De Vrij. mag toch hopen dat die geen basis gaat staan.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wil Simons, Gakpo en Dumfries ook nog zien.
Maar het is geen skelter.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je het gewoon een skelter kunnen noemen @:nos
Ik verwacht ook De Ligt maar dat maakt verder niet zo heel veel uit toch, De Vrij is ook prima.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Vrij. mag toch hopen dat die geen basis gaat staan.
Landenvoetbal is toch altijd een stuk trager qua tempo omdat het altijd gelegenheidsploegen zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Beetje peper erin mag wel, wat een traag tempo.
Ik zie nog liever Geertruida dan de Vrij.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht ook De Ligt maar dat maakt verder niet zo heel veel uit toch, De Vrij is ook prima.
Zonde van de muur.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef fetX het volgende:
Mensen op fatbikes mogen wat mij betreft allemaal tegen een muur aanrijden.
sowquote:Op maandag 10 juni 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie nog liever Geertruida dan de Vrij.
Waarom niet. Wordt steeds vaker genoemd als opvolger van Kroos.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien kan hij de opvolger worden van Toni Kroos bij Real Madrid.
![]()
Ach, hou toch op.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom niet. Wordt steeds vaker genoemd als opvolger van Kroos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |