoten situatie geworden waarbij alles tot 5 miljoen jaar geleden ineens onder een vergrootglas wordt genomen en nog bestraft moet worden volgens sommigen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
We kunnen denk ik nog wel wat wokeness gebruiken als je leest van sommige mensen online dat dames schijnbaar niet meer aangerand of verkracht kunnen worden als ze die avond ook seks hebben gehad met andere mannen.
Zeker op dit soort feestjes.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:03 schreef Montagui het volgende:
Sommige mannen denken dat een vrouw, als ze seksuele handelingen verricht bij iemand die niet haar vaste partner is, free game is voor alle mannen die wel wat van haar willen. Want "als ze het met hem doet, waarom zou ik dan niet ook dat recht hebben?" Ze zien vrouwen als een gebruiksvoorwerp.
'Die vrouw doet het met alle mannen. Ik ben aan de beurt.'
Geboren in NL, zou je niet zeggen..quote:
https://x.com/AranBade/st(...)YxjOVPxRLGZPEfA&s=19quote:De rechtbank: 'Begrijpt u dat u een machtspositie heeft?' Ali zegt: 'Artiesten zijn kwetsbaar. Ik moet juist voorzichtig zijn, omdat ik een gezin heb en ze kunnen het straks ook tegen me gebruiken als ik met een meisje ga. Dat ik genaaid wordt door de kwetsbaarheid die ik geef.'
De rechtbank: Is dat niet een risico als u vreemd gaat? Ali: Dat is zeker een interessante waar ik reportages voor wil ga maken. Rechtbank: Geeft u eens normaal antwoord? Ali: 'Ja dat risico neem ik, maar dat geeft wel aan dat je je kwetsbaar voelt en niet machtig.'
Die viel mij ook al op.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Krijgt hij ook een onderzoek naar zijn mentale gesteldheid?
Er mist wel wat zelfreflectie bij hem en hij duikt direct de slachtofferrol in. Ook weinig empatisch, behalve dan naar zichzelf. Manipulatief. Ziet vooral de problemen voor zichzelf, ipv anderen. Komt wat narcistisch over.
Ali komt uit een vreemde wereld waar dit soort dingen de norm zijn. Die heeft geleerd van ome Marco en is hier bij 100 meisjes mee weggekomen en nu ineens wordt er moeilijk gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er mist wel wat zelfreflectie bij hem en hij duikt direct de slachtofferrol in. Ook weinig empatisch, behalve dan naar zichzelf. Manipulatief. Ziet vooral de problemen voor zichzelf, ipv anderen. Komt wat narcistisch over.
Op basis van 1 verklaring waarbij die zelf zegt dat die het zich überhaupt niet kan herinneren. Gelukkig werkt het niet zo, ik zou ook vrij narcistisch overkomen als ik van iets verdacht wordt wat ik me überhaupt niet kan herinneren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
In Frans (senior) we trust.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:12 schreef Momo het volgende:
Zo te zien lijkt het wel redelijk genormaliseerd om buiten je huwelijk seks te hebben in het BN-er wereldje.
Ik dacht dat die twee al gescheiden waren, woonde ze niet al ergens anders?quote:Ali B spreekt over zijn vrouw Breghje en barst weer in tranen uit. "Ik zit met een vrouw die twintig jaar bedrogen is", zegt hij. "Ik heb haar onrecht aangedaan. Ik heb het niet alleen ontkend, maar ook gezegd dat ze gek was."
Ja dat geeft hij dus gewoon toe. Of ie dat zelf doorheeft betwijfel ik. Is duidelijk geen heel helder licht.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:12 schreef Momo het volgende:
Zo te zien lijkt het wel redelijk genormaliseerd om buiten je huwelijk seks te hebben in het BN-er wereldje.
Nee hij heeft een tijd in de zandbak gewoond, zij gewoon nog steeds in hun huis in Almere voor zover ik weet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die twee al gescheiden waren, woonde ze niet al ergens anders?
Nog even en Yvon Coldeweijer heeft geen werk meer.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:12 schreef Momo het volgende:
Het klopt toch wat hij zegt, in de huidige wereld staat elke scheet volgende week in de story. De positie van een vreemdgaande bekende Nederland is eerder zwak dan sterk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
https://x.com/AranBade/st(...)YxjOVPxRLGZPEfA&s=19
Die spoort echt niet.
In tegenstelling tot België is vreemdgaan geen strafbaar feit in Nederland.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:12 schreef Momo het volgende:
wat een calimero weerquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het klopt toch wat hij zegt, in de huidige wereld staat elke scheet volgende week in de story. De positie van een vreemdgaande bekende Nederland is eerder zwak dan sterk.
Dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In tegenstelling tot België is vreemdgaan geen strafbaar feit in Nederland.
Dat is iets tussen hem en Brechtje, niet voor de rechter.
Dat is het risico van vreemdgaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het klopt toch wat hij zegt, in de huidige wereld staat elke scheet volgende week in de story. De positie van een vreemdgaande bekende Nederland is eerder zwak dan sterk.
België ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan weer over? Ik zeg toch nergens dat de rechter hem daarvoor moet veroordelen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het geeft wel aan wat voor type man hij is. Context.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is een wettelijke verplichting in België, niet een strafbaar feit. De strafbaarheid is er ergens in de jaren '80 uitgesloopt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jazeker wel, in België is het strafbaar. Je kunt zelfs je echtgenoot laten betrappen door een deurwaarder.quote:
Slutshaming is niet ok, niet als het een vrouw betreft die seks heeft met jan en alleman op een avond en niet als een man vreemdgaat met jan en alleman.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:20 schreef capricia het volgende:
Hij had ook gewoon niet kunnen vreemdgaan. Had hij zich nu ook geen slachtoffer hoeven voelen.
[ x ]
quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ah dus volgens Dhr Bouali kun je met een sekswerker doen en laten wat je wilt
Bijna goed!quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ah dus volgens Dhr Bouali kun je met een sekswerker doen en laten wat je wilt
Dat is altijd ongepast.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Is het gepast om in dit topic een kneiter van een hit van Ali B. te posten?
Van mij mag het.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Even een kortstondige pauze mensen. VOETJES VAN DE VLOER. HIER IS HIJ DAN: ALI EN DE PARTYSQUAD MET RAMPENERENquote:
Ali is een slet en dat wijf ook. Je laten volblaffen ergens in een kamertje door zwakbegaafde rappers als Bokoesam en RonnieFlexquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Die Ali is ook wel een slet.
En dan tegen Ali Nee zeggen. 'Donder op'.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ali is een slet en dat wijf ook. Je laten volblaffen ergens in een kamertje door zwakbegaafde rappers als Bokoesam en RonnieFlex
[ afbeelding ]
Gewoon geil, boeien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ali is een slet en dat wijf ook. Je laten volblaffen ergens in een kamertje door zwakbegaafde rappers als Bokoesam en RonnieFlex
[ afbeelding ]
Het was in sommige gevallen tóch geen ware liefdequote:Op woensdag 12 juni 2024 10:16 schreef TjjWester het volgende:
In een land waarin je tien jaar later kunt beslissen dat je met terugwerkende kracht verkracht bent vraag ik mij af wat er echt is gebeurd en wat de motivatie van de slachtoffers is.
Je kunt het geld al ruiken.
Neu.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:34 schreef GereDathan het volgende:
Maar als een willekeurige man dit doet dan is het een held of niet?
Zeker, maar dat maakt opeens niet minder sletterig?quote:Dat moet de dame in kwestie toch zelf weten wat ze doet? Al naait ze 100 man op een avond, haar leven en haar lichaam. Zolang alle partijen het eens zijn over wat er gebeurd moet men dat toch zelf weten.
Niet als je verdediging is dat je onschuldig bent.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is toch gewoon bi-zar wat hij hier doet
Leipe mocro flavour mag, maar laat de rest maar in de vergetelheid.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ja. Het lijkt erop dat iemand Ali wel eens even mag gaan onderzoeken op een of andere persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is toch gewoon bi-zar wat hij hier doet
Dat nummer met Marco B is ook wel een goede in deze situatie.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Leipe mocro flavour mag, maar laat de rest maar in de vergetelheid.
Serieus?quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Het lijkt erop dat iemand Ali wel eens even mag gaan onderzoeken op een of andere persoonlijkheidsstoornis.
Ze had geen seks. Ze pijpte. Ik heb van Bill Clinton begrepen dat dat geen seks is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is juist moeilijk om iemand te veroordelen voor een seksueel delict. Vaak zijn er geen getuigen, vaak is er geen bewijs. En als er al bewijs is, kan dwang weer niet bewezen worden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:05 schreef LXIV het volgende:
het is gewoon extreme ongelijkheid tussen man en vrouw wanneer vrouwen achteraf in beklag kunnen gaan over een sekspartij en de mannen bijna automatisch dader zijn.
Er wordt niet gekeken naar bewijslast, context of voorgeschiedenis van de vrouw. Alleen haar woord lijkt wel voldoende. Dat is echt met geen enkele andere situatie zo, alleen met seks tussen man en vrouw.
Als ik naar de rechter ga en zeg dat mijn buurman geld van me gestolen heeft, terwijl mijn buurman nog nooit iets heeft gestolen, het bekend is dat ik met mijn buurman ruzie heb over het plaatsen van zijn schutting, dat het zogenaamde voorval 10 jaar geleden gebeurd is en waarbij ik toen geen aangifte gedaan heb en ik verder geen enkel bewijs hiervoor heb, dan maak ik totaal geen kans met die rechtzaak.
maar als een vrouw dit met een man doet is het heel serieus en mag het niet eens in twijfel getrokken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |