abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:40:26 #101
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213878578
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ok, alleen maagdelijke meisjes van 19 kunnen slachtoffer zijn van seksueel misbruik. En als je niet de bosjes ingetrokken wordt, valt het allemaal wel mee.
[..]
Een man kan iemand penetreren, dat is voor een vrouw natuurlijk al anders.
[..]
Een vrouw kan in jouw ogen een slettebak zijn, maar dat betekent niet dat ze dan maar met iedereen seks moet hebben.
[..]
Ik heb niet het idee dat Ali B. zomaar beschuldigd wordt.
Ik had het niet over Ali B hier maar over dat andere geval. En om aan te randen of seksueel te intimideren hoef je geen man te zijn.
The End Times are wild
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:41:36 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213878589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
Al dit commentaar op vrouwen is juist precies waarom vrouwen bang zijn om aangifte te doen.

Want ga je met twee mannen vrijwillig naar bed, en wordt je door een derde verkracht, dan is het blijkbaar jouw fout.
En die 'verkrachting' is dan dat die derde man er gewoon bij mocht staan en in de heat of the moment ook zijn penis in de vrouw stak, wat ze achteraf niet wilde....
The End Times are wild
pi_213878591
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik had het niet over Ali B hier maar over dat andere geval.
Dit topic gaat over Ali B. laten we het daar dus over hebben.

quote:
En om aan te randen of seksueel te intimideren hoef je geen man te zijn.
Dat zeg ik ook niet.
pi_213878595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:26 schreef DrDentz het volgende:
Dus Ali B is eigenlijk het slachtoffer 🥲
Ik vind dat het helemaal geen gekke gedachte, ook al weet ik dat je dit post omdat je oproer wil veroorzaken.

Ali B. is wat mij betreft op zeker een slachtoffer in mijn ogen. Slachtoffer van de hele woke heissa en de traagheid van het systeem. Los van of hij schuldig of onschuldig is, dankzij dit hele gedoe is hij op dag 1 door alles en iedereen gecancelled en is hij al als schuldig weggezet. Dat vind ik zeer onterecht en daarin is hij absoluut een slachtoffer. Het systeem werkt niet meer wat mij betreft en mensen als Ali B. (en andere met name bekende mensen) zijn daar op deze manier het slachtoffer van.

Voor mij staat "schuldig tot het tegendeel bewezen is" hoog in het vaandel. Iedereen verdient zijn of haar straf als ze eenmaal schuldig blijken te zijn, maar niet eerder.
pi_213878599
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Donald Trump, die veroordeeld wordt omdat een vrouw, zonder enig bewijs, zegt dat ze de seks 20 jaar geleden achteraf toch niet helemaal ok vond.
Maar dat was een civiel proces, toch wel wat anders.
En dat is vooral heel duur voor hem uitgevallen omdat hij z'n mond niet dicht kan houden.
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:43:24 #106
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213878601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:30 schreef Kuhn het volgende:

Op 1 avond met 3 mensen seks gehad en dan hierover klagen. Jezus wat een hoer.
Als je veel seks hebt kun je niet meer aangerand/verkracht worden?

|:(
pi_213878606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:37 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat eerste dan? Ook dat is gewoon goor mijn inziens. Maar in deze rechtszaak moet je wel echt de context meenemen.
Ik zou niet weten wat het ertoe doet of een vrouw 0, 1, 3 of 100 bedpartners heeft gehad die avond. Dat is voor mij geen context die ertoe doet in deze.
pi_213878612
Jeetje die Naomi. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213878616
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat het ertoe doet of een vrouw 0, 1, 3 of 100 bedpartners heeft gehad die avond. Dat is voor mij geen context die ertoe doet in deze.
Natuurlijk wel....
pi_213878617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 09:41 schreef luxerobots het volgende:
Hier een filmpje waarbij Ali al wat te zeggen heeft.

https://www.bndestem.nl/b(...)itgespeeld~a7099dca/
Die dame op de achtergrond zie ik weleens op tv. Vroeger werden de beste advocaten ineens tv-persoonlijkheden. Is dat tegenwoordig andersom of kan zij best een beetje advoceren?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_213878620
Ik vind de hoerroepers even verkeerd als mensen die nu al menen te weten dat B. schuldig is.
pi_213878637
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:45 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Natuurlijk wel....
Rechters kijken daar gelukkig wel naar. Hier zijn ze volkomen doorgeslagen en is enige schuldontkrachtende context aandragen gelijk aan vrouwenhaat en victim-blaming.
pi_213878651
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:45 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Natuurlijk wel....
Dat zegt meer over jouw kijk op hoe de rechtspraak zou moeten werken.

De vergelijking makend, jij vind dan neem ik aan ook dat als iemand een verkeersovertreding begaat dat het dan uitmaakt of hij die avond een afstand van 1 of 100 kilometer heeft gereden? Dat je dan iemand doodrijdt binnen de eerste kilometer dat dat minder ernstig is dan in de 100e kilometer? Dat idee?
pi_213878659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:45 schreef Windhapper het volgende:

[..]
Die dame op de achtergrond zie ik weleens op tv. Vroeger werden de beste advocaten ineens tv-persoonlijkheden. Is dat tegenwoordig andersom of kan zij best een beetje advoceren?
Ze hangt permanent bij shownieuws rond........
speak only if it improves the silence.
pi_213878660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat zegt meer over jouw kijk op hoe de rechtspraak zou moeten werken.

De vergelijking makend, jij vind dan neem ik aan ook dat als iemand een verkeersovertreding begaat dat het dan uitmaakt of hij die avond een afstand van 1 of 100 kilometer heeft gereden? Dat je dan iemand doodrijdt binnen de eerste kilometer dat dat minder ernstig is dan in de 100e kilometer? Dat idee?
Wat een vergelijking hahaha. :') :')
pi_213878664
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ben je zo dom? Als een vrouw op een seksfeest zich door 100 mannen laat penetreren en dan naar de rechter gaat dat ze man 54 eigenlijk toch niet wilde, moet de rechter die man dan jarenlang in het gevang gooien en met een strafblad zijn leven verwoesten?
Absoluut. Ik zou niet weten waarom niet. In alle gevallen dienen beide partijen het eens te zijn over de situatie die ontstaat.

Het is wat anders als je er mee aankomt dat je dit 10 jaar na dato aangeeft met een slappe smoes. Het moet op het moment zelf wel heel duidelijk zijn, en dat is waar ik mij tegen afzet. Maar ook op een seksfeest gelden er regels en is het niet vanzelfsprekend dat je met iedereen het bed deelt.
pi_213878668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:49 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Wat een vergelijking hahaha. :') :')
Het is precies wat je zelf hebt gezegd, maar dan in een andere context.

Maar dan zijn we het er dus over eens dat het niet uitmaakt hoeveel bedpartners iemand op een dag/avond heeft. Stuk voor stuk zijn het individuele gevallen waarbij wel of geen consent kan zijn.
pi_213878670
twitter

om 5 uur in de nacht?
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:51:50 #120
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213878677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ben je zo dom? Als een vrouw op een seksfeest zich door 100 mannen laat penetreren en dan naar de rechter gaat dat ze man 54 eigenlijk toch niet wilde, moet de rechter die man dan jarenlang in het gevang gooien en met een strafblad zijn leven verwoesten?
Hier in deze zaak gaat het om dat deze dame met een andere mannen een op een naar bepaalde slaapkamers gaan. Waarom vergelijk je het met een orgie? Is toch raar om je vingers in een kut te stoppen van een dame terwijl die seks heeft met een andere man?
pi_213878682
Tja een klassiek geval van achteraf spijt en een man die gewoon wil neuken en verder weinig gevoel heeft voor de situatie. Maar geen verkrachting lijkt me.
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:52:53 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213878685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Momo het volgende:

[..]
Hier in deze zaak gaat het om dat deze dame met een andere mannen een op een naar bepaalde slaapkamers gaan. Waarom vergelijk je het met een orgie? Is toch raar om je vingers in een kut te stoppen van een dame terwijl die seks heeft met een andere man?
Het is sowieso al raar dat jej daar gewoon aanwezig kan zijn vind ik..
The End Times are wild
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:52:58 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213878687
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Momo het volgende:

[..]
pi_213878696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
het zijn in ieder geval geen maagdelijke meisjes van 19 die onderweg naar huis de bosjes ingetrokken worden. Ik vind dat in dit soort gevallen vaak met 2 maten gemeten wordt. Net als die vrouwen die een pizza-bezorger, die tootaal niet uit was op seks, naar binnen trokken. Die kregen praktisch geen straf.
En deze mannen, die een overduidelijke slettebak penetreerden, waarvan ze eigenlijk een van de twee toch niet wilde, die krijgen anderhalf jaar....

Het lijkt allemaal zo deugzaam om 'me too' acher die vrouwen te staan, totdat je zelf een keer beschuldigd wordt van verkrachting in een situatie die voor jou gewoon met toestemming iwas.
Die ‘voor jou gewoon met toestemming was’. En voor de ander niet. Mafkees 😂

Ongelooflijk dat al die berichten van de vrouwen voor hoer of slet uitschelden gewoon blijven staan hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')