Minister, ik denk dat het Hertzberger wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er zitten als hoger onderwijs staats als daar flink op bezuinigd gaat worden?
Kennelijk iemand van NSCquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er zitten als hoger onderwijs staats als daar flink op bezuinigd gaat worden?
Binnen 6 weken gesneuveld. Incompetenter krijg je het nietquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minister, ik denk dat het Hertzberger wordt.
Af en toe ff naar Curaçao om daar iedereen voor luie flikker uit te maken, de geldkraan dichtdraaien en dan weer terugvliegen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koninkrijksrelaties bij de PVV?!
Goed idee joh!
Die zit in de corona commissie. Dus of ze moet daar uit of geen minister worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minister, ik denk dat het Hertzberger wordt.
Wilde de BBB niet weer gaan pompen? En waarom heeft de PVV enkel posten waar ze een hekel aan hebben?quote:
Da's dus geen staats, dat is de minister.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dick Schoof zal er alles van afweten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is nou een geval waar je direct met een MvW moet komen bij de regeringsverklaring. Dit kan gewoon niet. Dit is een risico voor de staatsveiligheid
Waarom zouden er ministers van buiten zijn?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:25 schreef superniger het volgende:
Maar wie zijn nou de ministers van buiten?
Dit zijn allemaal Kamerleden.
Om dingen te kunnen ondermijnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wilde de BBB niet weer gaan pompen? En waarom heeft de PVV enkel posten waar ze een hekel aan hebben?
Dat slaat helemaal nergens op, de minister van Onderwijs is politiek verantwoordelijk voor het hele departement en niet van Hoger Onderwijs. Goed bestuur, wat een fucking lachertje.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Da's dus geen staats, dat is de minister.
Hoho, "niet op de kieslijst" = "van buiten"quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:25 schreef superniger het volgende:
Maar wie zijn nou de ministers van buiten?
Dit zijn allemaal Kamerleden.
Buitenlandse handel ondermijnen? Lijkt mij geen goed idee. Aan de andere kant, roep heel hard asielzoekers en het maakt niet uit wat je verder doet of zegt.quote:
Maar is dus wél akkoord (neem ik aan)quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dick Schoof zal er alles van afweten.
Allicht. Maar als ik het zo eens bekijk, dan is een ministerie van onderwijs dat niets bereikt denk ik het hoogst haalbare op dit moment.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op, de minister van Onderwijs is politiek verantwoordelijk voor het hele departement en niet van Hoger Onderwijs. Goed bestuur, wat een fucking lachertje.
quote:
Dickie laat zijn mooie baantje nu niet in het water vallen vanwege een futiliteitje natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar is dus wél akkoord (neem ik aan)![]()
Vergeet ook de visserij niet, tranen op Urk en in Kattuk.quote:
Nee joh, die zijn hartstikke blij. 'Visserij' staat namelijk weer in de naam van het ministerie!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vergeet ook de visserij niet, tranen op Urk en in Kattuk.
Jaja, het hele ministerie bedoel ik uiteraardquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vergeet ook de visserij niet, tranen op Urk en in Kattuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |