Ik snap je, maar er is geen speler op zijn positie beter.quote:
Jamaar ze lopen allemaal?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eindelijk een lopende speler met Dumfries.
Maar aub doe een lopende middenvelder die zestien in duikt erin. Anders ga je echt richting Frankball
Simons, Memphis. Met die laatste kan Brobbey in de spits.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je, maar er is geen speler op zijn positie beter.
Turkije achter, altijd mooi.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Onze concurrenten kunnen niet eens juichen.
Brobbey, meen je dit echt?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Simons, Memphis. Met die laatste kan Brobbey in de spits.
Die ken ik niet.quote:
Laten we dat laatste maar niet doen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We zullen het doorgeven.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind die schouten echt niks
koeman moet daar wijnaldum neerzetten
Nederland mist een type Toornstraquote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind die schouten echt niks
koeman moet daar wijnaldum neerzetten
Normaal doen hoor Slob.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel het type spits waar de rest beter van gaat spelen om hem heen. Maar het liefst Simons - Memph - Frimong denk ik.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zaad.
Haha.
Voel mij weer 14 jaar
Niet goed genoegquote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me af of Memphis een optie voor Feyenoord kan zijn
Hij wil (nog) niet naar NL.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Je logt maar uit.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja ik zou Gakpo misschien zelfs achter Depay zetten in dat geval.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel het type spits waar de rest beter van gaat spelen om hem heen. Maar het liefst Simons - Memph - Frimong denk ik.
Ik vind het een beetje zielig dat @Caland de hele dag in zijn rolstoel juicechannels aan het bekijken is.quote:
Spartak Moskou.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaartje Saoedi Arabie dan voor Memvis. Of MLS
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig dat @:caland de hele dag in zijn rolstoel juicechannels aan het bekijken is.
Precies dit. Frenkie strooit nooit met dit soort ballen. Inspiratieloos trutje van een voetballert.quote:
Torenstra - Linssenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nederland mist een type Toornstra
Voetbalt op een hoger niveau dan Wijnaldum en bovendien een veel leukere gast.quote:
We missen een type Luuk.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze aanvallers zijn niet bepaald effectief... Een echte topspits had gewoon al twee in netje liggen.
Had niet zoveel met gedweep te maken. Was juist geestig in dat filmpje zelf.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel. Dat gedweep met ontzettend matige voetballers.
Dit geloof ik niet, pics.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb een stuk IJslands chocolade erbij gepakt.
We hebben al wat jaren dan ook geen topspelers meer voorin.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze aanvallers zijn niet bepaald effectief... Een echte topspits had gewoon al twee in netje liggen.
Chocosonquote:Op maandag 10 juni 2024 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb een stuk IJslands chocolade erbij gepakt.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Had niet zoveel met gedweep te maken. Was juist geestig in dat filmpje zelf.
Zolang je je afhankelijk stelt van dit soort spelers zal je altijd op een laag tempo ballen. Maar goed, tegen landen van dit niveau kom je er prima mee weg.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zulks trage bende van Memphis dus. Alles loopt vast omdat hij lekker moet dribbelen.
Leuk, ik wil ook naar IJsland.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is me teveel moeite. Maar mijn moeder heeft op vakantie wat meegenomen.
Ik kijk TV via zo'n Ziggo nxt boxje. Dat is via internet ipv kabel.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat is altijd als je een stream kijkt.
Koeman had Zirkzee moeten meenemen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:25 schreef xzaz het volgende:
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen.
We hebbem een spits nodig
Tijd voor brobbie
Tot zover mijn bijdrage
Goedemiddag
Ik heb ook altijd iets vertraging.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk TV via zo'n Ziggo nxt boxje. Dat is via internet ipv kabel.
nee hoor 5 minquote:Op maandag 10 juni 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Over 38 minuten is @:kingroland miljonair trouwens
Ja dat is een stream dus.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk TV via zo'n Ziggo nxt boxje. Dat is via internet ipv kabel.
Zirkzee is geblesseerd he.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman had Zirkzee moeten meenemen.
Proppie en Weghorst wel en Zirkzee niet.
Waren ook ideale invallers dat seizoen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Had niet zoveel met gedweep te maken. Was juist geestig in dat filmpje zelf.
Oh ik ken alleen die met van die aanraakschermpjesquote:
En gij Renéquote:Op maandag 10 juni 2024 21:27 schreef Middelpunt het volgende:
Oke, ik ben om: we worden kampioen.
De verdediging is wereldklasse.
Middenveld super stabiel.
Aanvallend nog wat matig maar als Memphis in vorm is, Simons zelfs gaat scoren en Frimpong het op zn heupen krijgt, dan kunnen we best elke wedstrijd met 1-0 winnen.
Die kon er oprecht niks van. Kan moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waren ook ideale invallers dat seizoen.
En sowieso was Toornstra geen matige voetballer, over ‘onderschatte’ spelers gesproken.
Nou ja, voor Eredivisie niveau niet nee. Maar dat was ook wel zijn plafond.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waren ook ideale invallers dat seizoen.
En sowieso was Toornstra geen matige voetballer, over ‘onderschatte’ spelers gesproken.
Olympischquote:Op maandag 10 juni 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het voetbal eigenlijk best goed. We worden wereldkampioen.
Frenkie ookquote:
Oke klaas.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kon er oprecht niks van. Kan moet ik zeggen.
Schimmel in de badkamer? Dat lossen ze wel op.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Polen heeft een groot probleem. @:bezsen
Dan is het een grote fout van Koeman.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:29 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat stelde niet veel voor toch?
Volgens Van Hooijdonk zou hij alweer fit zijn.
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
IJsland kan er helemaal niets van.
Zijn nu de 2 eerste spitsen allebei geblesseerd?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
IJsland is ook meer een beachvolley natie.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
IJsland kan er helemaal niets van.
Eerste kandidaat voor de bankquote:Op maandag 10 juni 2024 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gakpo kan niet verdedigen. Verschrikkelijk.
Jaa.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn nu de 2 eerste spitsen allebei geblesseerd?
Eentje, schijnbaar, tijdens het juichenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn nu de 2 eerste spitsen allebei geblesseerd?
Lewandowski ook net. En Milik was al blessa.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:31 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eentje, schijnbaar, tijdens het juichen
En Milik ook alquote:
Polen wordt weer onder de voet gelopen, net zoals in '39.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Och gewoon alleen de eerste wedstrijd missen mag ook.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat het ernstig genoeg mag zijn dat hij het EK mist, maar verder geen last heeft
De kansen voor het sympathieke Oostenrijk worden steeds groter.quote:
Fit volgens Pi-air.quote:
Ik wacht nog op de analyse van @Mexicanobakker en @Tarado over het Braziliaans wonderkind Endrick.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Zelfs @:mexicanobakker en ik vinden Gakpo matig.
Stem Gé Bruinsma.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De kansen voor het sympathieke Oostenrijk worden steeds groter.
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De kansen voor het sympathieke Oostenrijk worden steeds groter.
Je moest ook aardig je best doen om dit toernooi te missen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Haha ik had ijsland een beetje overschat volgens mij
naja ik vind het wel genot hoorquote:Op maandag 10 juni 2024 21:34 schreef Szura het volgende:
Vieze aidsreclames altijd bij een eindtoernooi
Engeland is toch een topfavoriet en die verloren gaan IJsland..quote:Op maandag 10 juni 2024 21:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Haha ik had ijsland een beetje overschat volgens mij
Deze aardige meneer heeft goede reviewsquote:Op maandag 10 juni 2024 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog niks over gehoord
dit zegt trouwens genoeg.
Ja daarom vallen ze ook super tegen nu of is Oranje nou zo goedquote:Op maandag 10 juni 2024 21:36 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Engeland is toch een topfavoriet en die verloren gaan IJsland..
En deze:quote:Op maandag 10 juni 2024 21:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Deze aardige meneer heeft goede reviews
Ook die meneer is aardig en heeft hele goede reviews.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee deze:
https://www.youtube.com/c/TheCriticalDrinker/videos
Als ik tegen jullie zou zeggen dat Frankrijk niet van Kanaaada zou winnen dan zouden jullie mij uitlachen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frankrijk kon niet winnen van Kanaaada. Leg maar uit.
50+ mobielquote:Op maandag 10 juni 2024 21:37 schreef KingRoland het volgende:
ik moet trouwens een nieuwe telefoonabo kiezen
graag suggesties welke provider
Dat zegt toch niets man, zo'n oefenpotje.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:36 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Engeland is toch een topfavoriet en die verloren gaan IJsland..
Wij zijn Nederland en wij zijn de beste.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frankrijk kon niet winnen van Kanaaada. Leg maar uit.
had er geen euro op durven te weddenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik tegen jullie zou zeggen dat Frankrijk niet van Kanaaada zou winnen dan zouden jullie mij uitlachen.
Die van Radio1 niet... Was best enthousiast...quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knap 3e nog. Het ontging de commentator even.
jaquote:Op maandag 10 juni 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
Is dit slimme marketing @:kingroland
https://www.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Leon Haaned.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knap 3e nog. Het ontging de commentator even.
Reclames zijn ook al 10jaar kut. Heel rare strategie.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
AH doet niet eens meer de moeite voor een leuke actie.
flippo's genotquote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Reclames zijn ook al 10jaar kut. Heel rare strategie.
Goeie ouwe wuppies tijd
Zeven jaar geen eindtoernooi en toen kwam de juichcape.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
AH doet niet eens meer de moeite voor een leuke actie.
Ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:45 schreef RipCity het volgende:
Mogen we koopmeiners nog vervangen eigenlijk?
Melk in blik? hmmm. Nog niet zien liggen. in de koeling?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
In Korea zeer populair. Ik raad dit drankje zeker aan jongensgraag reviewen
kun je bij de AH kopen
@onlogisch en @GGMM willen dit wel proberen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
In Korea zeer populair. Ik raad deze drankje zeker aan jongensgraag reviewen
kun je bij de AH kopen
Waar is de Oranje juichhaarband?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Reclames zijn ook al 10jaar kut. Heel rare strategie.
Goeie ouwe wuppies tijd
Is hij zo zwaar geblesseerd dan?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:45 schreef RipCity het volgende:
Mogen we koopmeiners nog vervangen eigenlijk?
haha Perezquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Deze drankjequote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
In Korea zeer populair. Ik raad dit drankje zeker aan jongensgraag reviewen
kun je bij de AH kopen
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze drankje
Wat ben je toch vreselijk dom af en toe
Doe eens aardig tegen Koningfloplandquote:Op maandag 10 juni 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze drankje
Wat ben je toch vreselijk dom af en toe
Akkoord.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Koningflopland
Anal digitaal bestaat dat nog?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mijn stream loopt vreselijk achter... Tering Canal Digitaal
Neequote:Op maandag 10 juni 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weten jullie nog toen Martins Indi ziedend ging slaan tegen IJsland?
Jij wil meer marokkanen? of toch minder?quote:
Toen we in de hele slechte poel zaten?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weten jullie nog toen Martins Indi ziedend ging slaan tegen IJsland?
Laatst nog op Insta gezien dat Frimpong gewoon Nederlands sprak hoorquote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Wisten jullie al dat Engeland hiervan verloren heeft?
En Hulkenberg spreekt Nederlands. Frimpong dan weer niet.
Engeland gaat sowieso falen dit EKquote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
F1 is geen sportquote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Frimpong spreekt beter Nederlands dan Noa Lang.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Dus ik word gewoon in de maling genomen?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laatst nog op Insta gezien dat Frimpong gewoon Nederlands sprak hoor
Geniet er lekker van maatquote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu coca cola (geen zero)
met 2 oreos
Waarom geen zero?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
met 2 oreos
ja hij vertelde dat wanneer hij in Nederland is dat hij houdt van Nasi geloof ikquote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus ik word gewoon in de maling genomen?
Je moet het eens met mentos proberen. Schijnt ook heel lekker te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
met 2 oreos
Welke regio woon je?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Yep, helaas geen andere optie bij Freedom
Dat zal de begeleiding niet meegebracht hebben.quote:
A la Johannes?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja hij vertelde dat wanneer hij in Nederland is dat hij houdt van Nasi geloof ik
Hij gaat de richting op waar de tegenstander staat. Dat je dat dan niet ziet... En dan roepen dat je het niet gehoord hebt ja hoorquote:
Zichzelf.quote:
Ik herkende de Kuip bijna niet zonder die palen door het beeld.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Toch jammer dat de Kuip weer verkracht moet worden voor dit soort wedstrijden
Helaas speelt Klaassen nietquote:Op maandag 10 juni 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herkende de Kuip bijna niet zonder die palen.
Ik dacht dat het de arena was maar toen zag ik dat er geen mongolen in rolstoelen zaten.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herkende de Kuip bijna niet zonder die palen.
Die zitten er normaal wel in de kuip. Althans, als @Caland er is.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de arena was maar toen zag ik dat er geen mongolen in rolstoelen zaten.
Dat is toch niet zo'n rat he?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
Ik zal wat minder posten (Benji ligt op schoot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |