Ik had het niet over Ali B hier maar over dat andere geval. En om aan te randen of seksueel te intimideren hoef je geen man te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ok, alleen maagdelijke meisjes van 19 kunnen slachtoffer zijn van seksueel misbruik. En als je niet de bosjes ingetrokken wordt, valt het allemaal wel mee.
[..]
Een man kan iemand penetreren, dat is voor een vrouw natuurlijk al anders.
[..]
Een vrouw kan in jouw ogen een slettebak zijn, maar dat betekent niet dat ze dan maar met iedereen seks moet hebben.
[..]
Ik heb niet het idee dat Ali B. zomaar beschuldigd wordt.
En die 'verkrachting' is dan dat die derde man er gewoon bij mocht staan en in de heat of the moment ook zijn penis in de vrouw stak, wat ze achteraf niet wilde....quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
Al dit commentaar op vrouwen is juist precies waarom vrouwen bang zijn om aangifte te doen.
Want ga je met twee mannen vrijwillig naar bed, en wordt je door een derde verkracht, dan is het blijkbaar jouw fout.
Dit topic gaat over Ali B. laten we het daar dus over hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik had het niet over Ali B hier maar over dat andere geval.
Dat zeg ik ook niet.quote:En om aan te randen of seksueel te intimideren hoef je geen man te zijn.
Ik vind dat het helemaal geen gekke gedachte, ook al weet ik dat je dit post omdat je oproer wil veroorzaken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:26 schreef DrDentz het volgende:
Dus Ali B is eigenlijk het slachtoffer 🥲
Maar dat was een civiel proces, toch wel wat anders.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Donald Trump, die veroordeeld wordt omdat een vrouw, zonder enig bewijs, zegt dat ze de seks 20 jaar geleden achteraf toch niet helemaal ok vond.
Als je veel seks hebt kun je niet meer aangerand/verkracht worden?quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:30 schreef Kuhn het volgende:
Op 1 avond met 3 mensen seks gehad en dan hierover klagen. Jezus wat een hoer.
Ik zou niet weten wat het ertoe doet of een vrouw 0, 1, 3 of 100 bedpartners heeft gehad die avond. Dat is voor mij geen context die ertoe doet in deze.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:37 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat eerste dan? Ook dat is gewoon goor mijn inziens. Maar in deze rechtszaak moet je wel echt de context meenemen.
Natuurlijk wel....quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het ertoe doet of een vrouw 0, 1, 3 of 100 bedpartners heeft gehad die avond. Dat is voor mij geen context die ertoe doet in deze.
Die dame op de achtergrond zie ik weleens op tv. Vroeger werden de beste advocaten ineens tv-persoonlijkheden. Is dat tegenwoordig andersom of kan zij best een beetje advoceren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:41 schreef luxerobots het volgende:
Hier een filmpje waarbij Ali al wat te zeggen heeft.
https://www.bndestem.nl/b(...)itgespeeld~a7099dca/
Rechters kijken daar gelukkig wel naar. Hier zijn ze volkomen doorgeslagen en is enige schuldontkrachtende context aandragen gelijk aan vrouwenhaat en victim-blaming.quote:
Dat zegt meer over jouw kijk op hoe de rechtspraak zou moeten werken.quote:
Ze hangt permanent bij shownieuws rond........quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:45 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die dame op de achtergrond zie ik weleens op tv. Vroeger werden de beste advocaten ineens tv-persoonlijkheden. Is dat tegenwoordig andersom of kan zij best een beetje advoceren?
Wat een vergelijking hahaha.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw kijk op hoe de rechtspraak zou moeten werken.
De vergelijking makend, jij vind dan neem ik aan ook dat als iemand een verkeersovertreding begaat dat het dan uitmaakt of hij die avond een afstand van 1 of 100 kilometer heeft gereden? Dat je dan iemand doodrijdt binnen de eerste kilometer dat dat minder ernstig is dan in de 100e kilometer? Dat idee?
Absoluut. Ik zou niet weten waarom niet. In alle gevallen dienen beide partijen het eens te zijn over de situatie die ontstaat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je zo dom? Als een vrouw op een seksfeest zich door 100 mannen laat penetreren en dan naar de rechter gaat dat ze man 54 eigenlijk toch niet wilde, moet de rechter die man dan jarenlang in het gevang gooien en met een strafblad zijn leven verwoesten?
Het is precies wat je zelf hebt gezegd, maar dan in een andere context.quote:
Hier in deze zaak gaat het om dat deze dame met een andere mannen een op een naar bepaalde slaapkamers gaan. Waarom vergelijk je het met een orgie? Is toch raar om je vingers in een kut te stoppen van een dame terwijl die seks heeft met een andere man?quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je zo dom? Als een vrouw op een seksfeest zich door 100 mannen laat penetreren en dan naar de rechter gaat dat ze man 54 eigenlijk toch niet wilde, moet de rechter die man dan jarenlang in het gevang gooien en met een strafblad zijn leven verwoesten?
Het is sowieso al raar dat jej daar gewoon aanwezig kan zijn vind ik..quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier in deze zaak gaat het om dat deze dame met een andere mannen een op een naar bepaalde slaapkamers gaan. Waarom vergelijk je het met een orgie? Is toch raar om je vingers in een kut te stoppen van een dame terwijl die seks heeft met een andere man?
quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier in deze zaak gaat het om dat deze dame met een andere mannen een op een naar bepaalde slaapkamers gaan. Waarom vergelijk je het met een orgie? Is toch raar om je vingers in een kut te stoppen van een dame terwijl die seks heeft met een andere man?
Die ‘voor jou gewoon met toestemming was’. En voor de ander niet. Mafkees 😂quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
het zijn in ieder geval geen maagdelijke meisjes van 19 die onderweg naar huis de bosjes ingetrokken worden. Ik vind dat in dit soort gevallen vaak met 2 maten gemeten wordt. Net als die vrouwen die een pizza-bezorger, die tootaal niet uit was op seks, naar binnen trokken. Die kregen praktisch geen straf.
En deze mannen, die een overduidelijke slettebak penetreerden, waarvan ze eigenlijk een van de twee toch niet wilde, die krijgen anderhalf jaar....
Het lijkt allemaal zo deugzaam om 'me too' acher die vrouwen te staan, totdat je zelf een keer beschuldigd wordt van verkrachting in een situatie die voor jou gewoon met toestemming iwas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |