Misschien kan hij de opvolger worden van Toni Kroos bij Real Madrid.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:02 schreef PSVCL het volgende:
Veerman speelt alles vooruit/in de diepte. Die moet altijd spelen , als he tmoet ipv de overschatte frenkie
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten we hieruit concluderen dat Koeman geen basisplaats voor Frimpong heeft op EK?
Hij wil Simons, Gakpo en Dumfries ook nog zien.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze opstelling?
Je gaat toch liever met je sterkste opstelling oefenen in laatste pot voor EK?
TWENTE WAAR ZIJN JE CENTUHquote:Op maandag 10 juni 2024 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Weg vergoeding. OP NAAR HET TWENTE TOPIC.
Hoe noem jij een fatbike?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je het gewoon een skelter kunnen noemen @:nos
kutfietsquote:
Het lijkt erop denk ik, tenzij Koeman op EK opeens weer 5-3-2 gaat spelen. Aké schijnt dus vice-aanvoerder te zijn en Van Dijk speelt links centraal.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Of denk jij soms dat deze opstelling betekent dat we eindelijk van Blind af zijn?
De Vrij. mag toch hopen dat die geen basis gaat staan.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wil Simons, Gakpo en Dumfries ook nog zien.
Maar het is geen skelter.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je het gewoon een skelter kunnen noemen @:nos
Ik verwacht ook De Ligt maar dat maakt verder niet zo heel veel uit toch, De Vrij is ook prima.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Vrij. mag toch hopen dat die geen basis gaat staan.
Landenvoetbal is toch altijd een stuk trager qua tempo omdat het altijd gelegenheidsploegen zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Beetje peper erin mag wel, wat een traag tempo.
Ik zie nog liever Geertruida dan de Vrij.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht ook De Ligt maar dat maakt verder niet zo heel veel uit toch, De Vrij is ook prima.
Zonde van de muur.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef fetX het volgende:
Mensen op fatbikes mogen wat mij betreft allemaal tegen een muur aanrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |