sowquote:Op maandag 10 juni 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie nog liever Geertruida dan de Vrij.
Waarom niet. Wordt steeds vaker genoemd als opvolger van Kroos.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien kan hij de opvolger worden van Toni Kroos bij Real Madrid.
![]()
Ach, hou toch op.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom niet. Wordt steeds vaker genoemd als opvolger van Kroos.
Door totale debielen ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom niet. Wordt steeds vaker genoemd als opvolger van Kroos.
Dat Goatruida niet in de basis staat toont de onkunde van de Koe eens te meer aan.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie liever Van Dijk, Aké en VD Ven maar dat gaat toch niet gebeuren. Geertruida back, Frimpong rechtsbuiten ook prima. Maar het is niet alsof De Vrij een koekenbakker is. Echt wel prima in de breedte allemaal.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem de tijd.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
ik pak even de link erbij voor mijn xavi simons topic
Dat is juist logisch met alle concurrentie. Maar het is een heerlijke back-up om te hebben.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Goatruida niet in de basis staat toont de onkunde van de Koe eens te meer aan.
Ik vind Stefan inderdaad ook prima maar de alternatieven beter. Maar het is vooral een luxekeuze uiteraard.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie liever Van Dijk, Aké en VD Ven maar dat gaat toch niet gebeuren. Geertruida back, Frimpong rechtsbuiten ook prima. Maar het is niet alsof De Vrij een koekenbakker is. Echt wel prima in de breedte allemaal.
Goal.
Zie liever Geertruida en Frimpong dan Dumfries en Xavi. Maar die laatste twee snoeren nu wel even mijn mondje.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is juist logisch met alle concurrentie. Maar het is een heerlijke back-up om te hebben.
Ik vind Gakpo overschat, jij ook?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Stefan inderdaad ook prima maar de alternatieven beter. Maar het is vooral een luxekeuze uiteraard.
Ik vind het ook vreemd dat Van Dijk zo graag linksachter staat.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie liever Van Dijk, Aké en VD Ven maar dat gaat toch niet gebeuren. Geertruida back, Frimpong rechtsbuiten ook prima. Maar het is niet alsof De Vrij een koekenbakker is. Echt wel prima in de breedte allemaal.
Goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |